Je zal jezelf zo terug zien -Anouk was in scene gezet :)
+33
Luce
Mermaid
Marsy28
SDL
Zonneschijn
Lejow
Blond
Mamsie
loura
Tabbert
Mint
Nyx
nina
SuperGrover
Jerry
Printje
Slakje
Oasis
Twellie
Appeltje
Roza
Cimic
MADDIE
Fortissimo
CCC
Caro
Lenthe
Lady Starstruck
Ilovethe90s
Bliss
Siamsa
Esperanza
Starla
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Je zal jezelf zo terug zien -Anouk was in scene gezet :)
Je zal er maar met je kind bijzitten in die coupé...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Je zal er maar met je kind bijzitten in die coupé...
Idd maar ik denk dat ik dan of er iets van gezegd had of ergens anders was gaan zitten. Ik weet anders wel wat R de hele dag zou gaan zeggen anders..... die hoort alles wat hij niet moet horen hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Je zal vervolgens maar ergens willen solliciteren
Jerry- Ratel
Ik heb vooral medelijden met dat meisje. Dit is echt onnoemelijk dom, en kan verstrekkende consequenties hebben. Dit gedrag is absoluut onacceptabel, en het zou terecht zijn om haar hierop aan te spreken. Maar filmen en op internet zetten vind ik ook absoluut geen schoonheidsprijs verdienen. Ik vind dit echt absoluut niet grappig. Ik vind het lijken op de situaties van meisjes die naaktfoto's van zichzelf maken en die vervolgens verspreid worden door scholen. Natuurlijk is het hartstikke dom om te doen, maar de consequenties van het verspreiden zijn enorm. Dit meisje is geen puber meer, maar wel enorm dronken en wellicht minder begaafd. Zij kon op dat moment waarschijnlijk niet de gevolgen overzien van deze daad. Dus nee, hoewel ik haar gedrag belachelijk vind, keur ik de verspreiding van dit filmpje ook echt af.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik heb vooral medelijden met dat meisje. Dit is echt onnoemelijk dom, en kan verstrekkende consequenties hebben. Dit gedrag is absoluut onacceptabel, en het zou terecht zijn om haar hierop aan te spreken. Maar filmen en op internet zetten vind ik ook absoluut geen schoonheidsprijs verdienen. Ik vind dit echt absoluut niet grappig. Ik vind het lijken op de situaties van meisjes die naaktfoto's van zichzelf maken en die vervolgens verspreid worden door scholen. Natuurlijk is het hartstikke dom om te doen, maar de consequenties van het verspreiden zijn enorm. Dit meisje is geen puber meer, maar wel enorm dronken en wellicht minder begaafd. Zij kon op dat moment waarschijnlijk niet de gevolgen overzien van deze daad. Dus nee, hoewel ik haar gedrag belachelijk vind, keur ik de verspreiding van dit filmpje ook echt af.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik kan 'm ook niet bekijken, kan iemand vertellen wat er te zien is?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Slakje: Vanwaar de ? Ze is dronken, ook intelligente mensen kunnen dronken worden en achterlijke taal uitslaan. Kijk maar eens naar Little Princess van Oh oh Cherso, niet echt een intellectueel programma, maar ze scoorde 133 op een IQ-test. Dit meisje komt nu over alsof ze zwakbegaafd is, maar dat kan ik niet beoordelen op een filmpje van 2,5 minuut.
Nina: Er zitten een stel dronken meiden (begin 20) in een stiltecoupé van een trein, waarbij vooral 1 meisje nogal veel expliciet over seks praat en de bijbehorende bewegingen/geluiden nadoet.
Nina: Er zitten een stel dronken meiden (begin 20) in een stiltecoupé van een trein, waarbij vooral 1 meisje nogal veel expliciet over seks praat en de bijbehorende bewegingen/geluiden nadoet.
SuperGrover- Ratel
Maar waar baseer je dan op dat ze wellicht minder begaafd is, SG? Ik bedoel, zij en haar vriendin komen op mij ook niet al te snugger over, maar ik durf daar nou nog geen definitieve uitspraak over te doen. Misschien is dat niet snuggere alleen maar door de drank.
Ik heb het filmpje inmiddels wel gezien, gewoon via de laptop. Was toch wel heel nieuwsgierig.
Ik heb het filmpje inmiddels wel gezien, gewoon via de laptop. Was toch wel heel nieuwsgierig.
Gast- Gast
Wat Lennox zegt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Lennox schreef:Maar waar baseer je dan op dat ze wellicht minder begaafd is, SG? Ik bedoel, zij en haar vriendin komen op mij ook niet al te snugger over, maar ik durf daar nou nog geen definitieve uitspraak over te doen. Misschien is dat niet snuggere alleen maar door de drank.
Daarom gebruikt SG ook het woord 'wellicht'.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wellicht is inderdaad een indicatie van een definitieve uitspraak.
SuperGrover- Ratel
Ik vind het heel dom van de meiden om in een stilte coupee zou dom te lopen bleren. Ze is er zo niet meer bij, want ze rolt verschrikkelijk met de ogen en draait met haar lichaam, wat aangeeft dat ze echt heel erg ver heen is. Gewoon dom gedrag en over dat filmen, ze heeft pech dat iemand een telefoon bij zich had. Ik hoop dat ze het zelf ook hebben gezien en naast de kater nu ook overmand wordt door schuldgevoel.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
'Wellicht' houdt voor mij het midden tussen 'misschien' en 'waarschijnlijk', meer neigend naar waarschijnlijk. Misschien dat ik het daardoor een vreemde uitspraak vindSuperGrover schreef:Wellicht is inderdaad een indicatie van een definitieve uitspraak.
Wat het filmen betreft ben ik het wel met je eens trouwens.
Edit: oh, en die opmerking over die definitieve uitspraak bedoelde ik eigenlijk anders, die opmerking rolde te snel uit m'n vingers. Ik bedoelde meer datje daar nu geen zinnig woord over kunt zeggen.
Gast- Gast
Wellicht betekent in mijn vocabulaire gewoon 'de mogelijkheid bestaat dat', dus een synoniem van misschien. Waarschijnlijk is iets heel anders, dat is een verwachting, daar kan ik geen uitspraken over doen. Ik bedoel gewoon te zeggen dat iedereen wel makkelijk kan zeggen dat het 'dom' is. Natuurlijk is het dom, maar ze is katslam en dan doe je gewoon soms domme dingen, en misschien is ze minder begaafd, wat juist een reden zou zijn om begripvol te zijn naar haar toe. Ik vind het best raar dat mensen hierom moeten lachen, en reacties in de trant van 'net goed'. Ze doet niets strafbaars, ze is alleen irritant en grof. Maar dit filmpje kan echt grote gevolgen hebben voor haar (en is wellicht wel strafbaar, portretrecht?).
Edit: Even voor de duidelijkheid, ik doel met die 'net goed' opmerkingen voornamelijk op de reacties op die site.
Edit: Even voor de duidelijkheid, ik doel met die 'net goed' opmerkingen voornamelijk op de reacties op die site.
Laatst aangepast door SuperGrover op wo 1 mei 2013 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover- Ratel
Volgens mij is ze best strafbaar: openbaar dronkenschap en verstoren van de openbare orde...
Jerry- Ratel
Openbaar dronkenschap, ja daar kun je inderdaad voor gearresteerd worden, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je half Nederland dan mag oppakken op Koninginnedag. Ik vind het persoonlijk alleen erger dat iemand dit filmpje online heeft gezet dan haar gedrag.
SuperGrover- Ratel
Vreselijk. Zelfs als ik smoor ben, gebruik ik niet zulk taalgebruik.
Ik vind het ook schandalig dat mensen dit op internet zetten. En hoewel het wel weer zou overwaaien, blijft dit waarschinjlijk de rest van haar leven een issue.
Ik vind het ook schandalig dat mensen dit op internet zetten. En hoewel het wel weer zou overwaaien, blijft dit waarschinjlijk de rest van haar leven een issue.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
SuperGrover schreef:Openbaar dronkenschap, ja daar kun je inderdaad voor gearresteerd worden, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je half Nederland dan mag oppakken op Koninginnedag. Ik vind het persoonlijk alleen erger dat iemand dit filmpje online heeft gezet dan haar gedrag.
+1
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Wellicht is idd een synoniem van misschien. Maar idd niet netjes om het filmpje online te zetten en die reacties gaan ook alle perken te buiten zeg
Bliss- Lady Post-a-lot
Sorry hoor maar hoe dronken ben je dat je zo gaat praten? Ik heb best wel wat gedronken in mijn leven en ook echt wel af en toe net te veel dan goed voor mij is, maar zo heb ik nog nooit gepraat hoor? Beetje aandacht vraag gedrag. Oke het is niet netjes dat het op internet word gezet maar je kan dit soort gesprekken ook voeren op iets minder openbare plekken. Je kan dit dan verwachten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Beetje overtrokken. Ja ze staat voor schut maar om nou te zeggen
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
SuperGrover schreef:Openbaar dronkenschap, ja daar kun je inderdaad voor gearresteerd worden, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je half Nederland dan mag oppakken op Koninginnedag.
Dat denk ik ook wel, maar dit was vooral als reactie op jouw "ze doet niets strafbaars", want dat doet ze dus wel degelijk.
Die reacties op dumpert zijn ook niet zuinig
Jerry- Ratel
Ik bedoelde meer te zeggen dat ze over seks praat in de stiltecoupé. Niet netjes, maar het is niet alsof ze een misdadiger is ofzo. Er staan reacties als: maak haar leven stuk, zoek haar op facebook, net goed voor zo'n tokkie, nagel haar aan de schandpaal. Dat laatste is sowieso wel wat er gebeurt met dit filmpje, terwijl ze m.i. niet iets wereldschokkends heeft gedaan. Ik reis vast teveel met de trein, maar ik heb dit wel eerder meegemaakt. Lach erom, ga ergens anders zitten of spreek haar erop aan, maar dit vind ik nogal laag.Jerry schreef:SuperGrover schreef:Openbaar dronkenschap, ja daar kun je inderdaad voor gearresteerd worden, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je half Nederland dan mag oppakken op Koninginnedag.
Dat denk ik ook wel, maar dit was vooral als reactie op jouw "ze doet niets strafbaars", want dat doet ze dus wel degelijk.
Die reacties op dumpert zijn ook niet zuinig
SuperGrover- Ratel
Ik vind het filmpje van Anouk misschien nog wel erger.
http://i.mobypicture.com/user/arieboomsma/view/15214125?sid=1294324508
http://i.mobypicture.com/user/arieboomsma/view/15214125?sid=1294324508
Gast- Gast
Zo die Anouk heeft m ook goed zitten ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou je jezelf graag zien?
» Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» schoonmoeder op d'r plek gezet
» Bekken recht gezet, wie ook?
» Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» schoonmoeder op d'r plek gezet
» Bekken recht gezet, wie ook?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: