Goedemorgen
+6
Elliot
Pineco
Minx
Roxi3
Sarah1985
Reva
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Ik lig nog wakker, zwaar gefrustreerd maar ik weet niet waar ik mee moet gooien.
Jullie lekker geslapen?
Nieuwe week, nieuwe kansen, maak er iets moois van
Jullie lekker geslapen?
Nieuwe week, nieuwe kansen, maak er iets moois van
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Re: Goedemorgen
Goedemorgen
Ik ben dood op maar moet zo werken. Heb weer een mega drukke week. En de wallen hangen nu al tot mijn knieën. Het word een zware week. Enig voordeel is dat ik bijna op vakantie ga
Fijne dag allemaal
Ik ben dood op maar moet zo werken. Heb weer een mega drukke week. En de wallen hangen nu al tot mijn knieën. Het word een zware week. Enig voordeel is dat ik bijna op vakantie ga
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker en lang geslapen. Ik heb alleen geen zin om te gaan werken, ik ben echt toe aan de meivakantie. Deze week heb ik veel vergaderingen, een studiemiddag en een aantal andere afspraken dus ik hoop dat de week snel voorbij gaat en het weer snel weekend is.
Fijne dag!
Ik heb lekker en lang geslapen. Ik heb alleen geen zin om te gaan werken, ik ben echt toe aan de meivakantie. Deze week heb ik veel vergaderingen, een studiemiddag en een aantal andere afspraken dus ik hoop dat de week snel voorbij gaat en het weer snel weekend is.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen, ik ben al wakker geen idee wat me nu gebeurt want dat ben ik nooit op dit tijdstip haha. Ga vanmiddag even werken en verder geen idee. Misschien dat er nog wat mensen aan komen waaien voor mijn verjaardag.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ben je jarig Minx? Gefeliciteerd!
Ik dacht vanmorgen dat het zondag was, behoorlijke tegenvaller Dochters hebben allebei bagger geslapen en ik dus ook. Maar het wordt volgens mij heerlijk weer, dus dat geeft hopelijk wat energie. De oudste zo klaarmaken voor school en dan zelf aan het werk. Proberen niet te veel te forummen vandaag
Fijne dag allemaal!
Ik dacht vanmorgen dat het zondag was, behoorlijke tegenvaller Dochters hebben allebei bagger geslapen en ik dus ook. Maar het wordt volgens mij heerlijk weer, dus dat geeft hopelijk wat energie. De oudste zo klaarmaken voor school en dan zelf aan het werk. Proberen niet te veel te forummen vandaag
Fijne dag allemaal!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Morning!
Vanwaar de frustratie Reev?
Minx, happy birthday!
Ik heb heel vast geslapen, maar ga straks als ik thuiskom als allereerste dat winterdekbed van m'n bed gooien. Ik dreef bijna uit bed! Bah. Nu op weg naar werk. Ik hoop op een druk dagje, want dan gaat de tijd lekker snel voorbij
Vanwaar de frustratie Reev?
Minx, happy birthday!
Ik heb heel vast geslapen, maar ga straks als ik thuiskom als allereerste dat winterdekbed van m'n bed gooien. Ik dreef bijna uit bed! Bah. Nu op weg naar werk. Ik hoop op een druk dagje, want dan gaat de tijd lekker snel voorbij
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen,
Gefeliciteerd Minx!
Ik ben echt weer enorm vroeg wakker (en het is niet dat ik voor 22 uur al in bed lig). Beetje jammer. Vandaag wel redelijk volle dag gepland: zo meteen even de stad in, boodschappen doen en cadeautje proberen te vinden, daarna thuis even aan de poets. Hopelijk kan ik nog een uurtje of twee leren daarna, voordat ik aan het avondeten moet beginnen.
En dan komt mijn vriend weer thuis van een weekendje weg!
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd Minx!
Ik ben echt weer enorm vroeg wakker (en het is niet dat ik voor 22 uur al in bed lig). Beetje jammer. Vandaag wel redelijk volle dag gepland: zo meteen even de stad in, boodschappen doen en cadeautje proberen te vinden, daarna thuis even aan de poets. Hopelijk kan ik nog een uurtje of twee leren daarna, voordat ik aan het avondeten moet beginnen.
En dan komt mijn vriend weer thuis van een weekendje weg!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Minx!
Ik ben dus nog steeeeeeds in op.na.me (haha maar dat kan ik nog wel een half jaar zeggen dus dat doe ik maar niet). Maar goed dat betekent wel dat mijn dagen er iets anders uitzien dan die van jullie waarschijnlijk.
Vandaag twee blokken muziek, weekthemagedoe en waarschijnlijk nog wel wat dingen.
Fijne dag iedereen!
Gefeliciteerd Minx!
Ik ben dus nog steeeeeeds in op.na.me (haha maar dat kan ik nog wel een half jaar zeggen dus dat doe ik maar niet). Maar goed dat betekent wel dat mijn dagen er iets anders uitzien dan die van jullie waarschijnlijk.
Vandaag twee blokken muziek, weekthemagedoe en waarschijnlijk nog wel wat dingen.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Minx!!!
Hier een relaxt werkdagje en vanavond nog even skaten met een vriendin.
Verder weinig bijzonders
Fijne maandag allemaal!
Hier een relaxt werkdagje en vanavond nog even skaten met een vriendin.
Verder weinig bijzonders
Fijne maandag allemaal!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag samen met Exogenesis kleine R. van Caroow bewonderen!
Ik ga vanmiddag samen met Exogenesis kleine R. van Caroow bewonderen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen. Vanmiddag voor een opname gesprek naar m'n werk.
Later met de hond naar de dierenarts. Vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen. Vanmiddag voor een opname gesprek naar m'n werk.
Later met de hond naar de dierenarts. Vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: