Wasfoutjes
+25
Caramba
PapillonRose
Parel
Purpleflower
Blond
Laurientje
Cow
Fortissimo
Saga
Nyx
Sanne
_Lacey_
Liadan
Hoochie
sanne-84
Pineco
Shisha
Caroow
Slakje
Balloon
Printje
Ella
Prosecco
Annie24
Parisienne
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wasfoutjes
Een wollen trui gewassen op 40 graden. Die was heeeel veel maten kleiner geworden.
Zwarte was draaien waar één nieuwe witte sport stok tussen zat. Daarna nog veel moeten wassen.voordat alle pluisjes weg waren.
Zwarte was draaien waar één nieuwe witte sport stok tussen zat. Daarna nog veel moeten wassen.voordat alle pluisjes weg waren.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Sanne, zo is mijn mobiel wel eens in bad gevallen
Hij doet het nog steeds!
Mijn vriend zijn Blackberry heb ik wel meegewassen maar die is nooit meer geworden zoals voorheen.
Hij doet het nog steeds!
Mijn vriend zijn Blackberry heb ik wel meegewassen maar die is nooit meer geworden zoals voorheen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Qua wasgoed heb ik gelukkig nog geen ernstige dingen gehad, dat er iets enorm gekrompen of verpest was *klopt af*. Maarrrr, ik ben wel zo dom geweest om mijn smartphone een keer mee te wassen Na een tijdje deed hij het wel weer, maar nooit meer zo goed als voorheen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Thuis controleer ik nooit broeken van mijn vriend zijn werkkleding,'n doet hij zelf, laatst zou ik het eruit halen, allemaal schroefjes en moertjes in de wasmachine.
Laatst op mijn werk had ik wel een ongelukje, mijn aflos mocht het opruimen.
Erg lagen hoopjes kleding voor de wasmachine die gewassen moest worden, ik dacht het is al uitgezocht, dus gooide een hoopje was in de machine, zonder uitzoeken. Bleek erg incomateriaal tussen te zitten! Wasmachine vol met gelkorrels!
Volgende dag moest ik weer werken en zag een papiertje boven de wasmachine hangen. Zij kwam mij later weer aflossen, heb nog nooit dit meegemaakt, maar door die troep, ook nog eens ontzettend zwaar, had de wasmachine wel stuk aan kunnen gaan.
Op mijn werk controleer ik nu alle hoopjes die voor de wasmachine liggen. Dit gebeurt me eens, maar nooit meer!
Laatst op mijn werk had ik wel een ongelukje, mijn aflos mocht het opruimen.
Erg lagen hoopjes kleding voor de wasmachine die gewassen moest worden, ik dacht het is al uitgezocht, dus gooide een hoopje was in de machine, zonder uitzoeken. Bleek erg incomateriaal tussen te zitten! Wasmachine vol met gelkorrels!
Volgende dag moest ik weer werken en zag een papiertje boven de wasmachine hangen. Zij kwam mij later weer aflossen, heb nog nooit dit meegemaakt, maar door die troep, ook nog eens ontzettend zwaar, had de wasmachine wel stuk aan kunnen gaan.
Op mijn werk controleer ik nu alle hoopjes die voor de wasmachine liggen. Dit gebeurt me eens, maar nooit meer!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Meestal doe ik alle was hier in huis, maar vorige week heeft mn vriend de was erin gegooid. En daarna ook zo alles in de droger.
Helaas is nu 1 net nieuw positieshirtje van mij flink gekrompen en een nieuw knalgeel shirtje van mijn zoontje grauw-geel geworden.
Helaas is nu 1 net nieuw positieshirtje van mij flink gekrompen en een nieuw knalgeel shirtje van mijn zoontje grauw-geel geworden.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gooi bijna alle kleuren bij elkaar in de was. Vroeger had ik nauwelijks witte kleding, bijv. alleen wat basic hemdjes voor ergens onder. Die gingen gerust mee in de zwarte/bonte was en werden uiteindelijk wel een beetje grauw van kleur. Vorig jaar heb ik één keer een zwart/wit gestreepte trui gewassen samen met een (nieuwe) groene blazer en de witte strepen zijn sindsdien ook nogal grauw van kleur, beetje jammer
Ik heb trouwens ook maar één wasmiddel, voor gekleurde was, en daar doe ik ook de witte was mee.
Ik heb trouwens ook maar één wasmiddel, voor gekleurde was, en daar doe ik ook de witte was mee.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn eerste baby wasje "op 95c zetten"gelukkig is het meeste nog goed der uitgekomen behalve de sokjes die waren zelf voor de poppen te klein .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dat heb ik ook gedaan met een wollen trui van mijn man. En die trui was ook nog eens nieuw en belachelijk duur.Purpleflower schreef:Een wollen trui gewassen op 40 graden. Die was heeeel veel maten kleiner geworden.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: