Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoekentopic

+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers

Pagina 27 van 30 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoekentopic - Pagina 27 Empty Re: Draagdoekentopic

Bericht  Beessie di 6 aug 2013 - 23:27

LindaK schreef:Beessie, ik heb de doeken die jij plaatst bij allebei mijn kinderen gebruikt en vond ze erg prettig. J.ulia is nu ruim 11kilo en die draag ik er ook nog in. (Wel minder maar dat komt omdat zij liever loopt, haha)
Een geweven doek had ik ook, die heb ik op latere leeftijd bij de kinderen gebruikt en droeg ook heel prettig!

Ik kon persoonlijk beter overweg met de rekbare doeken, maar dat is dus wel persoonsgebonden.

Het merk waarvan jij de doel plaatste, heeft nu ook een geweven doek van denim. Misschien is dat wat 'stoerder' voor je?

Ja.. en ze zijn ook niet zó heeeel duur.. dus dan is het wel aan te raden met eerst een rekbare doek te beginnen? 

En het hoeft van mij niet stoer te zijn hoor.. liefst lekker zoetsappig! maar niet van die 'gordijn' stofjes.. Laughing
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laurientje di 6 aug 2013 - 23:37

Heb even een vraag voor de wompat dragers onder ons, ik heb nu nog de baby wompat maar mijn dochter groeit er uit, gebruik nu veel de beco butterfly maar de liefde van de wompat wint het en ik wil de beco verkopen en een nieuwe grotere wompat aanschaffen.

Ik kom dat uit op de medium (maat 86 tot 92) maar hoe valt deze? (dochter draag nu kleding maat 80)
Valt hij ruim kan ik er lekker mee vooruit of kan ik beter de todler kopen?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Pink! wo 7 aug 2013 - 0:34

Laurientje schreef:Heb even een vraag voor de wompat dragers onder ons, ik heb nu nog de baby wompat maar mijn dochter groeit er uit, gebruik nu veel de beco butterfly maar de liefde van de wompat wint het en ik wil de beco verkopen en een nieuwe grotere wompat aanschaffen.

Ik kom dat uit op de medium (maat 86 tot 92) maar hoe valt deze? (dochter draag nu kleding maat 80)

p. Zit nog goed in de medium en ook s dragen we daar mee. Ik denk dat de todler nog te groot is
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Laurientje wo 7 aug 2013 - 0:52

Pink! schreef:
Laurientje schreef:Heb even een vraag voor de wompat dragers onder ons, ik heb nu nog de baby wompat maar mijn dochter groeit er uit, gebruik nu veel de beco butterfly maar de liefde van de wompat wint het en ik wil de beco verkopen en een nieuwe grotere wompat aanschaffen.

p. Zit nog goed in de medium en ook s dragen we daar mee. Ik denk dat de todler nog te groot is

Thnx Pink! Dan word het een medium!
Hoelang moest jij toen op je wompat wachten?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  LindaK wo 7 aug 2013 - 0:57

Beessie schreef:
LindaK schreef:Beessie, ik heb de doeken die jij plaatst bij allebei mijn kinderen gebruikt en vond ze erg prettig. J.ulia is nu ruim 11kilo en die draag ik er ook nog in. (Wel minder maar dat komt omdat zij liever loopt, haha)
Een geweven doek had ik ook, die heb ik op latere leeftijd bij de kinderen gebruikt en droeg ook heel prettig!

Ik kon persoonlijk beter overweg met de rekbare doeken, maar dat is dus wel persoonsgebonden.

Het merk waarvan jij de doel plaatste, heeft nu ook een geweven doek van denim. Misschien is dat wat 'stoerder' voor je?

Ja.. en ze zijn ook niet zó heeeel duur.. dus dan is het wel aan te raden met eerst een rekbare doek te beginnen? 

En het hoeft van mij niet stoer te zijn hoor.. liefst lekker zoetsappig! maar niet van die 'gordijn' stofjes.. Laughing

Ik snap wat je bedoelt haha! Er zijn ook een boel geweven doeken in mooie kleuren, vaak gestreept...zonder gordijnprintjes haha!
ByKay is in Nederland de enige die de doeken maakt die jij hebt gepost, ik heb ze altijd zelf samengesteld via draagdoek.nl. Kijk ook eens op marktplaats, als 2e hands je aanstaat! Daar worden veel doeken aangeboden, vaak weinig gebruikt.

Ja, en waar je eerst mee wilt beginnen is dus heel persoonlijk! Er zijn veel meiden die lang doordragen en direct beginnen met een geweven doek...
Is er iemand in je buurt waar je tzt een doek van kunt lenen om te proberen? Via draagdoek.nl kan dat met de rekbare. Volgens mij kan het bij babybij.nl ook, zij hebben veel verschillende doeken.

Succes met testen, spannend!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aoi wo 7 aug 2013 - 1:04

ik heb ook een medium wompat (op mijn rug as we speak Wink ) en mijn zoon zit ook in maat 80. Hij kan hier nog wel even mee vooruit, ik denk dat een toddler nog te groot zou zijn.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 2:21

@beesie, dat knopen is echt heel eenvoudig. Ik heb mijn zoon er in gedragen tot hij ruim 8 kg was. Ging prima. Hij zakte niet naar beneden en ik kreeg verder ook niet last van mijn rug ofzo. In de zomer is het wel enorm warm.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 7 aug 2013 - 3:05

Happydobby schreef:
Teddyaapje schreef:Ik denk dat je de drs2s bedoelt? Die vond ik makkelijker dan de dh, vond m makkelijker aanspannen. De dh zit wel mooier bij de borsten (vind ik) dus die heb ik daarna geleerd en dit vind ik de fijnste rugknoop.

Die vind ik ook fijner dan de dh.

Ik heb hem geprobeerd net en ik vind hem best wel fijn zitten en dan te bedenken dat hij nog niet helemaal goed zit want mijn zoontje hangt nu scheef...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Fiwen wo 7 aug 2013 - 3:44

@ Beesie, en een geweven doek van Little Frog? De katoenen doeken van dit merk zijn niet zo duur en ze hebben veel verschillende 'printjes'. Niet zoals de doek die jij plaatste maar wel leuke heldere kleuren streepjes.
En het zijn erg fijne doeken, zeker voor een beginnende drager. Ik heb er een met linnen en het is echt mijn favoriete doek. Dochter is nu 12 kg en ik draag haar nog met gemak met deze doek. Een rekbare doek heb ik ook gehad maar heb die maar 1x gebruikt, vond het echt helemaal niks en kreeg meteen last van mijn schouders en rug.

Draagdoekentopic - Pagina 27 Eub8
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Pink! wo 7 aug 2013 - 5:37

Laurientje schreef:
Pink! schreef:

5 weken ofzo, wel lang dus.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Aoi wo 7 aug 2013 - 5:58

Pink! schreef:
Laurientje schreef:
Pink! schreef:

5 weken ofzo, wel lang dus.

Ik geloof ik bijna 10 weken.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  maiadebij wo 7 aug 2013 - 7:39

ik heb even voor je gekeken maar J zat vanaf 16 maanden in de toddler, toen zal ze ook mat 80 gedragen hebben ongeveer. Een vriendin van mij heeft medium besteld voor haar 9 maanden oude dochter, die zit ook prima al zit zij in de babymaat ook nog goed.

Mij is de toddler dus prima bevallen toen J 16 maanden was en ik draag haar er nog in. Al zou een pre-school nu beter zijn.

T ga ik straks in de babymaat dragen tot ongeveer 1,5 jaar en dan meteen over op de toddler.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Teddyaapje wo 7 aug 2013 - 8:01

T. zat ookal met 18mnd in de toddler, denk dat hij toen maat 86 droeg. Nu past hij er nog goed in. Hij zit nu tussel 92 en 104.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Liadan wo 7 aug 2013 - 8:08

Toen mijn zoon 15 maanden was heb ik een medium en een toddler geprobeerd. Hij had toen maat 80/86. De toddler was echt nog te groot, daar zat hij niet goed in met zijn benen. In de medium zat hij wel goed, na ongeveer 7 maanden was hij uit de medium gegroeid en 2 maanden geleden heb ik een toddler gekocht waar hij nu heel goed in zit (met maat 92/98).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Laurientje wo 7 aug 2013 - 8:13

Hmm lastig dus.. Vind het ook weer heel zonde om een medium te kopen voor een paar maanden.. Dan draag ik die periode liever nog even met de doek of beco...
Kan natuurlijk ook de todler lenen via babybij..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  maiadebij wo 7 aug 2013 - 8:17

waar woon je?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Beessie wo 7 aug 2013 - 10:03

Dank je wel voor jullie reacties!

Ik ga morgen ochtend testen, dus super spannend! Ben echt doodmoe ook (terwijl ik al een week op de bank hang! Dus ik zou zeggen dat ik barst van de energie.. maar om half 10 stortte ik net in en werd ik ook weer misselijk! 
En heb verder de hele dag zo ongeveer op het dragen en voeden forum gekeken en me volledig in gelezen in de wompat!  (nee hoor.. mijn hyperfocus staat niet aan Draagdoekentopic - Pagina 27 Icon_lol )

Dus ik heb nu al een soort van besloten dat ik de eerste maanden ga dragen met een doek (en of dat een geweven of rekbare doek wordt, dat zie ik dan wel! Net wat er op mijn pad komt (en op MP staat idd! Sta daar niet negatief tegen over!) en daarna over op de Wompat! E

Nu eerst maar die positieve test in handen zien te krijgen!!! Ik hoop maar dat het gauw morgen ochtend is! Draagdoekentopic - Pagina 27 Icon_biggrin
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12

Bericht  Laurientje wo 7 aug 2013 - 18:48

maiadebij schreef:waar woon je?

Helemaal in Zeeland.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 7 aug 2013 - 18:50

En beessie? Heb je al getest?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Minx di 20 aug 2013 - 4:12

Voor snoes smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 4:14

Ah, je was me voor smile

Snoes, zoek je een draagzak of een draagdoek?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Snoes di 20 aug 2013 - 4:17

Dankjewel dames!

Ik zoek een draagzak. Knopen is niet echt aan mij besteed denk ik. Ik heb een tijdje terug een draagdoek geleend van Razz, maar dat was toch niet helemaal wat ik zocht.

Ik zou het fijn vinden om hem op mijn buik en mijn rug te kunnen dragen, en hij moet natuurlijk érgonomisch zijn! Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Vixen di 20 aug 2013 - 4:22

Wil je man er ook mee dragen en zijn jullie van verschillend postuur? Vind je het leuk als ie er wat stoerder uitziet, of vind je een draagzak in draagdoekenstof leuker? Wil je graag gespen die je dicht kunt klikken, of mogen er ook banden aan zitten waar je een knoop in moet leggen (deze hoef je niet te knopen, maar ipv dicht klikken, maak je 'm dicht met een knoop, vooral handig als 2 personen er gebruik van willen maken met verschillend postuur).
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Snoes di 20 aug 2013 - 4:26

Vixen schreef:Wil je man er ook mee dragen en zijn jullie van verschillend postuur? Vind je het leuk als ie er wat stoerder uitziet, of vind je een draagzak in draagdoekenstof leuker? Wil je graag gespen die je dicht kunt klikken, of mogen er ook banden aan zitten waar je een knoop in moet leggen (deze hoef je niet te knopen, maar ipv dicht klikken, maak je 'm dicht met een knoop, vooral handig als 2 personen er gebruik van willen maken met verschillend postuur).
Ik denk dat ik wel het meeste zal dragen, maar mijn vriend wil er ook mee kunnen dragen. Wij zijn inderdaad wel van verschillend postuur. Allebei wel slank, maar hij is een stukje groter.

Ik heb verder eigenlijk niet zo heel veel eisen, ik vind het fijn als hij gebruiksvriendelijk is (en dus niet al te veel knopen). Het mag er eentje zijn die er stoer uitziet, maar het mag ook best een draagzak in draagdoekenstof zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes di 20 aug 2013 - 4:27

Oh, nog een vraag.

Mijn zoontje vond het prima als ik hem in de babybjorn draagzak deed, maar wilde er nooit in slapen. Kan het zijn dat het gewoon een oncomfortabel ding is/was voor hem? Ik had gehoopt/gedacht dat hij in een draagzak wel lekker zou slapen als ik ermee aan het wandelen was.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 30 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende