Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

That one thing...

+17
Punk'd
Bliss
mii_joyce
Merai
M-G
loura
Cimic
Marsy28
Mermaid
studiebol
CCC
Parel
Sam
Marin
Steep
Paper Crown
Feline
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

That one thing... Empty That one thing...

Bericht  Feline zo 28 apr 2013 - 22:13

Mijn vriend stuurt me net een hele lieve website door en ik vond het ook een leuke vraag voor hier..(en in t Engels is ie mooier)

What is the one thing your partner does regularly that makes you realize he's/she's still in love with you?

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:24

Heel simpel - popcorn meenemen met boodschappen doen, met de nieuwe grazia als die uit is en een alcohol vrije Jillz en #s morgens brengt hij koffie op bed I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Steep zo 28 apr 2013 - 22:26

Hij kan soms oprecht en uit het niets zeggen dat hij me een goede moeder vind of dat hij me heel knap vibdt. Dan voel ik me zo gewaardeerd en geliefd! Ik kan het niet goed uitleggen maar de manier waarop hij dat zegt komt echt uit zijn hart.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Marin zo 28 apr 2013 - 22:36

Laten zien dat ie me begrijpt en steunt.

Bijvoorbeeld gisteren had ik even een paniek momentje omdat ik me realiseerde hoe kort m'n werkweek wel niet was. Vandaag halve dag kwijt met reizen, morgen koninginnedag, woensdag bruidsfotos doen, en vrijdag sollicitatiegesprek voorbereiden, dus heb maar 1 werkdag voor m'n andere baan eigenlijk. Schoot ik nogal van in de stress en was even heel paniekerig.

Toen zei ie kom mee, pakte m'n hand en sleepte me naar de gang waar het memo bord hangt en ging ie een schema voor me maken. Dan had ik weer rust in m'n hoofd, zei ie, want ik maak altijd schema's.

Vond ik zo lief, iets kleins, maar t hielp wel. Slechts een voorbeeld hoor, maar vind dat begrip en steun altijd zo fijn en getuigen van liefde.

Oh en hij kietelt me nog elke avond voor t slapen gaan. Zodra dat stopt moet ik me zorgen gaan maken ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 1:33

Elke ochtend als de wekker gaat zegt ie: Maar Jannie ik wil nog met je knuffelen. Haha I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 1:36

En bij jou dan Feline Very Happy?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Paper Crown ma 29 apr 2013 - 2:36

Harrison schreef:Elke ochtend als de wekker gaat zegt ie: Maar Jannie ik wil nog met je knuffelen. Haha I love you.

I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Sam ma 29 apr 2013 - 6:21


Hij neemt altijd mijn favoriete snoepjes mee.

Hij is gewoon lief, en gek! I love you
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Parel ma 29 apr 2013 - 7:20

Is het heel schandalig dat ik niet gelijk iets in mijn hoofd heb?

Ik vind het wel heel leuk dat hij op mijn vrije zaterdag mee gaat met boodschappen doen, hij vindt dat echt vreselijk, maar ik vind dat heerlijk burgerlijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  CCC ma 29 apr 2013 - 7:59

De kopjes thee die hij 's morgens naar boven brengt zodat ik rustig kan wakker worden, het huis opruimt en schoonmaakt als ik een lange werkdag heb, als verassing me lekker uit lunchen neemt, de stad in gaat met mij/ ons (terwijl hij er een bloedhekel aan heeft), wanneer hij zegt dat ik een hele goede moeder ben voor N. kan geloof ik nog wel even doorgaan smile
Ohja, hij kan lekker gek doen uit het niets, en zorgt dat ik daardoor wat ontdooi (ik ben enorm nuchter en hij gewoon gek smile)

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  studiebol ma 29 apr 2013 - 8:04

Wij hebben momenteel al dikke 2 weken een telefoonrelatie, maar aan het einde van de dag dan bellen de meiden ff met hem. En dan savonds gaat hij mij altijd nog ff bellen omdat hij wil weten hoe het met mij is That one thing... 561177

Als hij thuis is, maakt hij savonds thee voor me klaar, soms heeft hij een opruimbui en maakt hij het hele huis netjes terwijl ik op mijn werk ben. En hij benoemt heel vaak dat hij het zo knap vind dat ik het zo goed in mijn eentje red.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Mermaid ma 29 apr 2013 - 8:28

dat hij me over mijn rug gaat kriebelen als ik lig te woelen en hij al half slaapt. Hij heeft dan blijkbaar toch door dat ik niet kan slapen en van dat kriebelen word ik rustig. en door hoe hij altijd grapjes gaat maken om me weer te laten lachen als ik weer een rotdag heb ook als hij het zelf moeilijk heeft.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Marsy28 ma 29 apr 2013 - 9:50

One thing? Very Happy

Dat een uur met mij knuffelen voordat hij gaat slapen en een kwartier voordat hij wakker wordt, zijn favoriete moment van de dag is. Dat hij om 4 uur 's morgens MacDonalds voor me gaat halen of tosti's gaat bakken omdat ik zo'n honger heb. Dat ik elke dag een voetmassage krijg omdat ik stomme schoenen heb. Dat hij tijdens het knuffelen in het Nederlands zegt met een heerlijk Australisch accent: 'mijn vriendinnetje, ik hou van jou'. Dat hij echt vanuit zijn hart kan zeggen hoe mooi hij me vindt. Als we een avond weg zijn, dat hij me dan halverwege zo'n liefdevolle blik kan toewerpen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Cimic wo 1 mei 2013 - 20:28

Mijn vriend gaat nooit de deur uit zonder mij een lief kusje te geven als ik nog lig te slapen/half wakker ben. Mijn vriend is ook een echt knuffelpersoon, ik vind het super dat we naar 6 jaar nog steeds veel doen knuffelen en zoenen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  loura wo 1 mei 2013 - 20:53

Na het eten gaat hij altijd afwassen en zet dan koffie met een chocolaatje voor mij. Hij doet veel in het huishouden zonder dat ik maar iets hoef te vragen. Als ik me niet lekker voelt zorgt hij voor me en gaat hij speciaal naar de winkel om iets te halen wat ik op dat moment nodig heb. Als we niet bij elkaar zijn dan stuurt hij altijd berichtjes. Iedere dag als ik moet werken maakt hij fruit en groenten sap zodat ik sochtends verse fruit sap heb en op mijn werk lekkere groentesap.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  M-G vr 3 mei 2013 - 14:21

Als hij uit het niets naar mij toe komt lopen en mij een ontzettende fijne stevige knuffel geeft en zegt: jij bent de allermooiste / allerliefste of jij bent de beste mama die er bestaat of iets anders liefs I love you
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Merai za 4 mei 2013 - 12:05

Ik smelt altijd als hij op bestaande melodieën een tekst over mij gaat zingen. Of gewoon een berichtje met alleen maar wat kusjes tussendoor. Hij is gewoon lief I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  mii_joyce di 7 mei 2013 - 5:58

one thing? smile

- Dat hij laatst de open haard aan had gezet en in de gang en woonkamer allemaal kaarsjes, met een kleedje en kussens in het midden om dan op te liggen/zitten smile En daarbij had hij allemaal lekkere chocolade dingen (chocolade fontein, chocolademelk) en druiven.. Dat vond ik zo lief, had ik niet verwacht.. Hij had me het hele weekend al nieuwsgierig gemaakt <3

En tsja blijf het lief vinden dat hij op mijn verjaardag eerst een kopje thee kwam brengen, op bed, en vervolgens lekkere broodjes en ik mocht steeds maar niet uit bed hah smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 6:39

Ik vind het geweldig dat hij na twee labiele (gestoorde) buien gezien te hebben, de derde meteen in de kiem smoorde, en ze nu als sneeuw voor de zon zijn verdwenen.

Dat hij me op komt halen na mijn repetitie en thuisbrengt, omdat 'ie het vervelend vindt dat ik dan 's avonds laat nog met de metro moet.

Dat hij na de overval vorige week, meteen naar H'sum scheurde om bij me te zijn.

Dat hij liedjes voor me zingt op z'n gitaar.

Dat hij m'n kookkunsten prijst en geniet van het eten dat ik voor 'm maak.

Dat hij vertelt hoe mooi hij me vindt, en dat ik alles ben wat hij ooit in een vrouw heeft gewild.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Bliss di 7 mei 2013 - 6:52

Rood schreef:zwijmeldezwijmel

I love you

Maar ehh, overval?!! What happened?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Punk'd di 7 mei 2013 - 7:19

♥️ Als ik thuis kom moet ik soms bellen, dan staat hij te wachten bij de voordeur met zijn armen gespreid voor een knuffel haha I love you
♥️ Als ik wegga de raam nog even opendoen en 'Doei Schatje!' roepen en hard zwaaien
♥️ Vanaf de bank zeggen 'mopsiepopsie', je bent lief, lekkerding, roepen als ik achter de pc zit hahaha
♥️ Veel samen doen (samen slapen, samen film kijken, samen series kijken).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 7:28

Bliss schreef:Maar ehh, overval?!! What happened?!
Ja joh, vorige week maandag ben ik door twee gasten overvallen op straat, met houdgreep en stompen en al. Telefoon gejat, en blijkbaar vonden ze het ook nodig om een kwetsbare vrouw te overmeesteren. Het gaat nu weer goed hoor, ik laat me niet kisten, maar 't was heel verdrietig. Gelukkig was ik daarna niet alleen, anders had ik er niet zo happy bij gezeten als nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Bliss di 7 mei 2013 - 7:29

Oh bah wat eng!! Liep je 's avonds op straat ofzo? Getver joh, je moet je dood geschrokken zijn! Verder ook nog wat gejat? En niet gewond verder? Sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Marin di 7 mei 2013 - 7:34

Gadverdamme wat eng Rood! Gelukkig heb je een trouwe man die er in nood voor je is!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 7:38

Ik had een stel blauwe plekken, maar verder niet gewond, gelukkig. En m'n iPhone hebben ze meegenomen. Het was om kwart voor 7 's avonds op een openbare plek. Er liep alleen niemand, dus ik was een makkelijke prooi. Maar het mooie is dat het J. en mij alleen maar meer aan elkaar verbonden heeft. Ik had hem nl. aan de telefoon toen het gebeurde, dus hij hoorde mijn gegil en alles. Dat je zoiets samen meemaakt, zorgt dat je nog intiemer wordt ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

That one thing... Empty Re: That one thing...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum