Waar heb jij het op dit moment volledig mee gehad?
+46
Burn
Pannetoet
RioolSpook
aniet
Okidoki
Rouxxxe
Fayebella
LoveMusic
mzcharlotte
Prosecco
NerdChic
Miss G
Pien
Makamba
Poisongirl
Atelier Madame
lyke
loesje
Mystic
May
Tinus
tralala
Lejow
_Lacey_
Tyrael
Chocolate Cookie
TNMN
Lotus
Guus
snapple
Toet
Melis1985
SnowWhite
Oasis
Jules
minoessepoes
Elin
TGR
VeryCherry
Minx
Cheesegirl
Snoes
girli
JD
Alias
Jeanette
50 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waar heb jij het op dit moment volledig mee gehad?
Met het hele gedoe rondom alles voor de koop van ons huis regelen. verzekeraar komt beloften niet na, waardoor alles op het nippertje (wat is dat eigenlijk?!) moet.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Met de onuitstaanbare pijn aan mijn bekken en met de winter.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
met mijn man.... :s
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh? Wil je 't kwijt?Pien schreef:met mijn man.... :s
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Auxo > hoe komt het dat je het hebt gehad met school?
Btw bij mij is het alweer goed
Ik merk steeds meer dat ik eraan toe ben om lekker te gaan werken. Ben bijna 26 als ik klaar ben, dus dan kan het onderhand wel
Gast- Gast
IrmaLaPoes schreef:Auxo schreef:Ik heb het helemaal gehad met school. Ik hoef nog maar 4 maanden tot ik klaar ben, maar de tijd lijkt erg langzaam te gaan op het moment..
Dikke vette +1! Maar vier maanden is voorbij voordat je het weet, echt!
Ja daar heb je ook gelijk in! We zijn nu ook bezig met allemaal eindprojecten, dus de tijd zal inderdaad wel snel voorbij gaan, maar toch. Die laatste loodjes..
Gast- Gast
Ik heb het gehad met:
- De wintermaanden.
- Mijn werk.
- Zeikende mensen op Hyves/Facebook over moe zijn, ziek zijn, etc. Shut up and go!
- De wintermaanden.
- Mijn werk.
- Zeikende mensen op Hyves/Facebook over moe zijn, ziek zijn, etc. Shut up and go!
Gast- Gast
Met een zogenaamde vriendin die liegt en bedriegd over de meest erge dingen en mij ervoor probeerd te laten opdraaien. En dat gestook ben ik ook meer dan zat van dr! Bah had naar mijn eerste gevoel moeten luisteren toen ik haar ontmoette!
Zo dat moest ik ff kwijt haha
Zo dat moest ik ff kwijt haha
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Met mijn gevoelens en denkpatronen!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Oh? Wil je 't kwijt?Pien schreef:met mijn man.... :s
gewoon even goed boos op hem... is zo weer over!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
*Marietje* schreef:om voorop te stellen: ik hou echt van mn vriend.
maar wat ik zoooooooooo zat ben is zijn gesnurk!!
ik slaap al anderhalf jaar lang, élke nacht met oordoppen in.
en nee...ik stel me niet aan, het is echt mega mega hard, niet normaal. (ik hoor het luid en duidelijk door de oordoppen heen)
maar gelukkig...issie vorige week eindelijk naar de huisarts gegaan, en morgen heeft ie een afspraak naar de longarts, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Hopen dat het heel erg snel over is.
Oh dat is zooo irritant! Mijn (sinds 2 weken) vriendje snurkt ook echt keihard en ik vind het super irritant. Het is dat hij verder zo leuk is want anders was ik er al mee opgehouden denk ik.
Maar wat gaat die longarts doen? Kan hij dan van het snurken afkomen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Het eindeloze weinig of slecht slapen. Dat komt me echt mijn neus uit. Te warm, te koud, actief en echt veel dromen, woelen... ik ben er zo klaar mee.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
zegmaar_ schreef:Het eindeloze weinig of slecht slapen. Dat komt me echt mijn neus uit. Te warm, te koud, actief en echt veel dromen, woelen... ik ben er zo klaar mee.
+1! Ik slaap de laatste tijd echt heel slecht, heel licht of helemaal niet. Ik ben overdag echt moe maar savonds kom ik gewoon vaak niet, of slecht in slaap. Ben er ook helemaal klaar mee!
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Prosecco schreef:*Marietje* schreef:om voorop te stellen: ik hou echt van mn vriend.
maar wat ik zoooooooooo zat ben is zijn gesnurk!!
ik slaap al anderhalf jaar lang, élke nacht met oordoppen in.
en nee...ik stel me niet aan, het is echt mega mega hard, niet normaal. (ik hoor het luid en duidelijk door de oordoppen heen)
maar gelukkig...issie vorige week eindelijk naar de huisarts gegaan, en morgen heeft ie een afspraak naar de longarts, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Hopen dat het heel erg snel over is.
Oh dat is zooo irritant! Mijn (sinds 2 weken) vriendje snurkt ook echt keihard en ik vind het super irritant. Het is dat hij verder zo leuk is want anders was ik er al mee opgehouden denk ik.
Maar wat gaat die longarts doen? Kan hij dan van het snurken afkomen?
ja mensen doen er vaak lacherig over, maar het is echt heel erg vervelend dat gesnurk... hij heeft hetn iet alleen als ie gedronken heeft, maar echt standaard élke nacht, al anderhalf jaar lang....
hij is in het ZKH geweest en heeft een aantal afspraken staan. de longarts vond hem erg vol, dus er wordt een foto van zn holtes gemaakt. er wordt een longinhoudtest gedaan, dan moet ie op een fiets zitten, 10 minuten heel hard fietsen en ondertussen ademen door een buis ofzo...?, en hij moet een slaaponderzoek ondergaan. hij krijgt dan een koffertje mee naar huis met daarin banden die hij om zn borst en buik moet doen, en een klip om zijn vinger. deze banden/klip zitten vast aan een kastje, die je snurk/slaapgedrag registreert. en uiteindelijk moet hij dan terug voor de uitslagen van alle onderzoeken, en horen we wat ze eraan kunnen doen....en óf ze er iets aan kunnen doen (i hope so!)
en daarbij heeft mijn vriend iets overgewicht, dus ze heeft hem ook aangeraden om 10 kilo af te vallen, dit kan ook invloed hebben op het snurken.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb het volledig met mijn werk gehad. Ben nu weer bezig met een nieuwe sollicitatiebrief! Heb weer helemaal nieuwe motivatie en hoop! We gaan er weer voor. Hopelijk hoef ik het niet lang meer uit te houden waar ik nu zit
Gast- Gast
Ik ben het wachten zat tot ik kan beginnen met werk!!! Kan vanavond dan nog eens een paar uurtjes..
Gast- Gast
Mijn geslaapwandel, echt ik rust daardoor voor geen meter uit, ben alles kwijt en kan overdag mijn ogen af en toe niet meer openhouden.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
De vriend van een vriendin van mij. Bah wat is hij een arrogante klootzak!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Mijn baan.
Ik ben druk op zoek naar een andere baan en ik weet dat ik het beste bij m'n huidige baan kan blijven zolang ik geen nieuwe baan heb gevonden maar op het moment heb ik het ff zo gehad dat ik het liefst per direct ontslag zou willen nemen..
Ik ben druk op zoek naar een andere baan en ik weet dat ik het beste bij m'n huidige baan kan blijven zolang ik geen nieuwe baan heb gevonden maar op het moment heb ik het ff zo gehad dat ik het liefst per direct ontslag zou willen nemen..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Met het geroddel van vrouwen op m'n werk ! Pff daar heb ik echt zo'n schijthekel aan ! Ze roddelen over alles en iedereen en tegen wie ze het zeggen daar roddelen ze later ook weer over tegen iemand anders. Het blijkt nu toch wel weer dat ik liever met mannen werk !
Oh en trouwens met mijn goddelijke afgetrainde figuur *ahum* zag laatste een foto van mezelf in het zwembad en de tranen sprongen in m'n ogen. Ik zit de laatste tijd daardoor ik niet zo lekker meer in m'n vel. Die grote stap om echt te gaan afvallen vind ik wel zo ontzettend moeilijk. Maar binnenkort moet ik mezelf er gewoon echt naar toe dwingen !
Oh en trouwens met mijn goddelijke afgetrainde figuur *ahum* zag laatste een foto van mezelf in het zwembad en de tranen sprongen in m'n ogen. Ik zit de laatste tijd daardoor ik niet zo lekker meer in m'n vel. Die grote stap om echt te gaan afvallen vind ik wel zo ontzettend moeilijk. Maar binnenkort moet ik mezelf er gewoon echt naar toe dwingen !
Laatst aangepast door Razz_ op za 26 feb 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Razz_ schreef:Met het geroddel van vrouwen op m'n werk ! Pff daar heb ik echt zo'n schijthekel aan ! Ze roddelen over alles en iedereen en tegen wie ze het zeggen daar roddelen ze later ook weer over tegen iemand anders. Het blijkt nu toch wel weer dat ik liever met mannen werk !
Ik heb nu sinds twee weken een andere baan en ook hier houden ze flink van roddelen. Ze praten soms ook zo hard over andere van de afdeling dat ik me niet voor kan stellen dat niemand anders dit in de gaten heeft en dus ook die personen waar het over gaat. Zou het niet leuk vinden als ik ergens een groepje op de afdeling over mij hoor roddelen.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Okidoki schreef:Razz_ schreef:Met het geroddel van vrouwen op m'n werk ! Pff daar heb ik echt zo'n schijthekel aan ! Ze roddelen over alles en iedereen en tegen wie ze het zeggen daar roddelen ze later ook weer over tegen iemand anders. Het blijkt nu toch wel weer dat ik liever met mannen werk !
Ik heb nu sinds twee weken een andere baan en ook hier houden ze flink van roddelen. Ze praten soms ook zo hard over andere van de afdeling dat ik me niet voor kan stellen dat niemand anders dit in de gaten heeft en dus ook die personen waar het over gaat. Zou het niet leuk vinden als ik ergens een groepje op de afdeling over mij hoor roddelen.
Ik heb het gelukkig ook nog niet gehoord dat ze het over mij hadden maar dat zal vast en zeker wel eens een keer zijn. Maargoed dat heb je nou eenmaal als je met alleen maar vrouwen werkt !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Okidoki schreef:Razz_ schreef:Met het geroddel van vrouwen op m'n werk ! Pff daar heb ik echt zo'n schijthekel aan ! Ze roddelen over alles en iedereen en tegen wie ze het zeggen daar roddelen ze later ook weer over tegen iemand anders. Het blijkt nu toch wel weer dat ik liever met mannen werk !
Ik heb het gelukkig ook nog niet gehoord dat ze het over mij hadden maar dat zal vast en zeker wel eens een keer zijn. Maargoed dat heb je nou eenmaal als je met alleen maar vrouwen werkt !
Ja, ik ga er ook altijd vanuit dat ik ook wel besproken zal worden omdat ieder ander van de afdeling al eens voorbij gekomen is. Gelukkig hebben wij ook nog wel een paar mannen op de afdeling voor wat tegenwicht en de nodige humor.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Met mezelf. Zit onverwerkt verdriet en de teleurstelling van 3 geflopte relaties te verwerken de laatste tijd. Ik blijf maar janken En zo ken ik mezelf helemaal niet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Met mezelf. Zit onverwerkt verdriet en de teleurstelling van 3 geflopte relaties te verwerken de laatste tijd. Ik blijf maar janken En zo ken ik mezelf helemaal niet.
Oooh wat vind ik dit rot
Lieverd, Als je dichtbij woonde kwam ik langs met een fles drank en vreterij.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstverhaal, wie weet het volledig en is het waar gebeurd?
» Waar denk je aan op dit moment?
» Waar heb jij (op dit moment) geen zin in?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar heb jij (op dit moment) geen zin in?
» Waar forum jij op dit moment?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: