Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic over grote gezinnen!

+16
firda
Liadan
Pink!
Teddyaapje
Pineco
Knillis
SarahKey
Balloon
Laurientje
Aoi
Luce
Mom-Of-3
Coco
Sterrin_
Darius
Limburg85
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Mamsie di 23 apr 2013 - 2:23

Idd de oudere kinderen eerst. Hup ff snel afdrogen en badjas aan. Dan kan je de jongste pakken en de andere 2 daarna verder doen.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje za 27 apr 2013 - 22:01

Ik gooi deze nog maar een keer omhoog, man en ik hebben erg de babykriebels maar iets houd me nog tegen.. Ik weet alleen niet goed wat smile
Huis is groot genoeg (Oke alleen de zolder moet aangepast worden tot een slaapkamer) auto is geen probleem (hebben een 7 zitter) spullen hebben we ook in overvloed, opvang is ook geen probleem aangezien ik momenteel niet of alleen als oproepkracht werk.
Maar goed onze jongste is net 1 en de oudste net 3 dan denk ik wel eens zou het niet te vlot na elkaar zijn.. Maar aan de andere kant waarom? Hahahah kortom mijn/ons gevoel zegt meer ja dan nee maar toch smile
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Razz za 27 apr 2013 - 22:05

Laurientje ik lees alleen maar positieve dingen en volgens mij zijn jullie er gewoon al uit Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje za 27 apr 2013 - 22:10

Razz_ schreef:Laurientje ik lees alleen maar positieve dingen en volgens mij zijn jullie er gewoon al uit Wink

Ja haha misschien ook wel, al denk ik misschien wel te weten wat mij tegenhoud, de reacties van andere, ouders? En ook het gevoel dat het dan waarschijnlijk de laatste zwangerschap en baby zou zijn en dat het daarna al zo definitief is..dat wil ik dan nog niet aan denken, haha
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Pineco za 27 apr 2013 - 22:14

Dat gevoel heb ik ook Laurientje. Wij weten hier wel zeker dat we graag een derde willen. Mijn man wil er liefst zo snel mogelijk voor gaan, en dat wil ik ook wel, maar ergens houdt iets me tegen en wil ik ook nog wel even wachten. Het idee dat het dan nu echt de laatste keer zal zijn, maakt dat ik dat gevoel liefst zo lang mogelijk wil uitstellen.

Maar uit je berichtjes maak ik wel op dat jullie al zo goed als zeker zijn van een derde hoor Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Razz za 27 apr 2013 - 22:18

Wat maakt het nou uit de reactie van anderen? Misschien valt dat allemaal wel 100% mee en hadden ze het al veel eerder verwacht. En wie weet ben je niet in 1x zwanger maar duurt het nog een half jaar. Als ik jou zo lees zou ik het wel weten hoor Very Happy En wie weet voel je na een half jaar nog hetzelfde als nu wbt een laatste zwangerschap. Wil je dan wachten tot het gevoel veranderd is? En wat als dat gevoel er over 3 jaar nog is? Blijf je dan wachten?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Coco za 27 apr 2013 - 22:33

Wij zitten ook met de twijfels wanneer we voor een derde moeten gaan. Alles is eigenlijk wel op voorraad, voldoende ruimte. En een auto komt pas tijdens of na de zwangerschap dus dan kunnen we nog kijken hoeveel ruimte we daarin nodig hebben. Zoon en dochter worden in juni drie en we wilden dan eigenlijk stoppen met de pil en dan er een maand later voor gaan (om het risico op een tweeling te verkleinen slaan we de eerste maand sowieso over).

Maar ik twijfel toch nog of we niet nog iets langer moeten wachten tot januari oid. Ik ben toch wel een beetje bang voor nog een tweeling omdat die kans vrij groot is. Mijn zwangerschap was alles behalve prettig en dat is niet handig met twee kinderen thuis als dat weer zo zou zijn. En eigenlijk wil ik in april '14 eerst nog een keer met zn viertjes naar Marokko als alles mooi in de bloei is. Dat zouden we eigenlijk deze maand doen maar de verbouwing is daar na 9 maanden nog steeds niet klaar en we willen niet weer in de rotzooi zitten. En het zou ook fijn zijn als deze twee boeven eerst beter slapen, maar goed, dan kunnen we misschien nog wel jaren wachten.

Daarnaast lijkt het mij ook niet zo handig uitkomen als er een derde komt net voor zij naar school gaan en in hun ogen misschien plaats moeten maken. Maar dat is misschien ook een kwestie van in juni stoppen en daarna er voor gaan en als het niet snel lukt wellicht een paar maandjes overslaan en pas in maart ongeveer pas weer beginnen zodat ik in ieder geval niet uitgerekend zou zijn vlak voor of na ze aan de basisschool beginnen.
Maar aan de andere kant is de wens zo groot en willen we ook weer niet teveel leeftijdsverschil en eigenlijk gewoon nu nu nu. Lastig hoor.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Aoi zo 28 apr 2013 - 0:18

Wat is het verband dan met kans op tweeling?

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Coco zo 28 apr 2013 - 0:56

Bedoel je in de eerste maand na de pil? Dan is de kans groter op een dubbele eisprong.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 5:57

Mijn man en ik hebben het er vanmiddag veel over gehad, en zoals het het nu uit ziet willen we vanaf september gaan proberen bounce stel dat het dan direct raak zo zijn dan is iig de oudste al vier en gaat naar school en de jongste is dan al twee, en dan hebben we ook niet weer een verjaardag zo dicht op de andere twee.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  firda zo 28 apr 2013 - 6:48

Leuk laurientje... en niet over andere reacties na denken. Het is jullie keuze!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:00

Laurientje schreef:Mijn man en ik hebben het er vanmiddag veel over gehad, en zoals het het nu uit ziet willen we vanaf september gaan proberen bounce stel dat het dan direct raak zo zijn dan is iig de oudste al vier en gaat naar school en de jongste is dan al twee, en dan hebben we ook niet weer een verjaardag zo dicht op de andere twee.

Zo willen wij het ook gaan doen.
Eigenlijk ook dezelfde redenen.. haha
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 8:00

Pink! schreef:
Laurientje schreef:Mijn man en ik hebben het er vanmiddag veel over gehad, en zoals het het nu uit ziet willen we vanaf september gaan proberen bounce stel dat het dan direct raak zo zijn dan is iig de oudste al vier en gaat naar school en de jongste is dan al twee, en dan hebben we ook niet weer een verjaardag zo dicht op de andere twee.

Zo willen wij het ook gaan doen.
Eigenlijk ook dezelfde redenen.. haha

Hahaha jeeej! Gaan we weer gelijk straks! Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 8:01

firda schreef:Leuk laurientje... en niet over andere reacties na denken. Het is jullie keuze!

Dankje Firda!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:02

Ja haha dat zou wat zijn smile
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:04

Pink, wie was jij eerst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 8:05

Pink! schreef:Ja haha dat zou wat zijn smile

Ja dat zou echt wel heel bijzonder zijn!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:06

Rejoy. schreef:Pink, wie was jij eerst?

Je hebt PM
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:06

Laurientje schreef:
Pink! schreef:Ja haha dat zou wat zijn smile

Ja dat zou echt wel heel bijzonder zijn!

Nou idd!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic over grote gezinnen! - Pagina 3 Empty Re: Kletstopic over grote gezinnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum