Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendkletstopic!

+8
Hoochie
Nyx
Parisienne
Bay
Elliot
Sarah1985
Rush
Roza
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weekendkletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Weekendkletstopic!

Bericht  Parisienne vr 26 apr 2013 - 9:11

Ik ben er ook nog. Thanks voor de tips Roza! Heb inderdaad al veel op papier gezet de afgelopen dagen. Er slingeren allemaal A4'tjes met hele lijsten erop hier in huis. Bijna alles is inmiddels doorgestreept (wat een heerlijk gevoel altijd, als je weer iets af kan strepen Wink). Nu nog even broodjes smeren en drinken e.d. inpakken en op de tablet nog wat dingen zetten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 vr 26 apr 2013 - 9:16

Geniet er van Sarah, hebben jullie wel verdiend!

Ik heb geen weekend, begin over een uurtje aan mijn eerste van drie nachtdiensten.
Wish me luck!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 7:00

Parisienne schreef:Ik ben er ook nog. Thanks voor de tips Roza! Heb inderdaad al veel op papier gezet de afgelopen dagen. Er slingeren allemaal A4'tjes met hele lijsten erop hier in huis. Bijna alles is inmiddels doorgestreept (wat een heerlijk gevoel altijd, als je weer iets af kan strepen Wink). Nu nog even broodjes smeren en drinken e.d. inpakken en op de tablet nog wat dingen zetten.
Heerlijk hè als je dan af kan strepen! I I love you lijstjes! Mijn collega's worden er stapelgek van, doe het op het werk namelijk ook. Maar dan heb ik het einde van de dag tenminste wel alles af wat moet en weet ik zeker dat ik niets vergeten ben. Nooit meer om 4 uur 's nachts omhoog schieten in bed omdat ik denk dat ik wat vergeten ben.

Je bent al op je eindbestemming mag ik hopen, maarre alsnog een fijne vakantie!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 7:00

Lady4 schreef:Geniet er van Sarah, hebben jullie wel verdiend!

Ik heb geen weekend, begin over een uurtje aan mijn eerste van drie nachtdiensten.
Wish me luck!

Een dag te laat, maar nog succes met je komende 2 nachtdiensten Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 27 apr 2013 - 7:02

Ik dacht, ze opent opnieuw het kletstopic... Want ik heb toch wat te kletsen. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 7:20

Nyx schreef:Ik dacht, ze opent opnieuw het kletstopic... Want ik heb toch wat te kletsen. :P

Een nieuw topic is ook weer zoiets, dus we gaan hier gewoon verder Very Happy
Hoe was je avond stappen?

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 za 27 apr 2013 - 7:20

Roza schreef:
Lady4 schreef:Geniet er van Sarah, hebben jullie wel verdiend!

Wish me luck!

Een dag te laat, maar nog succes met je komende 2 nachtdiensten Wink

Thanks. smile De eerste nacht was een eitje, hopelijk de overige twee ook.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 7:23

Ik hoop het ook voor je Lady4. Jullie zullen het nu vast drukken hebben, nu het weekend is. Of niet?

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 27 apr 2013 - 7:27

Ik heb een ongelooflijk lekkere Spanjaard ontmoet. Weekendkletstopic! - Pagina 2 281626781 Ik voorzie aankomend zomer Nyx met een bikini in Spanje met de hunk aan mijn zij natuurlijk. Weekendkletstopic! - Pagina 2 253468018
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 za 27 apr 2013 - 7:28

Roza schreef:Ik hoop het ook voor je Lady4. Jullie zullen het nu vast drukken hebben, nu het weekend is. Of niet?
Dat valt altijd moeilijk te voorspellen. Afgelopen nacht wel twee dronken mannen gehad die met hun fiets tegen een boom waren geknald, maar verder hebben we het niet zo druk gehad. Vannacht zien we vast wat meer dronken dropjes, ik vind dat altijd wel leuk. En voor de rest maar zien wat de nacht ons brengt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 8:10

Nyx schreef:Ik heb een ongelooflijk lekkere Spanjaard ontmoet. Weekendkletstopic! - Pagina 2 281626781 Ik voorzie aankomend zomer Nyx met een bikini in Spanje met de hunk aan mijn zij natuurlijk. Weekendkletstopic! - Pagina 2 253468018

Hij heeft vast een broer? Very Happy Dan ga ik naast je liggen aan het strand met óók een Spaanse hunk! Laughing

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 8:11

Lady4 schreef:
Roza schreef:Ik hoop het ook voor je Lady4. Jullie zullen het nu vast drukken hebben, nu het weekend is. Of niet?
Dat valt altijd moeilijk te voorspellen. Afgelopen nacht wel twee dronken mannen gehad die met hun fiets tegen een boom waren geknald, maar verder hebben we het niet zo druk gehad. Vannacht zien we vast wat meer dronken dropjes, ik vind dat altijd wel leuk. En voor de rest maar zien wat de nacht ons brengt!

Nu zie ik die 2 mannen meteen samen tegen een boom fietsen.. Hand in hand.. Echte kameraden nerd (ik ben nogal melig op het moment).
Succes met je dronken dropjes!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 27 apr 2013 - 8:17

Roza schreef:
Nyx schreef:Ik heb een ongelooflijk lekkere Spanjaard ontmoet. Weekendkletstopic! - Pagina 2 281626781 Ik voorzie aankomend zomer Nyx met een bikini in Spanje met de hunk aan mijn zij natuurlijk. Weekendkletstopic! - Pagina 2 253468018

Hij heeft vast een broer? Very Happy Dan ga ik naast je liggen aan het strand met óók een Spaanse hunk! Laughing

Ja, hij heeft ook een broer. Hij is in NL om zijn broer te helpen in zijn restaurant (200m van mij). Daarna gaat hij weer naar daar waar hij vandaan kwam. Ik ga mee. Sjees, wat een beauty! En ik heb gezegd dat we maar eerst via fb het contact gaan opbouwen. Maar ik neem gewoon het hele forum mee naar Spanje. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roza za 27 apr 2013 - 8:35

Nyx schreef:
Roza schreef:

Ja, hij heeft ook een broer. Hij is in NL om zijn broer te helpen in zijn restaurant (200m van mij). Daarna gaat hij weer naar daar waar hij vandaan kwam. Ik ga mee. Sjees, wat een beauty! En ik heb gezegd dat we maar eerst via fb het contact gaan opbouwen. Maar ik neem gewoon het hele forum mee naar Spanje. :P

Die broer in NL, is dat wat? angel

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 27 apr 2013 - 15:21

Ik ken de broer niet. Daarvoor zou ik pizza moeten bestellen Weekendkletstopic! - Pagina 2 2474380249. Maar dan nog heb je er niets aan, Roza, want wij wonen 400 km van elkaar. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: