Wat een waardeloze...
+20
Minx
Sea of Trees
Dennenappel
Blond
ThinkPink
Melis_je
Rush
Lady4
June
TukTuk
Toet
Paper Crown
Steep
Gympie
Capt'n Zero
Caramba
Lejow
Taeda
Marsy28
GreenGrass
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat een waardeloze...
tandpasta van de Hema. Het schuimt niet, smaakt nergens naar.. bleh!
Straks maar snel weer andere tandpasta pakken!
Jullie nog dingen waarvan je goede verwachtingen hebt/had, maar die enorm tegen blijken te vallen?
Straks maar snel weer andere tandpasta pakken!
Jullie nog dingen waarvan je goede verwachtingen hebt/had, maar die enorm tegen blijken te vallen?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Wat een waardeloze...
Ja!
Ik had zo'n behoefte aan Nederlandse producten dat ik hier online een aantal dingen besteld heb. Had ik eerst een merkloze erwtensoep uit blik waar ik me op verheugd had maar die echt niet lekker was en nu heb ik muntdrop besteld en zijn ze niet hard maar zacht en smaakloos Verder is alles prima en lekker hoor, maar dit was echt even tegenvaller! Wereldproblemen he?
Ik had zo'n behoefte aan Nederlandse producten dat ik hier online een aantal dingen besteld heb. Had ik eerst een merkloze erwtensoep uit blik waar ik me op verheugd had maar die echt niet lekker was en nu heb ik muntdrop besteld en zijn ze niet hard maar zacht en smaakloos Verder is alles prima en lekker hoor, maar dit was echt even tegenvaller! Wereldproblemen he?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb juist een nieuwe ontdekking, BB cream. Meerdere keren naar gekeken, maar nooit echt serieus genomen. Nu met een aanbieding bij de Kruidvat gekocht en ik ga niet meer de deur uit zonder
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ja, een pizza van de Lidl.
Met salami/peperoni weet ik het wat er op zat. Er stond wel een pepertje op de verpakking, en 'inferno', maar ik dacht, ach, een beetje pittig is wel lekker!
De hele dag uitgekeken naar het avondeten, lekker pizza, heeeeeerlijk.
Tot mijn vriend als eerst een hap nam en het stoom werkelijk uit zijn oren kwam. Hij houdt van flink pittig eten, maar dit was echt niet normaal.
Het was ZO ZO heet, dat je niets anders van die pizza meer proefde, je hele mond werd gewoon doodgeslagen van de pepers.
Bah.
Daar ging mijn lekkere pizza, die kopen we dus ook niet meer.
Met salami/peperoni weet ik het wat er op zat. Er stond wel een pepertje op de verpakking, en 'inferno', maar ik dacht, ach, een beetje pittig is wel lekker!
De hele dag uitgekeken naar het avondeten, lekker pizza, heeeeeerlijk.
Tot mijn vriend als eerst een hap nam en het stoom werkelijk uit zijn oren kwam. Hij houdt van flink pittig eten, maar dit was echt niet normaal.
Het was ZO ZO heet, dat je niets anders van die pizza meer proefde, je hele mond werd gewoon doodgeslagen van de pepers.
Bah.
Daar ging mijn lekkere pizza, die kopen we dus ook niet meer.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lig in een scheur Lejow!
inmiddels al uitgedampt?
inmiddels al uitgedampt?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Haha, die pizza heb ik ook al eens meegenomen, ook niet weer. Ik vind pittig lekker, maar wil ook graag wel wat van de pizza zelf proeven.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja gelukkig wel GG, mijn vriend heeft nog wel een punt opgegeten, maar vond het toen ook echt genoeg. En dat zegt veel, want hij kan er echt goed tegen.
Ik heb het na 1 hap al opgegeven.
Wat jij zegt inderdaad Caramba, met pittig is niets mis, maar je moet wel nog proeven wat je eet.
Ik heb het na 1 hap al opgegeven.
Wat jij zegt inderdaad Caramba, met pittig is niets mis, maar je moet wel nog proeven wat je eet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb net een verrot soesje in mijn mond gehad. Blehhhhhhh.
Mijn zusje had die in haar koelkast gelegd, ze schreef op haar bord dat ze wat lekkers had voor me omdat ik haar kat voer dit weekend maar die dingen waren niet meer te vreten
Bah wat waren die vies. Nog steeds die smaak in mijn mond...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Bah, Zero! Ik was een keer op een feest en daar lagen soesjes, dus ik pak er een en neem een hap...zit er blauwe kaas in i.p.v. slagroom.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie schreef:Bah, Zero! Ik was een keer op een feest en daar lagen soesjes, dus ik pak er een en neem een hap...zit er blauwe kaas in i.p.v. slagroom.
Wow als je dat niet verwacht is dat echt niet lekker!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ontstopper van de AH.. We hebben altijd Mr Muscle omdat onze regendouch teveel water giet waardoor 't water soms naar mijn zin te langzaam doorloopt.. Dus ik denk: neem een keer gewoon deze mee what the heck. Nou ammehoela, deze deed gewoon niets.
Kon ik evengoed mr muscle halen
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Steep schreef:Gympie schreef:Bah, Zero! Ik was een keer op een feest en daar lagen soesjes, dus ik pak er een en neem een hap...zit er blauwe kaas in i.p.v. slagroom.
Wow als je dat niet verwacht is dat echt niet lekker!
IEUW hahaha zo smerig als je iets anders krijgt dan verwacht. Wij hadden dat een keer op een horecabeurs. Daar stonden mini-ijsjes, echt mooie kleine hoorntjes in felle kleurtjes en ze zagen er heel schattig en lekker uit. Bleek het vis! Een soort garnalen puree of zalm of whatever in een hoorntje. BAH
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Paper Crown schreef:Ontstopper van de AH.. We hebben altijd Mr Muscle omdat onze regendouch teveel water giet waardoor 't water soms naar mijn zin te langzaam doorloopt.. Dus ik denk: neem een keer gewoon deze mee what the heck. Nou ammehoela, deze deed gewoon niets.
Die van de Action werkt ook heel goed, is een rode fles.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Paper Crown schreef:Ontstopper van de AH.. We hebben altijd Mr Muscle omdat onze regendouch teveel water giet waardoor 't water soms naar mijn zin te langzaam doorloopt.. Dus ik denk: neem een keer gewoon deze mee what the heck. Nou ammehoela, deze deed gewoon niets.
Inderdaad. Vier flessen AH-ontstopper en Kruidvatontstopper deden niets en een halve fles Mr. Muscle was al genoeg om het op te lossen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Taeda schreef:Ik heb juist een nieuwe ontdekking, BB cream. Meerdere keren naar gekeken, maar nooit echt serieus genomen. Nu met een aanbieding bij de Kruidvat gekocht en ik ga niet meer de deur uit zonder
Grappig, ik heb heb het van de week geprobeerd met een proefmonster van Nivea en ik vond het helemaal niks. Maar goed, ik gebruik normaal gesproken ook geen foundation of poeder, dus wellicht dat het daardoor komt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lejow is die pizza er weer???
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Lejow is die pizza er weer???
Geen idee, is al even geleden.
Je gaat toch niet zeggen dat je dat lekker vindt he
Lejow- Lady Post-a-lot
Tandpasta van de Jumbo, de groene, "extra fris" ofzo, die is totaal smaakloos. Je hebt helemaal niet het idee dat je hebt gepoetst. En vuilniszakken van de Euroshopper (en boterhamzakjes van de ES en de AH). Scheuren al uit als je ernaar kijkt.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Essence I love extreme mascara. Er zit een borsteltje aan zoals mijn Max Factor Masterpiece Max mascara maar het borsteltje van Essence is veel dikker. Er zit ook heel veel mascara aan de borstel waardoor je heel snel spinnenpoten hebt en ik had ook last van klontjes. Gedurende de dag werd het zwart onder mijn ogen en de klontjes zaten onder mijn ogen Hij ligt dus al in de prullenbak
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Taeda schreef:Ik heb juist een nieuwe ontdekking, BB cream. Meerdere keren naar gekeken, maar nooit echt serieus genomen. Nu met een aanbieding bij de Kruidvat gekocht en ik ga niet meer de deur uit zonder
Je moet die van Skin79 proberen, die is pas fijn!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Taeda schreef:Ik heb juist een nieuwe ontdekking, BB cream. Meerdere keren naar gekeken, maar nooit echt serieus genomen. Nu met een aanbieding bij de Kruidvat gekocht en ik ga niet meer de deur uit zonder
Heb jij die? Kan ik hem volgende week testen?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Blond schreef:Taeda schreef:Ik heb juist een nieuwe ontdekking, BB cream. Meerdere keren naar gekeken, maar nooit echt serieus genomen. Nu met een aanbieding bij de Kruidvat gekocht en ik ga niet meer de deur uit zonder
Heb jij die? Kan ik hem volgende week testen?
Nee hij is op en ik mag hem pas bestellen van mezelf als mijn volgende salaris is gestort maar je kan ook testers bestellen van Skin79.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee nee. Mn vriend kan heel heel heel spicy handelen en ik wilde dat even testen, maar die pizza schijnt uit het assortiment te zijn. Vandaar!Lejow schreef:Rush schreef:Lejow is die pizza er weer???
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
AngelNyn schreef:Paper Crown schreef:Ontstopper van de AH.. We hebben altijd Mr Muscle omdat onze regendouch teveel water giet waardoor 't water soms naar mijn zin te langzaam doorloopt.. Dus ik denk: neem een keer gewoon deze mee what the heck. Nou ammehoela, deze deed gewoon niets.
Die van de Action werkt ook heel goed, is een rode fles.
Klopt, die hebben wij altijd!
Gast- Gast
Rush schreef:Nee nee. Mn vriend kan heel heel heel spicy handelen en ik wilde dat even testen, maar die pizza schijnt uit het assortiment te zijn. Vandaar!Lejow schreef:Rush schreef:Lejow is die pizza er weer???
Vind ik niet zo gek
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: