Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vanavond doen?

+33
Roza
Japie
GeKKiE
Slakje
Ilovethe90s
Nyx
rianne287
Burn
Oasis
Ragazza
Carra
Mees
mzcharlotte
Arwyn
Esperanza
Alex
SarahKey
Guusje
Caramba
Bliss
Parel
Kowalski
Suus
Pannetoet
loura
Jeanette
Toet
Gympie
Middleme
Feline
Sanne
bolus26
Marie
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 8:34

Kowalski schreef:
Roza schreef:
Kowalski schreef:
Roza schreef:
Bliss schreef:
Bliss schreef:Ik ga naar een feestje van een vriendin en een paar anderen in een kroeg (en blijf bij die vriendin slapen, want het is een eindje met de trein).

Pff ik zit nu in de trein, maar ben zooo gigantisch aan t inkakken! Het liefst zou ik zo gaan slapen Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 394967 Hopelijk leef ik zo weer op!

Op en neer rennen door de trein? Very Happy Of neem een filmpje op, just like Marin, maar dan in de trein? Very Happy

Jaaaaaaa! Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 281626781

Dit vind ik trouwens ook wel wat voor jou Koko!

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 2474380249

Vooruit, ik offer me op om te komen filmen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 9:50

Mees schreef:Ook ik ga vanavond voetbal kijken. Daarna niet zoveel meer denk ik..waarschijnlijk samen met mijn vriend op de bank hangen en een film kijken ofzo.

Jij hebt in ieder geval een leukere voetbalavond gehad dan ik :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Bliss za 27 apr 2013 - 10:41

Roza schreef:
Bliss schreef:
Bliss schreef:Ik ga naar een feestje van een vriendin en een paar anderen in een kroeg (en blijf bij die vriendin slapen, want het is een eindje met de trein).

Pff ik zit nu in de trein, maar ben zooo gigantisch aan t inkakken! Het liefst zou ik zo gaan slapen laughcry Hopelijk leef ik zo weer op!

Op en neer rennen door de trein? Very Happy Of neem een filmpje op, just like Marin, maar dan in de trein? Very Happy

Nou, change of plans: ik had toch meer zin om thuis te slapen en zit nu alweer in de trein naar huis. Wel in totaal vier uur onderweg en ben er maar twee uur geweest, maar goed, het zij zo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Mees za 27 apr 2013 - 11:18

Jaya schreef:
Mees schreef:Ook ik ga vanavond voetbal kijken. Daarna niet zoveel meer denk ik..waarschijnlijk samen met mijn vriend op de bank hangen en een film kijken ofzo.

Jij hebt in ieder geval een leukere voetbalavond gehad dan ik :nopompom:

Ja, ik moest nog aan je denken. Heb in gedachten heel hard gehoopt dat RKC ging winnen! Maar ze hadden ook wel pech....
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 0:14

Pech en gewoon een hele slechte wedstrijd + de arbitrage vond ik niet best. Volgende week dan maar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  silly-one zo 28 apr 2013 - 0:18

Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed. Ik denk straks ook even een uurtje slapen Very Happy. Moet even bijslapen van afgelopen weekend denk ik. 42 uur wakker geweest.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Slakje zo 28 apr 2013 - 1:08

Vanavond ga ik uiteten met mijn vriend.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Mees zo 28 apr 2013 - 5:29

Jaya schreef:Pech en gewoon een hele slechte wedstrijd + de arbitrage vond ik niet best. Volgende week dan maar smile

Dat druk jij nog heel erg netjes uit.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:10

Mees schreef:
Jaya schreef:Pech en gewoon een hele slechte wedstrijd + de arbitrage vond ik niet best. Volgende week dan maar smile

Dat druk jij nog heel erg netjes uit.

Haha netjes hè, gisteravond was ik niet zo netjes, heb zitten vloeken voor de tv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum