Goedemorgen!
+9
Shisha
Oasis
Parisienne
Sarah1985
GeKKiE
Ibbeltje
xxjojootjexx
Toet
Lilypie
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Laat naar bed en dan om half 6 wakker en niet meer kunnen slapen... Jammer weer.
Jullie leuke plannen vandaag? Ik ga kijken of ik een bijenwalhalla van mijn balkon kan maken... Laat die zon maar schijnen dus
Jullie leuke plannen vandaag? Ik ga kijken of ik een bijenwalhalla van mijn balkon kan maken... Laat die zon maar schijnen dus
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Wij gaan vandaag lekker met de hele familie naar de Eteling!
Zo nog even wat broodjes smeren en dan aanrijden .
Wij gaan vandaag lekker met de hele familie naar de Eteling!
Zo nog even wat broodjes smeren en dan aanrijden .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
GOEEEDEMORGEEEEN!
Ik was ook alweer vroeg wakker terwijl ik er laat in lag gisteren. Heerlijk eerste festival gehad. Er zijn een paar vriendinnen blijven slapen en die liggen nog op bed hier, ik ga straks een ontbijtje voor ze maken en daarna lekker voetballen.
Ik was ook alweer vroeg wakker terwijl ik er laat in lag gisteren. Heerlijk eerste festival gehad. Er zijn een paar vriendinnen blijven slapen en die liggen nog op bed hier, ik ga straks een ontbijtje voor ze maken en daarna lekker voetballen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Veel plezier vandaag!!
Ik ga straks op de motor naar Amsterdam en daar ga ik de hele dag lekker spelen met mijn motor. 8jes rijden, klein parcourtje, slalommen, dat soort dingen. Heb er enorm veel zin in!!
Ik ga straks op de motor naar Amsterdam en daar ga ik de hele dag lekker spelen met mijn motor. 8jes rijden, klein parcourtje, slalommen, dat soort dingen. Heb er enorm veel zin in!!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
GOedemorgen,
Ik ga zo een ochtendje oppassen en verder zie ik nog wel. Ligt aan het weer ook of ik er nog op uit ga of zo.
Zus balen dat je dan al zo vroeg wakker bent. Succes met je bijenwalhalla
Lilypie veel plezier in de Efteling.
Toet wat gezellig! Voetbal ze vandaag.
Jojootje veel plezier.
Ik ga zo een ochtendje oppassen en verder zie ik nog wel. Ligt aan het weer ook of ik er nog op uit ga of zo.
Zus balen dat je dan al zo vroeg wakker bent. Succes met je bijenwalhalla
Lilypie veel plezier in de Efteling.
Toet wat gezellig! Voetbal ze vandaag.
Jojootje veel plezier.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen!
Ik ben om 7 uur met pijn in mijn rug maar uit bed gegaan.
Lekker aan het internetten nu.
Ik denk dat ik zo vast ga douchen en aankleden en naar de stad ga.
Even kijken naar de praalwagens van het bloemencorso.
Om 11.30 uur gaan brunchen met de familie voor mijn oma's 90e verjaardag.
Ik ben om 7 uur met pijn in mijn rug maar uit bed gegaan.
Lekker aan het internetten nu.
Ik denk dat ik zo vast ga douchen en aankleden en naar de stad ga.
Even kijken naar de praalwagens van het bloemencorso.
Om 11.30 uur gaan brunchen met de familie voor mijn oma's 90e verjaardag.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen
Vandaag ga ik de laatste dingen in mijn koffer doen. En moet even naar een vriendin de sleutel van ons huis brengen. Verder de was nog doen en genieten van het mooie weer
Fijne dag allemaal
Vandaag ga ik de laatste dingen in mijn koffer doen. En moet even naar een vriendin de sleutel van ons huis brengen. Verder de was nog doen en genieten van het mooie weer
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen! Ik heb te kort geslapen vannacht. Eigenwijs laat naar bed gegaan en N. stond weer vroeg naast mijn bed. Heb haar een fles melk in handen gegeven en de tv aan gezet en kon zo nog even een half uurtje verder slapen, maar daarna wilde ze er toch uit. Ben nu nog steeds aan het wakker worden..
Vandaag weinig plannen. Sowieso even lekker naar buiten met N., op het balkon spelen en verder aardig wat wassen draaien.
Vandaag weinig plannen. Sowieso even lekker naar buiten met N., op het balkon spelen en verder aardig wat wassen draaien.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Vandaag weinig behoefte om iets te ondernemen in de ochtend, aangezien ik van 16 tot 24 uur moet werken. Dus dat doe ik dan ook niet .
Ben blij als ik vanavond weer in bed lig haha.
Fijne zondag allemaal!
Vandaag weinig behoefte om iets te ondernemen in de ochtend, aangezien ik van 16 tot 24 uur moet werken. Dus dat doe ik dan ook niet .
Ben blij als ik vanavond weer in bed lig haha.
Fijne zondag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen! Straks komen 2 vriendinnen en dan gaan we samen lunchen. En verder gezellig thee drinken en bijkletsen.
Dus ik ga mij zo maar eens douchen en aankleden en de boel hier aan kant maken.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen! Straks komen 2 vriendinnen en dan gaan we samen lunchen. En verder gezellig thee drinken en bijkletsen.
Dus ik ga mij zo maar eens douchen en aankleden en de boel hier aan kant maken.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen allemaal!!
Her staat er een gezellige, volle zondag op de planning!
Eerst om 12u een hardloopwedstrijd.
Vanmiddag met een vriendinnetje een terrasje pakken en vanavond bij vrienden eten!
Fijne dag allemaal
Her staat er een gezellige, volle zondag op de planning!
Eerst om 12u een hardloopwedstrijd.
Vanmiddag met een vriendinnetje een terrasje pakken en vanavond bij vrienden eten!
Fijne dag allemaal
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen meiden,
Ik hoop dat de zon hier zo doorbreekt dan ga ik lekker in de tuin zitten. Hebben geen plannen dus kunnen lekker relaxen.
Ik hoop dat de zon hier zo doorbreekt dan ga ik lekker in de tuin zitten. Hebben geen plannen dus kunnen lekker relaxen.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen! Heb heerlijk geslapen, nu een beetje rommelen en dan straks werken.
Iedereen een fijne zondag
Iedereen een fijne zondag
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Goedemorgen!
Ik heb 2 nachten alleen geslapen. Bah, ben blij dat dat niet zo vaak voorkomt.
Vind het maar niks. Veel te bang dat er iemand binnen probeert te komen. Had A zijn loopfiets dwars tussen de voordeur en de wc deur gezet, als ze dan de deur open zouden maken dan kon de deur niet verder dan een paar cm open .
Als A dadelijk slaapt ga ik boven wat was wegwerken en opruimen. Daarna samen eten, tas inpakken en dan gaat hij ook even naar mijn ouders en ik naar een vriendin. Dan komen haar vriend en mijn man wat later terug en gaan we samen de kindjes weer ophalen.
Fijne dag!!
Ik heb 2 nachten alleen geslapen. Bah, ben blij dat dat niet zo vaak voorkomt.
Vind het maar niks. Veel te bang dat er iemand binnen probeert te komen. Had A zijn loopfiets dwars tussen de voordeur en de wc deur gezet, als ze dan de deur open zouden maken dan kon de deur niet verder dan een paar cm open .
Als A dadelijk slaapt ga ik boven wat was wegwerken en opruimen. Daarna samen eten, tas inpakken en dan gaat hij ook even naar mijn ouders en ik naar een vriendin. Dan komen haar vriend en mijn man wat later terug en gaan we samen de kindjes weer ophalen.
Fijne dag!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag genieten van de zon en vanavond komt een vriendin eten. Echte luie zondag dus.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag genieten van de zon en vanavond komt een vriendin eten. Echte luie zondag dus.
Fijne dag allemaal!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: