ongewenste smsjes
+3
Siem
Sarah1985
Jerry
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
ongewenste smsjes
Ik kreeg vandaag 2 smsjes van "funnio", voor één of ander game-abonnement. Als ik dat wil, moet ik "ok" naar 9797 smsen, als ik dat niet wil, moet ik "stop" smsen...
Alleen ik heb nergens om gevraagd of me nergens ingeschreven. Op internet lees ik allemaal mensen die ongevraagd een abonnement krijgen en 12 euro per week moeten betalen...
Iemand die dit kent? Wat moet ik doen? Ik ben bang dat als ik op deze berichten reageer, toch ergens aan vast kom te zitten...
Alleen ik heb nergens om gevraagd of me nergens ingeschreven. Op internet lees ik allemaal mensen die ongevraagd een abonnement krijgen en 12 euro per week moeten betalen...
Iemand die dit kent? Wat moet ik doen? Ik ben bang dat als ik op deze berichten reageer, toch ergens aan vast kom te zitten...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ongewenste smsjes
ik heb dat ook eens gehad koste me een vermogen en had me nergens voor aangemeld. Ik heb toen op internet gezocht waar die berichten van waren en toen ze gebeld
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou anders even op de website van je provider kijken, daar staat vaak beschreven hoe je het nummer kunt blokkeren.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Dat heb ik ook een keer gehad! Het stopte trouwens niet toen ik 'stop' smste. Heb meerdere keren moeten bellen, en moeten boos worden, daarna is het gestopt. Het heeft me echt reteveel gekost.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Niet sms'en natuurlijk.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik zou uberhaupt niet smsen. Als je wel stop smst, weten ze dat het nummer in gebruikis.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
zoiets dacht ik ook al ja...
Ik heb even op de site van m'n provider gekeken (t-mobile), kon daar niets vinden over blokkeren van nummers. Zal ze morgen wel even bellen en tot die tijd niet op die smsjes reageren...
Ik heb even op de site van m'n provider gekeken (t-mobile), kon daar niets vinden over blokkeren van nummers. Zal ze morgen wel even bellen en tot die tijd niet op die smsjes reageren...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien heb je hier wat aan:
https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-and-services-403/blokkeren-ongewenste-sms-168844/
https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-and-services-403/blokkeren-ongewenste-sms-168844/
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik kreeg dat laatst ook, twee keer achter elkaar. Heb het genegeerd en uiteindelijk geen last van gehad qua kosten of gekkigheid.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ongewenste email
» SMSjes opslaan, Samsung Galaxy S
» Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!
» SMSjes opslaan, Samsung Galaxy S
» Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: