Uitdagend speelgoed 1,5 jaar
+2
Susan
Annie24
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitdagend speelgoed 1,5 jaar
We hebben het idee dat Y. zijn speelgoed een beetje zat is. Hij heeft genoeg, maar het lijkt wel alsof hij de uitdaging kwijt is?
Bij mijn ouders staat ook aardig wat, dus we hebben al wat dingen geruild, maar hij vind het even leuk en vervolgens kijkt hij er niet meer naar en loopt maar wat door het huis te lopen/rennen.
Hij heeft oa puzzels, auto's, duplo, houten blokken, lp, toet-toet garage, winnie-the-pooh laptop en nog aardig wat baby-spul.
Iemand die nog een tip heeft wat bij jullie een grote hit was/is rond de leeftijd van 1,5 jaar?
Bij mijn ouders staat ook aardig wat, dus we hebben al wat dingen geruild, maar hij vind het even leuk en vervolgens kijkt hij er niet meer naar en loopt maar wat door het huis te lopen/rennen.
Hij heeft oa puzzels, auto's, duplo, houten blokken, lp, toet-toet garage, winnie-the-pooh laptop en nog aardig wat baby-spul.
Iemand die nog een tip heeft wat bij jullie een grote hit was/is rond de leeftijd van 1,5 jaar?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Uitdagend speelgoed 1,5 jaar
alles wat geen speelgoed is en dan vooral spelen met water/de kraan.
al hebben we hier nu wel zo'n kruiptunnel die al een tijdje favoriet is, verder speelt onze dochter ook niet zo heel lang en intensief met haar speelgoed. Het komt nu voorzichtig dat ze wat fantasie ontwikkelt in haar spel en ze dus wat langer ergens mee bezig kan zijn.
al hebben we hier nu wel zo'n kruiptunnel die al een tijdje favoriet is, verder speelt onze dochter ook niet zo heel lang en intensief met haar speelgoed. Het komt nu voorzichtig dat ze wat fantasie ontwikkelt in haar spel en ze dus wat langer ergens mee bezig kan zijn.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn zoontje vond een tijdje gewoon een emmer leuk en lege drinkflessen en boekjes met plaatjes.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Rejoy; dat is waar, want de lade met cd's en dvd's is mateloos populair. Vooral alle cd's en dvd's uit de doosjes halen als mama even naar het toilet loopt ofzo.
Susan; Wat een gave dingen! Vanavond eens verder kijken
Susan; Wat een gave dingen! Vanavond eens verder kijken
Annie24- Ratel
een zandbak, auto's en stoepkrijt daar speelt a al een paar maanden heel veel mee.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Mijn neefjes speelde veel met een houten trein. Mijn zus had gekozen voor Brio, maar je hebt ook een goedkopere versie. Het leuke is nu dat ze met de trein spelen samen met de duplo, lego en de kapla.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik lees even mee, hier een beetje hetzelfde 'probleem'. Al denk ik inmiddels dat het hier niet aan het soort speelgoed ligt, maar dat ze op het moment per definitie liever alles behalve speelgoed pakt, dat is natuurlijk veel interessanter
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
@PR; zullen we ze ff bij elkaar zetten?
Annie24- Ratel
Hihi, ben benieuwd wat dat zou opleveren
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Speelgoed 1 jaar
» Speelgoed kind 1,5 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Wat is HET speelgoed voor een 1,5 jaar oude dreumes?
» Speelgoed niet geschikt voor onder de 3 jaar
» Speelgoed kind 1,5 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Wat is HET speelgoed voor een 1,5 jaar oude dreumes?
» Speelgoed niet geschikt voor onder de 3 jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: