Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat.

+8
Coco
Sterrin_
Lady4
Papillio
Liadan
Aagje!
Printje
Purpleflower
12 plaatsers

Ga naar beneden

Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat. Empty Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat.

Bericht  Purpleflower di 23 apr 2013 - 18:49

Ze plasje vanaf oktober vorig jaar op het potje(was ze 1 jaar en 11 mnd)
Nu is ze 2 jaar en 5 maanden en ze plast meerdere keren per dat op het potje.
Ze geeft het zelf aan door te zeggen, plasje komt er aan of trek haar broek uit.
Ze is soms overdag een paar dagen achter elkaar droog.
Maar zodra ik haar alleen een onderbroek aan doe plast ze alleen maar in de broek.
Gerust 6 keer op een dag, dagen achter elkaar.

Moet.ik gewoon doorzetten zonder luier!? Of dan maar bijna zindelijk met luier!?!

Iemand dit ook mee gemaakt?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat. Empty Re: Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat.

Bericht  Printje di 23 apr 2013 - 18:50

Doorzetten zonder luier.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat. Empty Re: Met luier bijna zindelijk.. met onderbroek nat.

Bericht  Aagje! di 23 apr 2013 - 19:22

Ik denk inderdaad ook luier gewoon weglaten dan!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Liadan di 23 apr 2013 - 19:41

En als je het eerst probeert met onderbroek aan en een luier daar overheen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Papillio di 23 apr 2013 - 20:20

Liadan schreef:En als je het eerst probeert met onderbroek aan en een luier daar overheen?

Hier dacht ik ook aan.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Lady4 di 23 apr 2013 - 20:48

Of ze is er gewoon toch nog niet aan toe. Ze is volgens mij ook best wel jong om al zo goed als zindelijk te zijn, of valt dat wel mee?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sterrin_ di 23 apr 2013 - 20:48

Ik zou doorzetten, bij mijn zoontje duurde dat ook even, heel frustrerend want ik was constant aan het verschonen en dweilen, maar zo ineens leek de knop bij hem om te gaan. Hij was trouwens wel al ruim 3, daarvoor was het nog erger.
Bij de oudste ging het allemaal veel makkekijker, dus ik hoop bij de jongste 2 ook, die zijn net 2 geworden deze maand. Ik merk vanzelf wel als ze zover zijn.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Coco di 23 apr 2013 - 21:07

Gewoon doorzetten. In ieder geval thuis.

Naar de psz (en de winkel) doe ik haar nog wel een luier om omdat ze daar niet in haar broek wil plassen, maar thuis en afgelopen week bij mijn ouders thuis niet. Zo voelen ze zelf wel dat het niet fijn is om in een natte broek te staan. Dat is toch anders dan een natte luier. Mijn dochter heeft de afgelopen week alles op potje of wc gedaan en gisterenochtend toch weer 3 keer in dr broek geplast. Maar na die 3 keer was ze het ook wel zat en gaf ze het wel weer aan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Pompoen di 23 apr 2013 - 21:08

Bij de hema verkopen ze plastic oefenbroekjes, is dat misschien wat? Daarin voelen ze de nattigheid ook, maar hoef jij waarschijnlijk niet gelijk te dweilen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Joli86 di 23 apr 2013 - 21:42

Ik zou een onderbroekje aan doen met daarover een luier. Het is nu even doorzetten maar ik kan me voorstellen dat alleen een onderbroekje echt veel was geeft, als steeds alles nat wordt. Als ze het nu steeds al aan geeft is ze er echt al wel aan toe en moet je echt even doorzetten!
Succes!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Purpleflower wo 24 apr 2013 - 1:43

[quote="Papillio"]
Liadan schreef:En als je het eerst probeert met onderbroek aan en een luier daar overheen?

Hier dacht ik ook aan.[/quote

Goed idee!! Ga het meteen proberen
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Bericht  Purpleflower zo 7 jul 2013 - 23:57

Onderbroek onder de luier aan werkte niet.

We steeds droog met luier.
2 weken geleden verteld dat ze toch echt zonder luier moet gaan doen. Samen stapel onderbroeken gaan halen.
Eerste week 3 ongelukjes.
Nu ruim 1 week helemaal droog overdag en met middag slaapje! Ook op kdv droog! :cheering: :cheering: :dance: :dance: 
Nu nog beetje oefenen met poepen op potje
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 0:00

Ik heb Yrsa in het begin thuis veel zonder luier en zonder onderbroek laten lopen. Een wat langer jurkje aan zodat ze niet helemaal in haar blote billen liep. Zo kon ze snel op het potje als ze moest en kon ze eerst vertrouwd raken met het potje. Daarna pas onderbroeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Linda ma 8 jul 2013 - 0:06

Susan schreef:Ik heb Yrsa in het begin thuis veel zonder luier en zonder onderbroek laten lopen. Een wat langer jurkje aan zodat ze niet helemaal in haar blote billen liep. Zo kon ze snel op het potje als ze moest en kon ze eerst vertrouwd raken met het potje. Daarna pas onderbroeken.

Zo doen wij het inderdaad ook nu.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: