Moeilijke dresscode...
+6
Melis_je
Tiara
Marin
Punk'd
Sam
MissBitchy
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moeilijke dresscode...
Vrijdag een bruiloft met als dresscode: smart casual, no jeans.
Zou ik dan heel raar aangekeken worden als ik wel m'n (positie)spijkerrokje aantrek?
Want om nou een positiejurk te kopen die ik 1x aan doe, vind ik ook weer zowat. Geld groeit me (helaas) niet op de rug
Heb verder alleen maar spijerkbroeken namelijk...
Ja en zo'n jurkje die je op 16 verschillende manieren kunt dragen, maar die is zwart en heb ook alleen zwarte leggings/panty's...
Zou ik dan heel raar aangekeken worden als ik wel m'n (positie)spijkerrokje aantrek?
Want om nou een positiejurk te kopen die ik 1x aan doe, vind ik ook weer zowat. Geld groeit me (helaas) niet op de rug
Heb verder alleen maar spijerkbroeken namelijk...
Ja en zo'n jurkje die je op 16 verschillende manieren kunt dragen, maar die is zwart en heb ook alleen zwarte leggings/panty's...
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Re: Moeilijke dresscode...
Ik zou dan dat zwarte jurkje aandoen ipv een spijkerrokje. Is ook jeans he.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik zou ook geen denim aan doen als ze er specifiek om vragen. Het zwarte jurkje zou ik dus kiezen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik zou het zwarte jurkje aan doen en eventueel opfleuren met een mooi gekleurd lint, of een mooie bloem in je haar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dan zou ik geen spijkerrokje aan doen. Kun je niet een leuke jurk tweedehands vinden voor weinig? Zwart zou ik ook niet kiezen voor een bruiloft..
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou, als je niks nieuws wil kopen, voor die zwarte jurk gaan en er idd een gekleurde tas, schoenen, jasje, sjaal of iets dergelijks bij doen in een vrolijke tint. Vrolijke oorbellen/groot kapsel/mooie make-up en je ziet er gratis feestelijk uit.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zou het zwarte jurkje aan doen en evt wat gekleurde accessoires er bij doen of evt via MP kijken maar dat wordt al weer krap denk ik.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Haha grappig dit, iedereen hier zegt tot nu toe 'geen spijkerrokje' en aan wie ik het buiten het forum vraag zegt juist dat het wel kan
Maar ga morgen dan denk ik maar shoppen voor een paar gekleurde accessoires voor bij het jurkje...
Die zit alleen best strak , dus dan moet ik tóch een zwangerschapspanty aanschaffen, want anders zie je heel erg die randjes...
Maar ga morgen dan denk ik maar shoppen voor een paar gekleurde accessoires voor bij het jurkje...
Die zit alleen best strak , dus dan moet ik tóch een zwangerschapspanty aanschaffen, want anders zie je heel erg die randjes...
MissBitchy- Fluisteraar
MissBitchy schreef:Haha grappig dit, iedereen hier zegt tot nu toe 'geen spijkerrokje' en aan wie ik het buiten het forum vraag zegt juist dat het wel kan
Er staat specifiek geen jeans. Spijkerrokje dus ook niet. Lijkt me niet zo heel moeilijk. Ook al is het een rokje, ik zou dat echt niet doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het staat specifiek op de uitnodiging. Spijkerkleding vind ik sowieso niet zo netjes. Als ik zelf ooit zou trouwen, wat ik niet zie gebeuren, zou het me niets uitmaken; van mij hoeft niemand zich in de schulden te steken om naar een feestje te gaan. Maar over het algemeen zijn spijkerbroeken en spijkerrokken wel iets waarbij je 'op commentaar kan rekenen' al dan niet van andere gasten. Op alle bruiloften waar ik tot nu toe was, begon iemand over de spijkerbroeken van andere gasten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Oké das duidelijk, géén spijkerrokje
MissBitchy- Fluisteraar
Ik vind het dan nog wel verschil maken of je dag of avond gast bent want voor avond gast vind ik sommige spijkerrokjes of jeans nog wel netjes ( afhankelijk van wat er op gedragen word) maar dat is mijn mening.Melis_je schreef:Het staat specifiek op de uitnodiging. Spijkerkleding vind ik sowieso niet zo netjes. Als ik zelf ooit zou trouwen, wat ik niet zie gebeuren, zou het me niets uitmaken; van mij hoeft niemand zich in de schulden te steken om naar een feestje te gaan. Maar over het algemeen zijn spijkerbroeken en spijkerrokken wel iets waarbij je 'op commentaar kan rekenen' al dan niet van andere gasten. Op alle bruiloften waar ik tot nu toe was, begon iemand over de spijkerbroeken van andere gasten.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
MissBitchy schreef:Haha grappig dit, iedereen hier zegt tot nu toe 'geen spijkerrokje' en aan wie ik het buiten het forum vraag zegt juist dat het wel kan
Maar wat snappen de niet-forummers dan niet aan de woorden 'no jeans'? Dat snap ik dan weer niet. Zwangerschapspanty is toch niet heel prijzig? Je zal er vast heel mooi uitzien!
Gast- Gast
ik zou geen spijkerrokje aan doen.
En zou op marktplaats een leuke jurk zoeken!
En zou op marktplaats een leuke jurk zoeken!
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Ik zie op H&M voor 19.95 een leuk roze positiejurkje, is dat ook teveel geld? ik zou zoiets doen denk ik...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Die jurken van H&M zijn net patattenzakken.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind zwart niet zo passend voor een feestelijk gelegenheid als een bruiloft. Zelf zou ik dus nog een ander jurkje kopen, ook als je weinig geld hebt is er altijd wel iets te krijgen, misschien op MP?
Zoiets: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/positiekleding/m669598648-leuke-zomer-positiejurk.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ben je voor 15e klaar!
Zoiets: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/positiekleding/m669598648-leuke-zomer-positiejurk.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ben je voor 15e klaar!
Gast- Gast
Voor een winterhuwelijk kan zwart helemaal prima, maar nu zou ik dat niet meer doen.
http://www.hm.com/nl/product/03296?article=03296-C
Ik vind deze best wel leuk en is 19 euro, misschien is dat een idee?
http://www.hm.com/nl/product/03296?article=03296-C
Ik vind deze best wel leuk en is 19 euro, misschien is dat een idee?
Gast- Gast
Ik zou bij een goedkopere winkel zoals H&M kijken en een nieuw jurkje kopen. Als je nog allerlei accessoires moet kopen ben je uiteindelijk net zo veel geld kwijt.
Edit: Zie nu het bericht van Harrison. Zoiets bedoel ik ja .
Edit: Zie nu het bericht van Harrison. Zoiets bedoel ik ja .
Gast- Gast
Bedankt voor alle adviezen!
Het is uiteindelijk het zwarte jurkje geworden met een roze colbertje (die ik nog had!) en nog leuke, vrolijke sieraden.
Het is overigens alleen voor het feest 's avonds, niet voor de hele dag.
Al vind ik dat roze jurkje uit de link ook érg leuk!
Maar dan komt toch de krent in mij omhoog , ben over 3 weken uitgerekend dus hoogst waarschijnlijk doe ik 'm nooit meer aan...
Het is uiteindelijk het zwarte jurkje geworden met een roze colbertje (die ik nog had!) en nog leuke, vrolijke sieraden.
Het is overigens alleen voor het feest 's avonds, niet voor de hele dag.
Al vind ik dat roze jurkje uit de link ook érg leuk!
Maar dan komt toch de krent in mij omhoog , ben over 3 weken uitgerekend dus hoogst waarschijnlijk doe ik 'm nooit meer aan...
MissBitchy- Fluisteraar
Dan zou ik het ook niet meer doen, hoor :p
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mooi opgelost zo! En voor drie weken zou ik het persoonlijk ook niet doen. Dacht automatisch dat je nog niet zó ver was, stom eigenlijk .
Gast- Gast
Oohh als het voor alleen het feest is is het toch helemaal prima? Leuk toch met een roze colbertje!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Dresscode
» Feest met dresscode
» Colourful chique dresscode
» Dresscode: stylish (foto)
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
» Feest met dresscode
» Colourful chique dresscode
» Dresscode: stylish (foto)
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: