Weekendkletstopic!
+8
Hoochie
Nyx
Parisienne
Bay
Elliot
Sarah1985
Rush
Roza
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weekendkletstopic!
Hallo weekend
Vertel, wat zijn jullie plannen dit weekend? Of wil je nog iets kwijt? Vertel vertel!
Vertel, wat zijn jullie plannen dit weekend? Of wil je nog iets kwijt? Vertel vertel!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Weekendkletstopic!
Ik ga morgen voor het eerst met m`n tweeling(achter)neefjes knuffelen!
Ik heb ze al even vluchtig gezien, maar ben nog niet op visite geweest omdat m`n nicht in een scheiding terecht kwam en dan heb je wel wat anders aan je hoofd. Morgen dus, zin in! En verder niet zo heel veel bijzonders eigenlijk.
Ik heb ze al even vluchtig gezien, maar ben nog niet op visite geweest omdat m`n nicht in een scheiding terecht kwam en dan heb je wel wat anders aan je hoofd. Morgen dus, zin in! En verder niet zo heel veel bijzonders eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hallo
Ik zit nu op het terras met een cocktail is hier mooi weer. Zit in bodrum.
We gaan morgen naar een stadje en zondag naar het strand
Goed weekend
Goed weekend
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk Rush! Hoe oud zijn ze?
Ik ben net terug van een midweekje Centerparcs. Heerlijk weer gehad maar stiekem ben ik altijd blij als ik weer in mijn eigen bedje kan slapen en vooral mijn eigen badkamer weer tot mijn beschikking heb. Ik heb volgens mij een soort lichte vorm van smetvrees, ik vind hotelkamers en huisjes enzo altijd vies.. Maar desondanks hebben we een hele leuke vakantie gehad hoor!
Ik ben net terug van een midweekje Centerparcs. Heerlijk weer gehad maar stiekem ben ik altijd blij als ik weer in mijn eigen bedje kan slapen en vooral mijn eigen badkamer weer tot mijn beschikking heb. Ik heb volgens mij een soort lichte vorm van smetvrees, ik vind hotelkamers en huisjes enzo altijd vies.. Maar desondanks hebben we een hele leuke vakantie gehad hoor!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Fijne vakantie Sarah! Klinkt goed
Elliot- Ratel
Ze zijn nu een paar maandjes! Wel jammer, maar ik heb ze gelukkig wel eventjes gezien als baby.
Ik had je al een beetje gemist hier Elliot!
Ik had je al een beetje gemist hier Elliot!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik ga morgen voor het eerst met m`n tweeling(achter)neefjes knuffelen!
Wat leuk, lekker knuffelen! Begrijp ik het nu goed dat je nicht 2 kindjes krijgt en vervolgens met haar man/papa van de kindjes uit elkaar gaat? Pfff heftig!!
Roza- Kletskop
Rush, altijd leuk kleine Kids! Veel plezier
Sarah, dat klinkt jaloers makend!
Elliott, lekker dat je straks weer in je eigen bed kan slapen.
Ik ga morgen shoppen in Den Bosch en zondag met een aantal vriendinnen afgesproken die ik al een tijdje niet heb gezien. Een ervan woont ook in het buitenland dus extra leuk dat ze er is!
Sarah, dat klinkt jaloers makend!
Elliott, lekker dat je straks weer in je eigen bed kan slapen.
Ik ga morgen shoppen in Den Bosch en zondag met een aantal vriendinnen afgesproken die ik al een tijdje niet heb gezien. Een ervan woont ook in het buitenland dus extra leuk dat ze er is!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Oh maar baby's van een paar maandjes zijn ook nog schattig hoor!
Wel lief dat je me gemist had ik heb wel af en toe meegelezen maar had geen zin om te reageren haha.
Wel lief dat je me gemist had ik heb wel af en toe meegelezen maar had geen zin om te reageren haha.
Elliot- Ratel
Sarah1985 schreef:Hallo
Goed weekend
Oeh lekker! Geniet ook maar namens mij
Roza- Kletskop
Jaa, goed begrepen. Maar het beste voor haar en de kinderen. De hele familie heeft bij wijze van spreke de vlag uitgehangen. Maar het is inderdaad wel heftig en zeker niet makkelijk voor haar.Roza schreef:Rush schreef:Ik ga morgen voor het eerst met m`n tweeling(achter)neefjes knuffelen!
Wat leuk, lekker knuffelen! Begrijp ik het nu goed dat je nicht 2 kindjes krijgt en vervolgens met haar man/papa van de kindjes uit elkaar gaat? Pfff heftig!!
En wat heb jij voor plannen?
Lekker Sarah, drink er ook maar 1 voor mij (ik drink niet haha)!
Rush- Lady Post-a-lot
Leuk Rush, baby'tjes knuffelen!
Sarah: heerlijk, geniet ervan!
Ik ben me momenteel weer veel te druk aan het maken. Gaan vannacht een week naar Zuid Frankrijk, maar men.. wat een spullen wil/moet ik allemaal weer mee hebben. Nog even een cd'tje maken, nog wat apps op de tablet zetten, back up van mijn laptop maken, alles opgeladen, kabels mee, papieren in orde, eten/drinken voor onderweg verzorgen.. ik ben altijd weer veel te druk op het laatste moment.
Ik ben me momenteel weer veel te druk aan het maken. Gaan vannacht een week naar Zuid Frankrijk, maar men.. wat een spullen wil/moet ik allemaal weer mee hebben. Nog even een cd'tje maken, nog wat apps op de tablet zetten, back up van mijn laptop maken, alles opgeladen, kabels mee, papieren in orde, eten/drinken voor onderweg verzorgen.. ik ben altijd weer veel te druk op het laatste moment.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oja, en eigenlijk moet ik vroeg naar bed en nog even knuffelen met vriend (aangezien hij niet meegaat)
Parisienne- Ratel
We, vriendin en ik, gaan vanavond weer eens naar de kroeg. Ik voel me er letterlijk te oud voor. Maar ach, het houdt je van de straat.
Kan een kokerrok nog? Zij zegt van wel, maar ik twijfel toch echt.
Kan een kokerrok nog? Zij zegt van wel, maar ik twijfel toch echt.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx, waarom te oud? Is toch juist leuk, een avondje weg?
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Nyx, waarom te oud? Is toch juist leuk, een avondje weg?
Ja, dat is wel leuk. Maar ik ben vorige week ook al geweest. En Koninginnenacht/dag komen er ook nog aan. Heb het idee dat ik er straks een week van moet bijkomen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Rush schreef:Jaa, goed begrepen. Maar het beste voor haar en de kinderen. De hele familie heeft bij wijze van spreke de vlag uitgehangen. Maar het is inderdaad wel heftig en zeker niet makkelijk voor haar.Roza schreef:Rush schreef:Ik ga morgen voor het eerst met m`n tweeling(achter)neefjes knuffelen!
En wat heb jij voor plannen?
Als ik het zo hoor, is het misschien maar beter inderdaad. Maar jeetje, wel heel heftig lijkt me.
Ik heb geen plannen, lig al vanaf zondag ziek op de bank/bed
Roza- Kletskop
Ohhh, bah beterschap! Hopelijk knap je nog een beetje op voor Q-day! Of heb je daar ook geen plannen voor?
@Nyx, veel plezier! Drink jij ook maar 1 voor mij haha!
@Nyx, veel plezier! Drink jij ook maar 1 voor mij haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Parisienne schreef:Leuk Rush, baby'tjes knuffelen!
Maak een lijstje waar je ALLES op schrijf wat je moet doen/mee wilt nemen. Ook de kleine, niet zo belangrijke dingen. Bij mij werkt dat, dan is het rustig in mijn hoofd, stress ik minder en dan vergeet ik ook niets.
Roza- Kletskop
Rush schreef:Ohhh, bah beterschap! Hopelijk knap je nog een beetje op voor Q-day! Of heb je daar ook geen plannen voor?
Ik hoop dan wel aardig wat kroegen langs te gaan ja Maar ik vrees het ergste. Mag in ieder geval niet drinken, lange leve antibiotica
Roza- Kletskop
Ik heb lekker 4 dagen vrij. Morgenochtend nog even voor eetkamerstoelen kijken en daarna boodschappen doen en taarten maken. Zondag vier ik mijn verjaardag (ben maandag jarig).
Fijn weekend allemaal
Fijn weekend allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ahh Nyx, je bent nooit te oud voor leuke avondjes in de kroeg (als je er zin in blijft houden tenminste!). Lekker doen dus!
Ik ga dit weekend niet zo heel veel doen, het is echt enorm lang geleden dat ik mijn weekend een keer niet volledig volgepland heb, dus dat wordt wennen! Zondag wordt mijn lieve neefje 1 en maandagavond en dinsdag ga ik los. Vanavond echt lekker niks, morgen shoppen en 's avonds misschien op stap, maar misschien ook gewoon eens een keertje niet
Ik ga dit weekend niet zo heel veel doen, het is echt enorm lang geleden dat ik mijn weekend een keer niet volledig volgepland heb, dus dat wordt wennen! Zondag wordt mijn lieve neefje 1 en maandagavond en dinsdag ga ik los. Vanavond echt lekker niks, morgen shoppen en 's avonds misschien op stap, maar misschien ook gewoon eens een keertje niet
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb de komende 5 dagen lekker vrij. Ga vandaag, morgen, maandag en dinsdag naar de kroeg. Morgen met mijn ouders naar de zwarte markt in Beverwijk, zondag komt er een vriendin gooische vrouwen kijken, maandag spullen bij elkaar zoeken voor de vrijmarkt dinsdag en woensdag lekker rustig aan doen .
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Nog iemand aanwezig hier?!
Roza- Kletskop
Ik! Al lig ik in bed met laptop, omdat ik ineens hele erge buikpijn heb en rillingen van de kou.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: