Dresscode
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dresscode
Ik heb morgen een feest en de dresscode daarvoor is Smart Casual met een Amsterdamse knipoog.
Wat zouden jullie hier bij aantrekken?
Mijn vriend gaat in een nette spijkerbroek, overhemd en daarbij dan van die foute goude kettingen en een oorbel haha.
Wat zouden jullie hier bij aantrekken?
Mijn vriend gaat in een nette spijkerbroek, overhemd en daarbij dan van die foute goude kettingen en een oorbel haha.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Re: Dresscode
Geen idee. Heb je zelf inmiddels al iets bedacht? Ben wel benieuwd wat voor iets je uiteindelijk aan doet.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Nee ik heb nog geen idee haha.
Ben op internet op zoek naar amsterdamse outfits maar kan eigenlijk niet zo veel vinden.
Vandaar mijn noodkreet hier!
Ben op internet op zoek naar amsterdamse outfits maar kan eigenlijk niet zo veel vinden.
Vandaar mijn noodkreet hier!
PeperMunt- Fluisteraar
Amsterdamse knipoog denk ik al snel aan iets ordinairs. Misschien gewoon een nette outfit maar een tasje van panterprint? Of iets anders met zo'n print? Anders gouden oorbellen? Wat een lastige dresscode zeg!
Gast- Gast
Wat een onzin-dresscode zeg! Ik denk dan altijd dat de organisator toevallig leuke kleding heeft hangen die ze aan wil en dit thema daarbij bedacht heeft.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Joan schreef:Amsterdamse knipoog denk ik al snel aan iets ordinairs. Misschien gewoon een nette outfit maar een tasje van panterprint? Of iets anders met zo'n print? Anders gouden oorbellen? Wat een lastige dresscode zeg!
Ja ik zag bij de etos Sylvies Nails in tijgerprint. Soort nagellak stickers die je op je nagels plakt.. misschien dat ik die maar koop!
PeperMunt- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Feest met dresscode
» Moeilijke dresscode...
» Dresscode: stylish (foto)
» Colourful chique dresscode
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
» Moeilijke dresscode...
» Dresscode: stylish (foto)
» Colourful chique dresscode
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: