Is dit leuk?
+10
Paper Crown
Charles
Katrien
Slakje
Marin
Eris
Rush
Melis_je
Poubelle
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is dit leuk?
Mijn kleding van voor de bevalling pas ik (hopelijk nog )niet en ik wil niet in positiekleding blijven lopen. Maar nu heb ik geen idee wat ik wel aan moet. Ik droeg altijd best wel strakke dingen maar dat is met mijn zwangerschaps-hangbuik geen porem.
Ik heb de volgende dingen gekocht:
(Mijn hemdje zit een beetje opgepropt bij mijn broek zie ik nu, dat ziet er wel stom uit)
Is dit leuk of kan ik het beter terug sturen?
En andere tips misschien wat voor dingen ik aan kan trekken?
Ik heb de volgende dingen gekocht:
(Mijn hemdje zit een beetje opgepropt bij mijn broek zie ik nu, dat ziet er wel stom uit)
Is dit leuk of kan ik het beter terug sturen?
En andere tips misschien wat voor dingen ik aan kan trekken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Is dit leuk?
Ik ben zelf niet zo van de blousjes maar het zijn leuke, casual outfits!
Waar twijfel je over dan?
Waar twijfel je over dan?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Of het niet te strak zit/ik er een babynijlpaardje in lijk En of ik niet gewoon voor lul loop
Caroow- Lady Post-a-lot
Die bovenste is eenvoudig en prima. Ik vind het niet zo leuk maar kan me voorstellen dat je nu een beetje in een overgangsfase zit. Je loopt er zeker niet mee voor schut. Maar die onderste staat je echt niet. De kleur staat je niet en het model maakt je massief. De belijning past echt niet bij je figuur.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind die eerste erg goed staan. Die tweede lijkt op de voor foto een beetje breed, dat is jammer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hah nee joh gekkerd, ik zie zelfs je opgepropte hemdje niet!
Je ziet er niet dik uit en al helemaal geen babynijlpaardje.
Je ziet er niet dik uit en al helemaal geen babynijlpaardje.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Melis_je schreef:Die bovenste is eenvoudig en prima. Ik vind het niet zo leuk maar kan me voorstellen dat je nu een beetje in een overgangsfase zit. Je loopt er zeker niet mee voor schut. Maar die onderste staat je echt niet. De kleur staat je niet en het model maakt je massief. De belijning past echt niet bij je figuur.
Eens.
Ik zou kijken voor een iets langer en mooier getailleerd model.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb onlangs nog een baby nijlpaardje gezien in 't echt en zo zie je er echt niet uit!
Wel denk ik dat je best wat meer taille kan dragen op dit moment. Dat je nog onzeker bent over je buikje, betekent niet dat je alleen maar vormloze dingen hoeft te dragen. Denk dat een blousje met net iets meer taille maar toch lekker luchtig zit, wel heel goed bij je past op dit moment.
Wel denk ik dat je best wat meer taille kan dragen op dit moment. Dat je nog onzeker bent over je buikje, betekent niet dat je alleen maar vormloze dingen hoeft te dragen. Denk dat een blousje met net iets meer taille maar toch lekker luchtig zit, wel heel goed bij je past op dit moment.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Inderdaad, een blouse die langer is dan de onderste blouse en iets meer getailleerd. Een empire-lijn, zoals in onderstaand plaatje. Strak onder de borsten, los bij de buik:Marin schreef:Ik heb onlangs nog een baby nijlpaardje gezien in 't echt en zo zie je er echt niet uit!
Deze groene kleur zou je denk ik ook niet staan. De kleur hieronder misschien wel, maar die is een beetje kort:
Als je googlet op empire blouse zie je veel voorbeelden.
Melis_je- Kletskop
Ik zou inderdaad gaan voor een getailleerde blouse of jurk. Je kan ook zelf taille maken door een riempje.
Zelf had ik me na de bevalling ook corrigerend ondergoed aangeschaft zodat ik wel nog strakkere dingen aankon.
Zelf had ik me na de bevalling ook corrigerend ondergoed aangeschaft zodat ik wel nog strakkere dingen aankon.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Oh ja, Empire lijn zo heet dat.
Ik droeg dat ook heel veel toen ik nog meer woog.
Ik heb nog allemaal kleren in die lijn in de kast liggen, die ik nog steeds wil verkopen via het forum. Ik heb er nu even 4 gefotografeerd voor je. Heel snel hoor, dus ze zitten onder de kreukels, maar als je ze zou willen overkopen (voor klein prijsje, tientje in totaal voor die dingen ofzo), dan was ik ze even en zorg ik dat ze weer netjes zijn.
Even een indruk:
Geen idee of je er iets aan hebt hoor, maar als je wilt, mag dat zo! (En als je ze niet wilt, haal ik het hier weg en plaats ik wel verkoop topic natuurlijk, maar door jou dacht ik hier ineens aan en als ik jou kan helpen, graag!)
Ik droeg dat ook heel veel toen ik nog meer woog.
Ik heb nog allemaal kleren in die lijn in de kast liggen, die ik nog steeds wil verkopen via het forum. Ik heb er nu even 4 gefotografeerd voor je. Heel snel hoor, dus ze zitten onder de kreukels, maar als je ze zou willen overkopen (voor klein prijsje, tientje in totaal voor die dingen ofzo), dan was ik ze even en zorg ik dat ze weer netjes zijn.
Even een indruk:
Geen idee of je er iets aan hebt hoor, maar als je wilt, mag dat zo! (En als je ze niet wilt, haal ik het hier weg en plaats ik wel verkoop topic natuurlijk, maar door jou dacht ik hier ineens aan en als ik jou kan helpen, graag!)
Marin- Lady Post-a-lot
De blouse op de bovenste foto vind ik je mooi staan.
Het shirtje op het 2e foto vind ik je breed maken, volgens mij komt dat door de roesels die erop zitten en doordat je taille niet zichtbaar is.
Het shirtje op het 2e foto vind ik je breed maken, volgens mij komt dat door de roesels die erop zitten en doordat je taille niet zichtbaar is.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Het zit qua model niet helemaal passend bij je figuur Caroow. Ik wilde al een soortgelijke tip als Melisje geven. Zoek dingen van soepele stof (geen bloesjes-stof) die strak zitten onder je borsten en dan wat losser vallen.Wat ook kan is zoiets (draag ik zelf momenteel veel, vanwege hetzelfde probleem):
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Je broek is leuk maar je topjes kunnen beter.. Je zal bij je buik nog een btje opgezwollen zijn ivm de wond etc dat neemt af hoor, het wordt allemaal slanker straks.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het bovenste blousje leuk staan de tweede niet zo. De truitjes die Melisje en Marin hebben geplaatst vind ik ook leuk alleen vond ik toen ik net bevallen was dat het in veel van die truitjes heel erg leek alsof ik nog zwanger was. Het model truitje dat Charles heeft geplaatst vond ik beter staan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt alvast voor jullie tips en meningen, ik ben echt een beetje de weg kwijt in mode land
Marin, ik denk er heel even over na, ik laat het je snel weten!
Slakje, ik zou graag corrigerend ondergoed willen dragen, maar daar doet mijn buik echt nog veel te veel pijn voor helaas.
De broek/legging is wel gewoon leuk toch?
Slakje, ik zou graag corrigerend ondergoed willen dragen, maar daar doet mijn buik echt nog veel te veel pijn voor helaas.
Caroow- Lady Post-a-lot
Natuurlijk, is prima! Ik bedacht het me n.a.v. je topic en de opmerking van Melisje. Happy to help
Als ik dat zo lees over je buik en die pijn van je litteken, zou ik idd voor zachte stoffen en loszittende kleding gaan.
Als ik dat zo lees over je buik en die pijn van je litteken, zou ik idd voor zachte stoffen en loszittende kleding gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Bedankt alvast voor jullie tips en meningen, ik ben echt een beetje de weg kwijt in mode land
Toch zal je merken dat een strak corrigerend onderbroekje je wond en buik meer steun zal geven. Ik deed dan bij mijn wond een hydrofiel washandje. Ik vond dat heel fijn zitten, maar ik heb t alleen de eerste weken gedragen. Nu is mijn buik weer normaal.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Die broek is prima! Had niet eens door dat je daar ook over twijfelde.
Melis_je- Kletskop
Die zit prima vind ik.Caroow schreef:
Katrien- Prater
Paper Crown schreef:Caroow schreef:Bedankt alvast voor jullie tips en meningen, ik ben echt een beetje de weg kwijt in mode land
Toch zal je merken dat een strak corrigerend onderbroekje je wond en buik meer steun zal geven. Ik deed dan bij mijn wond een hydrofiel washandje. Ik vond dat heel fijn zitten, maar ik heb t alleen de eerste weken gedragen. Nu is mijn buik weer normaal.
De wond is niet zozeer het pijnlijkste, maar meer het gebied daarboven, onder mijn navel. Ik heb wel corrigerend ondergoed geprobeerd, want het sluitlaken wat ik in het ziekenhuis kreeg zat wel fijn, maar dat voelde echt niet prettig. Misschien over 2 weekjes nog eens proberen, het gaat natuurlijk ooit wel over die pijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
Deze is iets te kort, of niet?
Caroow- Lady Post-a-lot
Nee hoor, lijkt me prima kunnen! Langer mag, maar dit is volgens mij ook prima. Zeker als het lekker zit.
Marin- Lady Post-a-lot
Deze kan prima!
Katrien- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: