Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fietsbroekje, waar een beetje te betalen?

+3
SDL
Minx
Feline
7 plaatsers

Ga naar beneden

Fietsbroekje, waar een beetje te betalen? Empty Fietsbroekje, waar een beetje te betalen?

Bericht  Feline wo 24 apr 2013 - 23:43

Twee keer per week ga ik naar RPM in de sportschool maar dit doe ik m'n hele grote adidassportbroek, niet ideaal dus. Ging van de week even kijken bij Intersport maar daar kosten de fietsbroekjes 65 euro, vind ik vrij veel. Iemand een goede tip? Of een goede vervanger voor een fietsbroekje?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietsbroekje, waar een beetje te betalen? Empty Re: Fietsbroekje, waar een beetje te betalen?

Bericht  Minx wo 24 apr 2013 - 23:54

Die van mij was 30 euro ofzo bij de Perry sport van inq. De volgende word wel 1 met schouderbanden
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Fietsbroekje, waar een beetje te betalen? Empty Re: Fietsbroekje, waar een beetje te betalen?

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 23:55

Ik vind de fietsbroekjes van de lijn van Leontine echt heel goed voor wat ze kosten!

Gast
Gast

Bericht  SDL do 25 apr 2013 - 0:15

Bij Decathlon zijn ze 10 euro. De Leotine-broekjes kosten ook zoiets.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Lady4 do 25 apr 2013 - 0:20

Ik ben van mening dat goedkoop duurkoop is. Je kunt het beste in de uitverkoop een broekje scoren. Ik heb zelf alleen maar broekjes met een sport bretels, dat vind ik lekkerder zitten dan zo'n strakke naad om je buik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Juno do 25 apr 2013 - 0:46

Bij de H&M hebben ze ook een spinningbroek. Weet alleen niet of 't wat is... http://www.hm.com/nl/product/07495?article=07495-A

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54

Bericht  Feline do 25 apr 2013 - 1:54

Oh, zo stom. Ik werk echt naast de Decathlon. Ga ik morgenavond na m'n werk daar wel even snel kijken! Bedankt voor de tips!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  ellibre do 25 apr 2013 - 1:58

Ik heb in 2005 een racefiets gekocht en daarbij 2 fietsbroekjes bij Decathlon. Acht jaar later zitten ze nog steeds even goed en is er van slijtage totaal geen sprake. Wat mij betreft echt een aanrader.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  eigenwijs do 25 apr 2013 - 3:56

H&m heeft heeeel veel sportkleding !h&m bij mij dan:)
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: