Wat is typish jij?
+32
Jeanette
Rush
Marsy28
Mees
Twellie
Burn
Kowalski
Isis
Sure
Sea of Trees
Sterre
Charles
Nyx
Zora
Taeda
Razz
Filoria
Esperanza
Punk'd
Silver
Kaboutertje
Mizz_S
Toet
Bacio
Middleme
Lady Starstruck
Poubelle
Marin
Bliss
Stuiterbal
Elliot
Bazinga
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat is typish jij?
Qua uiterlijk?
Qua taalgebruik?
Qua huis-, tuin- en keukengedrag?
Qua werkgedrag?
Qua vriendschappen?
Qua forum?
(Qua is een raar woord, zeker als je 'm 6 (eigenlijk 7) keer onder elkaar ziet :/)
Qua taalgebruik?
Qua werkgedrag?
Qua vriendschappen?
Qua forum?
(Qua is een raar woord, zeker als je 'm 6 (eigenlijk 7) keer onder elkaar ziet :/)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Wat is typish jij?
Typish?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Typish?
Oud-Nederlansch. Gewoon doorheen lezen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Qua uiterlijk?
Haren veel in een staart.
Qua taalgebruik?
Ondanks dat ik een Limburger ben, praat ik geen woord in het dialect.
Controle freak, alles moet gepland worden met name het poetsen, boodschappen doen, weeklijstje maken, enz enz enz
Qua werkgedrag?
Volle 100% inzet en vooral erg genieten van mijn werk wat ik doe.
Qua vriendschappen?
Grote vriendengroep, ik ga met iedereen even graag om en houd vooral van gezelligheid.
Qua forum?
Meer terug getrokken.
Haren veel in een staart.
Qua taalgebruik?
Ondanks dat ik een Limburger ben, praat ik geen woord in het dialect.
Controle freak, alles moet gepland worden met name het poetsen, boodschappen doen, weeklijstje maken, enz enz enz
Qua werkgedrag?
Volle 100% inzet en vooral erg genieten van mijn werk wat ik doe.
Qua vriendschappen?
Grote vriendengroep, ik ga met iedereen even graag om en houd vooral van gezelligheid.
Qua forum?
Meer terug getrokken.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Qua uiterlijk?
Dat ik zo goed als altijd m'n haren los draag.
Qua taalgebruik?
Ik zeg heel vaak op zich! Vervelende eigenschap. Oh en op de een of andere manier praat ik heel vaak op z'n Jambers.
Een beetje lui, maar ik ben ook een neuroot. Alles moet netjes zijn en pas daarna kan ik chillen.
Qua werkgedrag?
Ik schuif lastige dingetjes altijd voor me uit tot het allerlaatste moment.
Qua vriendschappen?
Die verwaarloos ik soms een beetje maar dat gaat per ongeluk. En ik maak het altijd weer goed
Qua forum?
Ik blijf te lang m'n eigen punt maken soms, haha.
Dat ik zo goed als altijd m'n haren los draag.
Qua taalgebruik?
Ik zeg heel vaak op zich! Vervelende eigenschap. Oh en op de een of andere manier praat ik heel vaak op z'n Jambers.
Een beetje lui, maar ik ben ook een neuroot. Alles moet netjes zijn en pas daarna kan ik chillen.
Qua werkgedrag?
Ik schuif lastige dingetjes altijd voor me uit tot het allerlaatste moment.
Qua vriendschappen?
Die verwaarloos ik soms een beetje maar dat gaat per ongeluk. En ik maak het altijd weer goed
Qua forum?
Ik blijf te lang m'n eigen punt maken soms, haha.
Elliot- Ratel
Hahaha elitaire eendjes!
Elliot- Ratel
Bazinga schreef:Qua uiterlijk?
Qua taalgebruik?
Qua werkgedrag?
Qua vriendschappen?
Qua forum?
Uiterlijk: Jurkjes en felle kleurtjes en opvallende nagellak
Taalgebruik: woordgrapjes en ik ben vaak een beetje lomp in mijn taalgebruik
Huis tuin en keukengedrag: rommelig!
Qua werkgedrag: ik zie altijd alles van alle kanten en ik doe heel veel met humor (humor om te lachen ja)
Vriendschappen: niet zo heel attent, maar wel gezellig
Qua forum: geen idee eigenlijk. Ik probeer het altijd van de andere kant te zien.
Laatst aangepast door Artemis op ma 6 mei 2013 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qua uiterlijk? felle kleuren kleding/accessoires (rood en kobaltblauw met name), zwart, lippenstift (vooral met uitgaan, maar ook wel eens naar het werk), nagellak, platte schoenen
Qua taalgebruik? weinig tot geen spelfouten , verder zeg of typ ik heel vaak 'ofzo' achter zinnen
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? ik ben nogal lui in het huishouden en doe het liefst zo weinig mogelijk
Qua werkgedrag? vaak faalangstig en onzeker
Qua vriendschappen? ondernemend, neem vaak initiatief tot het doen van leuke dingen, vriendschappen zijn erg belangrijk voor me
Qua forum? behoorlijk frequent aanwezig, maar van grote discussies hou ik me vaak een beetje afzijdig
Qua taalgebruik? weinig tot geen spelfouten , verder zeg of typ ik heel vaak 'ofzo' achter zinnen
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? ik ben nogal lui in het huishouden en doe het liefst zo weinig mogelijk
Qua werkgedrag? vaak faalangstig en onzeker
Qua vriendschappen? ondernemend, neem vaak initiatief tot het doen van leuke dingen, vriendschappen zijn erg belangrijk voor me
Qua forum? behoorlijk frequent aanwezig, maar van grote discussies hou ik me vaak een beetje afzijdig
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Qua uiterlijk?
Bobje met bruin haar!
Qua taalgebruik?
Veel Engels er door heen gooien.
Uitgebreid koken maar verder een waardeloze huisvrouw zijn
Qua werkgedrag?
Alles door elkaar heen doen, complete chaos en dan tóch nog gestructureerd zijn en alles op tijd af hebben
Qua vriendschappen?
Elkaar niet veel spreken, maar tóch de vriendschap behouden
Qua forum?
Lekker veel foto's plaatsen
Bobje met bruin haar!
Qua taalgebruik?
Veel Engels er door heen gooien.
Uitgebreid koken maar verder een waardeloze huisvrouw zijn
Qua werkgedrag?
Alles door elkaar heen doen, complete chaos en dan tóch nog gestructureerd zijn en alles op tijd af hebben
Qua vriendschappen?
Elkaar niet veel spreken, maar tóch de vriendschap behouden
Qua forum?
Lekker veel foto's plaatsen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Qua uiterlijk?
Bijna altijd felle lippenstift op, m'n kapsel (al wordt dat nu wat braver)
Qua taalgebruik?
Geen idee!
Ik ben enorm lui, vind het al gauw goed.
Qua werkgedrag?
Ik presteer het beste onder druk. Verslagen, notulen of andere dingen maak ik pas op het laatste moment.
Qua vriendschappen?
Ik heb veel vrienden en vriendinnen verspreid door heel Nederland wonen. Ze zijn allemaal belangrijk voor me en doe m'n best om ze allemaal regelmatig te spreken. Ik probeer vaak attent te zijn maar dit lukt niet altijd.
Qua forum?
Geen idee eigenlijk, ik doe meestal niet mee met de discussies, blijf wat meer aan de oppervlakte.
Bijna altijd felle lippenstift op, m'n kapsel (al wordt dat nu wat braver)
Qua taalgebruik?
Geen idee!
Ik ben enorm lui, vind het al gauw goed.
Qua werkgedrag?
Ik presteer het beste onder druk. Verslagen, notulen of andere dingen maak ik pas op het laatste moment.
Qua vriendschappen?
Ik heb veel vrienden en vriendinnen verspreid door heel Nederland wonen. Ze zijn allemaal belangrijk voor me en doe m'n best om ze allemaal regelmatig te spreken. Ik probeer vaak attent te zijn maar dit lukt niet altijd.
Qua forum?
Geen idee eigenlijk, ik doe meestal niet mee met de discussies, blijf wat meer aan de oppervlakte.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Qua uiterlijk? Lang rood/ bruin haar. Opvallende rock kledingstijl en erg lang zijn (althans dat hoor ik altijd)
Qua taalgebruik? Ik vloek soms nogal veel dan bedoel ik met Bijbelse dingen (om het even netjes te houden). Als ik ergens ben waar ik netjes moet zijn roep ik altijd chips ipv shit. Ik zeg vaak Engelse dingen. En ik neem erg vaak en veel stopwoordjes over.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Recepten tot op de bodem uitzoeken en het meteen uitproberen.
Qua werkgedrag? Geen idee
Qua vriendschappen? Ik heb de neiging om vrienden te "dumpen" als ik ze niks meer vind toevoegen in mijn leven. Ik moet wel heel erg met iemand op 1 lijn zitten wil ik een vriendschap met iemand aangaan.
Qua forum? Afstandelijk, en express niet teveel loslaten.
Qua taalgebruik? Ik vloek soms nogal veel dan bedoel ik met Bijbelse dingen (om het even netjes te houden). Als ik ergens ben waar ik netjes moet zijn roep ik altijd chips ipv shit. Ik zeg vaak Engelse dingen. En ik neem erg vaak en veel stopwoordjes over.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Recepten tot op de bodem uitzoeken en het meteen uitproberen.
Qua werkgedrag? Geen idee
Qua vriendschappen? Ik heb de neiging om vrienden te "dumpen" als ik ze niks meer vind toevoegen in mijn leven. Ik moet wel heel erg met iemand op 1 lijn zitten wil ik een vriendschap met iemand aangaan.
Qua forum? Afstandelijk, en express niet teveel loslaten.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bazinga schreef:Qua uiterlijk?
Bril
Qua taalgebruik?
Ik begin aardig westfries te spreken... Ik kan aardig vloeken, maar zeker op mijn werk (basisonderwijs) probeer ik er goed op te letten. Verder maak ik veel grapjes.
Rommelig, een keer per week opruimen. [Verder houd ik van lekker eten en ben ik er niet vies van om nieuwe recepten te proberen/b]
Qua werkgedrag?
[b] Proberen het beste eruit te slepen, hard werken.
Qua vriendschappen?
Ik ga ervoor! Maar het moet wel van twee kanten komen.Een luisterend oor bieden en krijgen is voor mij belangrijk, evenals de mogelijkheid om lekker gek met elkaar te kunnen doen.
Qua forum?
Mezelf zijn, veel meelezen, soms reageren.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Bazinga schreef:Qua uiterlijk? perfectionistisch
Qua taalgebruik? ABN. Ik vind dit heel belangrijk. In het Engels vloek ik zeer veel volgens mijn schoonmoeder.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Slordig
Qua werkgedrag? Teamspeler
Qua vriendschappen? Heel enthousiast
Qua forum? Ik zeg vaak dingen niet die ik denk
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Qua uiterlijk?
M'n haar is heel licht blond, ik draag het bijna nooit los en verder hou ik een beetje van een rommelige look, mijn vriendinnen zeggen iedere keer weer: Jij hebt altijd zulke leuke klereren/je haar mooi/etc. maar bij ons zou dat niet staan.
Qua taalgebruik?
Beetje Brabants, al vindt iedereen in Tilburg dat ik en kakkerige 'r' heb.
Ik hou echt van rommelig, het heeft maanden geduurd voordat ik me op mijn kamer thuis voelde omdat het allemaal veel te netjes was. Nu is het perfect. En verder ook lekker uitgebreid koken. En ik maak schoon op de raarste momenten.
Qua werkgedrag?
Ik werk hard en neem graag de leiding.
Qua vriendschappen?
Voor mijn goede vriendinnen ga ik door het vuur, ik help altijd iedereen en wil het liefst vanalles voor ze regelen. Gelukkig heb ik wel een heel goede balans kunnen vinden in eigen prioriteit of dingen voor anderen. Ik ben wel eerlijk en kritisch en kan soms mijn ongevraagde (en ongenuanceerde) mening te vaak laten horen, goede vrienden weten hoe ze daar mee om moeten gaan en dat vind ik tof. Losse sociale contacten onderhouden vind ik heel lastig, ik vergeet mensen die niet in m'n directe omgeving zijn.
Qua forum?
Gewoon gezellig, leuke topics, soms een discussie en dingen niet te dichtbij laten komen
M'n haar is heel licht blond, ik draag het bijna nooit los en verder hou ik een beetje van een rommelige look, mijn vriendinnen zeggen iedere keer weer: Jij hebt altijd zulke leuke klereren/je haar mooi/etc. maar bij ons zou dat niet staan.
Qua taalgebruik?
Beetje Brabants, al vindt iedereen in Tilburg dat ik en kakkerige 'r' heb.
Ik hou echt van rommelig, het heeft maanden geduurd voordat ik me op mijn kamer thuis voelde omdat het allemaal veel te netjes was. Nu is het perfect. En verder ook lekker uitgebreid koken. En ik maak schoon op de raarste momenten.
Qua werkgedrag?
Ik werk hard en neem graag de leiding.
Qua vriendschappen?
Voor mijn goede vriendinnen ga ik door het vuur, ik help altijd iedereen en wil het liefst vanalles voor ze regelen. Gelukkig heb ik wel een heel goede balans kunnen vinden in eigen prioriteit of dingen voor anderen. Ik ben wel eerlijk en kritisch en kan soms mijn ongevraagde (en ongenuanceerde) mening te vaak laten horen, goede vrienden weten hoe ze daar mee om moeten gaan en dat vind ik tof. Losse sociale contacten onderhouden vind ik heel lastig, ik vergeet mensen die niet in m'n directe omgeving zijn.
Qua forum?
Gewoon gezellig, leuke topics, soms een discussie en dingen niet te dichtbij laten komen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Qua uiterlijk? m'n wortelfiguur aan de onderkant. Had het er vandaag nog over met m'n collega's, geef me een oranje skinny en een groen truitje, en ik ben een wortel
Qua taalgebruik? soms stotteren en te snel willen praten, veel stopwoordjes hebben. Nu zijn 'zeg maar' en 'een soort van' in.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? ik vertoon veel uitstelgedrag en vraag ook vaak aan m'n vriend 'vergeet je niet dit of dit te doen?'. Hij wordt er horendol van...
Qua werkgedrag? chaotisch. Honderd procent de tijd voor de kinderen willen nemen, maar daardoor niet aan andere dingen toe komen, waardoor ik tien dingen tegelijk wil doen en de boel afraffel of vergeet.
Qua vriendschappen? liever één of twee goede vriendschappen, dan tientalle vage vriendschappen. Ik ga ook honderd procent voor een vriendschap, maar dat verwacht ik ook terug, soms helaas tevergeefs.
Qua forum? geen idee wat hier nu typisch mij is. Ik hoop dat ik dat discussie-imago nu in elk geval eindelijk achter me gelaten heb
Qua taalgebruik? soms stotteren en te snel willen praten, veel stopwoordjes hebben. Nu zijn 'zeg maar' en 'een soort van' in.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? ik vertoon veel uitstelgedrag en vraag ook vaak aan m'n vriend 'vergeet je niet dit of dit te doen?'. Hij wordt er horendol van...
Qua werkgedrag? chaotisch. Honderd procent de tijd voor de kinderen willen nemen, maar daardoor niet aan andere dingen toe komen, waardoor ik tien dingen tegelijk wil doen en de boel afraffel of vergeet.
Qua vriendschappen? liever één of twee goede vriendschappen, dan tientalle vage vriendschappen. Ik ga ook honderd procent voor een vriendschap, maar dat verwacht ik ook terug, soms helaas tevergeefs.
Qua forum? geen idee wat hier nu typisch mij is. Ik hoop dat ik dat discussie-imago nu in elk geval eindelijk achter me gelaten heb
Gast- Gast
Qua uiterlijk? Mn haar vast (heb ik bijna altijd)
Qua taalgebruik? Ik ben goed in taal, maak vaak woordgrapjes/woordspelingen, en gebruik veel Engels
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik hou van structuur maar als het er op aankomt laat ik mijn man het meeste doen
Qua werkgedrag? Ik ben altijd heel serieus
Qua vriendschappen? Ik ben vaak heel attent maar soms sluipt het er een beetje bij in
Qua forum? Ik ben niet altijd heel actief qua reageren, lees wel veel mee
Qua taalgebruik? Ik ben goed in taal, maak vaak woordgrapjes/woordspelingen, en gebruik veel Engels
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik hou van structuur maar als het er op aankomt laat ik mijn man het meeste doen
Qua werkgedrag? Ik ben altijd heel serieus
Qua vriendschappen? Ik ben vaak heel attent maar soms sluipt het er een beetje bij in
Qua forum? Ik ben niet altijd heel actief qua reageren, lees wel veel mee
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Qua uiterlijk? Haar meestal los, met mijn voorste pluk naar achter met een speld
Qua taalgebruik? Soms wat plat/lomp
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Huiselijk type, veel accessoires in huis en kaarsjes enz.
Qua werkgedrag? Ik werk altijd wel hard.
Qua vriendschappen? Ik toon veel initiatief en belangstelling en hecht veel waarde aan vriendschappen.
Qua forum? Rustig en teruggetrokken. Denk ook niet heel bekend hier.
Qua taalgebruik? Soms wat plat/lomp
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Huiselijk type, veel accessoires in huis en kaarsjes enz.
Qua werkgedrag? Ik werk altijd wel hard.
Qua vriendschappen? Ik toon veel initiatief en belangstelling en hecht veel waarde aan vriendschappen.
Qua forum? Rustig en teruggetrokken. Denk ook niet heel bekend hier.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Qua uiterlijk?
Blond haar los in krullen, vast in halve knot.
Qua taalgebruik?
ABN met een behoorlijk Fries accent.
Alles moet netjes, helder staan, gepland worden, duidelijk zijn. Vooral de boodschappen wil ik op tijd op een lijstje hebben.
Qua werkgedrag?
Ik zet mij graag overal voor in, wel sta ik graag op de achtergrond.
Qua vriendschappen?
Ik heb een grote vriendengroep, de ene zie ik wat vaker dan de ander. Probeer zo wel met een ieder zo nu en dan op z'n tijd af te spreken. Ik houd van mijn vrienden op mij heen.
Qua forum?
Ik lees veel mee, en houd me graag op de achtergrond.
Blond haar los in krullen, vast in halve knot.
Qua taalgebruik?
ABN met een behoorlijk Fries accent.
Alles moet netjes, helder staan, gepland worden, duidelijk zijn. Vooral de boodschappen wil ik op tijd op een lijstje hebben.
Qua werkgedrag?
Ik zet mij graag overal voor in, wel sta ik graag op de achtergrond.
Qua vriendschappen?
Ik heb een grote vriendengroep, de ene zie ik wat vaker dan de ander. Probeer zo wel met een ieder zo nu en dan op z'n tijd af te spreken. Ik houd van mijn vrienden op mij heen.
Qua forum?
Ik lees veel mee, en houd me graag op de achtergrond.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Qua uiterlijk?
Veelzijdigheid
Qua taalgebruik?
Redelijk ABN met een lichte zachte G (zou ik zeggen haha!)
Eten vind ik heel erg belangrijk en ik vind het leuk om mijn tijd daar voor te gebruiken. Qua huis vind ik het leuk om altijd lekker aan het rommelen te zijn en de toko weer te veranderen. Tuin heb ik niet.. En qua schoonmaak maar 1 woord: Ramp!
Qua werkgedrag?
Ik vind het moeilijk om voor een baas te werken omdat ik het zonde van mijn tijd vind. Het is dat er geld tegenover staat, maar anders was ik direct voor mijzelf begonnen.
Qua vriendschappen?
De Leipo, luisterend oor bieden, gezelligheid.
Qua forum?
De Leipo haha geen idee!
Veelzijdigheid
Qua taalgebruik?
Redelijk ABN met een lichte zachte G (zou ik zeggen haha!)
Eten vind ik heel erg belangrijk en ik vind het leuk om mijn tijd daar voor te gebruiken. Qua huis vind ik het leuk om altijd lekker aan het rommelen te zijn en de toko weer te veranderen. Tuin heb ik niet.. En qua schoonmaak maar 1 woord: Ramp!
Qua werkgedrag?
Ik vind het moeilijk om voor een baas te werken omdat ik het zonde van mijn tijd vind. Het is dat er geld tegenover staat, maar anders was ik direct voor mijzelf begonnen.
Qua vriendschappen?
De Leipo, luisterend oor bieden, gezelligheid.
Qua forum?
De Leipo haha geen idee!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Qua uiterlijk? M'n onhandelbare haar
Qua taalgebruik? Stopwoordjes, moeilijk uit m'n woorden komen als ik heel veel ideeen in m'n hoofd heb
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Daar ben ik echt een ramp in
Qua werkgedrag? Ik stel alles uit tot het laatste moment, ik lever het beste werk af als ik flink onder druk sta
Qua vriendschappen? Je kunt bij mij altijd terecht voor een luisterend oor en feedback. In tijden dat ik niet zo lekker in m'n vel zit, trek ik me heel erg terug.
Qua forum? Ik lees meer mee dan dat ik post. Ik post weinig persoonlijke info en ben daardoor niet echt opvallend. Ik vind het erg leuk om naar meetingen te gaan.
Qua taalgebruik? Stopwoordjes, moeilijk uit m'n woorden komen als ik heel veel ideeen in m'n hoofd heb
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Daar ben ik echt een ramp in
Qua werkgedrag? Ik stel alles uit tot het laatste moment, ik lever het beste werk af als ik flink onder druk sta
Qua vriendschappen? Je kunt bij mij altijd terecht voor een luisterend oor en feedback. In tijden dat ik niet zo lekker in m'n vel zit, trek ik me heel erg terug.
Qua forum? Ik lees meer mee dan dat ik post. Ik post weinig persoonlijke info en ben daardoor niet echt opvallend. Ik vind het erg leuk om naar meetingen te gaan.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Qua uiterlijk? 'zijn die krullen (slag) van jezelf?
Qua taalgebruik? Geen idee
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? rommelkont
Qua werkgedrag? Perfectionistisch
Qua vriendschappen? +1 Je kunt bij mij altijd terecht voor een luisterend oor en feedback. In tijden dat ik niet zo lekker in m'n vel zit, trek ik me heel erg terug.
Qua forum? Sportief. Steeds actiever
Qua taalgebruik? Geen idee
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? rommelkont
Qua vriendschappen? +1 Je kunt bij mij altijd terecht voor een luisterend oor en feedback. In tijden dat ik niet zo lekker in m'n vel zit, trek ik me heel erg terug.
Qua forum? Sportief. Steeds actiever
Gast- Gast
Hahaha Artemis, jij bent op dreef vanavond zeg! Elitaire eendjes
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Qua uiterlijk? Een scheiding in het midden
Qua taalgebruik? ABN met hier en daar wat dialect (Brabants)
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Opgeruimd en gezelligheid.
Qua vriendschappen? Op z'n tijd en geen wekelijkse 'dates'
Qua forum? Ik lees nu meer dan ik reageer.
Qua taalgebruik? ABN met hier en daar wat dialect (Brabants)
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Opgeruimd en gezelligheid.
Qua vriendschappen? Op z'n tijd en geen wekelijkse 'dates'
Qua forum? Ik lees nu meer dan ik reageer.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Qua uiterlijk?
Mijn krullen
Qua taalgebruik?
Ik gebruik veel voegwoorden. Ow en een soort dialect dat niemand thuis kan brengen, een beetje Utrechts, Rotterdams en Brabants door elkaar.
Gigantisch lui en chaotisch.
Qua werkgedrag?
Gemotiveerd en enthousiast.
Qua vriendschappen?
Gezellig en betrouwbaar, soms wat lui in reageren op berichtjes.
Qua forum?
Betrokken, met een zeer wisselend aantal berichten per dag.
Mijn krullen
Qua taalgebruik?
Ik gebruik veel voegwoorden. Ow en een soort dialect dat niemand thuis kan brengen, een beetje Utrechts, Rotterdams en Brabants door elkaar.
Gigantisch lui en chaotisch.
Qua werkgedrag?
Gemotiveerd en enthousiast.
Qua vriendschappen?
Gezellig en betrouwbaar, soms wat lui in reageren op berichtjes.
Qua forum?
Betrokken, met een zeer wisselend aantal berichten per dag.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: