Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Beachgirl di 4 okt 2011 - 6:44

Hoi!

Zijn er hier meiden met een Samsung Galaxy S (Plus) die hetzelfde probleem hebben als ik?

Als ik meer dan 1 sms stuur naar een vriendin (dus een lange sms, van 2 of meer berichtjes lang) dan krijg ik na verzenden constant de melding "mislukt". Opnieuw proberen -> hetzelfde verhaal.

Vriendinnen krijgen vervolgens van mij maar een halve sms! (Ik denk dus maar 1 smsje in totaal).

Ik heb dit bij meerdere mensen, dus ik denk dat het echt aan mijn telefoon ligt en niet aan die van hun...


Weet iemand een oplossing??
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Re: Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Bay di 4 okt 2011 - 8:11

Ik heb als ik een sms wil beantwoorden ook altijd een foutmelding. Als ik het daarna nog een keer probeer gaat het wel goed. Sinds ik whats app heb gaat dit mis. Waarschijnlijk iets met de software.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Re: Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Caramba di 4 okt 2011 - 9:22

Ik heb hier ook problemen mee, wil ik het daarna nog eens versturen, gaat het net zo hard weer mis. Ik heb dit sinds het weekend, daarvoor ging het altijd goed. Vaag dit!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Re: Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Gizmo di 4 okt 2011 - 18:36

Ik heb dat ook ja, al vanaf het begin.
Mn vriend heeft er een ander smsprogrammaatje opgezet voor me; Handcent. Daarmee kan het wel.
Nu krijg ik alleen altijd alles dubbel binnen, haha!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Re: Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Beachgirl wo 5 okt 2011 - 7:19

Irritant he!

Nu moet ik mijn lange smsjes altijd in stukken versturen naar vriendinnen anders ontvangen ze maar de helft. Ga misschien toch eens een keer langs de winkel en even informeren of ze er wat aan kunnen doen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt! Empty Re: Samsung Galaxy S (plus) meerdere smsjes verzenden mislukt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum