Welke schoenen hierbij?
+2
SoGood
Poubelle
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke schoenen hierbij?
Ik wil vandaag dit rokje aan:
Gewoon simpel, met een casual shirtje, vestje erover en een panty eronder.
Maar ik weet niet welke schoenen ik eronder aan moet doen.
Ik denk dat m'n vans wel leuk zijn maar dan heb ik het idee dat ik erbij loop als een 14-jarige, met ballerina's wordt het denk ik te truttig.
Wat voor schoenen zouden jullie eronder doen?
Gewoon simpel, met een casual shirtje, vestje erover en een panty eronder.
Maar ik weet niet welke schoenen ik eronder aan moet doen.
Ik denk dat m'n vans wel leuk zijn maar dan heb ik het idee dat ik erbij loop als een 14-jarige, met ballerina's wordt het denk ik te truttig.
Wat voor schoenen zouden jullie eronder doen?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Welke schoenen hierbij?
Neee, geen Vans hoor! Heb je geen mooie pumps?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Haha! Ja ik heb pumps, in alle kleuren . Maar ik wilde het juist voor overdag een beetje casual houden.
En ik vind op de 1 of andere manier met een panty in pumps niet mooi bij mij, te chique ofzo.. Ik weet niet wat dat is, misschien moet ik het maar gewoon proberen..
En ik vind op de 1 of andere manier met een panty in pumps niet mooi bij mij, te chique ofzo.. Ik weet niet wat dat is, misschien moet ik het maar gewoon proberen..
Poubelle- Ratel
Dan zou ik voor pumps gaan. De stof van het rokje is toch stoer, dat compenseert weer. Als ik mijzelf te chique eruit vind zien dan dat ik uit wil stralen, draag ik altijd grote ringen in mijn oren. Misschien ook iets voor jou?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vans zijn er wel heel hip bij, haha, iig bij de tienermeisjes
Ik vind het stiekem soms ook best leuk eigenlijk.. Juist omdat het best een stoer rokje is, dan ook wat stoerdere schoenen erbij. Enkellaarsjes kan ook best denk ik.
Ik vind het stiekem soms ook best leuk eigenlijk.. Juist omdat het best een stoer rokje is, dan ook wat stoerdere schoenen erbij. Enkellaarsjes kan ook best denk ik.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten maar ik word er niet heel vrolijk van.
Ik denk dat ik maar wat anders aantrek en de rok op marktplaats zet :S.
Poubelle- Ratel
Panty en dan hoge Allstars eronder? Lijkt me heel leuk staan!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pumps staan hier heel gaaf bij!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pixie schreef:Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten maar ik word er niet heel vrolijk van.
Niet zaniken!
Jou staat alles!
Gast- Gast
Als het helemaal zwarte vans zijn zou ik dat gewoon doen hoor.. of zwarte all stars.
Tienermeisjes tja..
Ik ga niet met een hello kitty t-shirt of een andere domme tekst rondlopen.. maar een rokje met vans.. als 20+ dat ook al niet meer mogen wat mag dan nog wel.. Witte leggings met st oliver pumps?
Tienermeisjes tja..
Ik ga niet met een hello kitty t-shirt of een andere domme tekst rondlopen.. maar een rokje met vans.. als 20+ dat ook al niet meer mogen wat mag dan nog wel.. Witte leggings met st oliver pumps?
Gast- Gast
Idd, ik vind Vans/All Stars onder zo'n soort rokje ook vaak gewoon leuk staan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik zou er zelf geen AllStars/Vans onder kunnen dragen, ik krijg daar worstenpootjes van.
Stoere enkellaarsjes of zwarte pumps wel!
Stoere enkellaarsjes of zwarte pumps wel!
Gast- Gast
Wat ik al eerder zei, met pumps vind ik het meteen zo netjes worden, en ik had er een casual t-shirtje (zonder Hello Kitty glitterprint ) bij dus dat was wat stoerder.
En omdat ik veel tienermeisjes ermee zag lopen, en het bij hun heel leuk vind staan, wist ik niet goed of dat wel zou kunnen.
M'n Vans zijn helemaal zwart, dat scheelt al, hoge all-stars heb ik niet meer. En rokje met Vans draag ik vaak, alleen bij dit rokje vind ik het ander staan ofzo.
Anyhow, ik ga morgen nog wel even kijken en combineren.
PrinsesBo, thanks voor je compliment maar dat valt wel mee hoor
Edit: Nu ik m'n stukje teruglees vind ik het nogal pinnig overkomen. Bedoel ik niet, vind het fijn om jullie meningen te horen!
En omdat ik veel tienermeisjes ermee zag lopen, en het bij hun heel leuk vind staan, wist ik niet goed of dat wel zou kunnen.
M'n Vans zijn helemaal zwart, dat scheelt al, hoge all-stars heb ik niet meer. En rokje met Vans draag ik vaak, alleen bij dit rokje vind ik het ander staan ofzo.
Anyhow, ik ga morgen nog wel even kijken en combineren.
PrinsesBo, thanks voor je compliment maar dat valt wel mee hoor
Edit: Nu ik m'n stukje teruglees vind ik het nogal pinnig overkomen. Bedoel ik niet, vind het fijn om jullie meningen te horen!
Poubelle- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» welke schoenen passen hierbij?
» Witte schoenen hierbij, kan dat?
» Schoenen en jasje hierbij gezocht!
» welke schoenen?
» Welke schoenen?
» Witte schoenen hierbij, kan dat?
» Schoenen en jasje hierbij gezocht!