Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

+80
Aoi
koNijntje
Shisha
Sazzle
Fortissimo
Shy
PapillonRose
Viva
Dikkie Dik
Manderijn
Elliot
Novalee
Sylvana
Willem
TukTuk
Schism
Limburg85
Filoria
Floor
eigenwijs
Pommes
Kalishi
*Lookie*
Tania
smooch
Parel
bolus26
kwak
peach
Liadan
Fiwen
Emmayes
holaagirl
Blue flower
Urban Naked
Laurientje
Parisienne
Happydobby
Clapperdie
Shopaholic
Jade
_Jet
Mrs. Jansen
Linda
Jezzie
mickey
Marin
slaatje
maiadebij
Amber-
Funk
Aimee
studiebol
Fearie
Alex
Sea of Trees
Paper Crown
Highway
Sun88
Printje
Suus
Kaboutertje
Star007
Steep
Caroow
tweeling
Puggle
Pien
Snoes
SarahKey
Laced
Zonneschijn
Muppetje
CCC
Monnie
Sanne
Charles
Lejow
_Lana_
Flower_L
84 plaatsers

Pagina 20 van 31 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Puggle wo 12 jun 2013 - 4:37

Ik snap pc wel, ze reageert misschien wat pittig maar goed het is ook gewoon irritant iedere keer dat schoen gezwam.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 4:42

Wat een gedoe om een paar schoenen zeg, kom op zeg. Als je geen advies wil moet je ook nooit naar een cb, school oid gaan. Advies geven hoort er toch gewoon bij, en doe er dan mee wat je wilt. Als jij je kind schoenen aangeeft prima toch. Een ander laat haar kind met een aerosleep slapen wat maakt het uit. 




Pc zal haar dag wel niet hebben om verschillende redenen want kan me niet voorstellen dat iemand hier zo over gaat vallen anders. 
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Paper Crown wo 12 jun 2013 - 4:53

Printje schreef:Wat een gedoe om een paar schoenen zeg, kom op zeg. Als je geen advies wil moet je ook nooit naar een cb, school oid gaan. Advies geven hoort er toch gewoon bij, en doe er dan mee wat je wilt. Als jij je kind schoenen aangeeft prima toch. Een ander laat haar kind met een aerosleep slapen wat maakt het uit. 




Pc zal haar dag wel niet hebben om verschillende redenen want kan me niet voorstellen dat iemand hier zo over gaat vallen anders. 
Hoezo heb ik mijn dag niet? Ik heb een uitermate goede dag hoor smile ik ben alleen dat gezeik stikbeu. De persoon in kwestie doet dit zovaak met zoveel mensen. Dan denk ik, stop eens een keer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Elliot wo 12 jun 2013 - 4:55

Ik denk omdat je zo uitvalt tegen Lejow en mij, terwijl ik nota bent aangeef dat ik begrijp dat je TukTuks advies irritant vindt..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 4:58

Paper Crown schreef:
Printje schreef:Wat een gedoe om een paar schoenen zeg, kom op zeg. Als je geen advies wil moet je ook nooit naar een cb, school oid gaan. Advies geven hoort er toch gewoon bij, en doe er dan mee wat je wilt. Als jij je kind schoenen aangeeft prima toch. Een ander laat haar kind met een aerosleep slapen wat maakt het uit. 




Pc zal haar dag wel niet hebben om verschillende redenen want kan me niet voorstellen dat iemand hier zo over gaat vallen anders. 


Hoezo heb ik mijn dag niet? Ik heb een uitermate goede dag hoor :)ik ben alleen dat gezeik stikbeu. De persoon in kwestie doet dit zovaak met zoveel mensen. Dan denk ik, stop eens een keer.
Oke sorry.  Ik heb die adviezen nog  niet zo vaak gezien vandaar
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Lejow wo 12 jun 2013 - 5:47

Elliot schreef:Ik denk omdat je zo uitvalt tegen Lejow en mij, terwijl ik nota bent aangeef dat ik begrijp dat je TukTuks advies irritant vindt..



Nou dit ja.
Ik blijf erbij dat je overdrijft.
Je had ook kunnen reageren met: Hij draagt alleen schoentjes als we weggaan, omdat .... en bedank voor de info. Klaar.
Verder ene oor in, andere oor uit.
Maar je spreekt en gedraagt je nu net alsof Tuktuk iets vreselijks gezegd heeft.

In het verleden vond ik de reacties van TT ook wel eens wat betweterig overkomen. Maar heb het berichtje echt nog eens drie keer nagelezen en kan er met de beste wil van de wereld niets slechts in zien.
Ze brengt je gewoon van iets op de hoogte, wat jij er mee doet is jouw keuze.
Hoevaak wordt er niet in topics advies gegeven? Zou saaie boel worden als dat hier niet meer zou gebeuren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Limburg85 do 13 jun 2013 - 18:54

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Null_zps068d85f0
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Null_zps1cf05866
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 20:30

Hij laat zijn gezichtje niet zien Limburg, is hij wel weer vrolijker?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Limburg85 do 13 jun 2013 - 20:35

Snoes schreef:Hij laat zijn gezichtje niet zien Limburg, is hij wel weer vrolijker?

Bert moest op de foto haha.
Nee is nog wisselend, nu is die vrolijk maar 5 minuten hiervoor was het weer alleen huilen en ik vrees over 10 minuten weer ofzo :-(

Hoe gaat het met jou manneke?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Manderijn do 13 jun 2013 - 20:39

Gave broek Limburg? Waar heb je die gekocht? Ik moet voor mijn jongste ook nodig nieuwe broeken hebben.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 20:59

Limburg85 schreef:
Snoes schreef:Hij laat zijn gezichtje niet zien Limburg, is hij wel weer vrolijker?



Bert moest op de foto haha.
Nee is nog wisselend, nu is die vrolijk maar 5 minuten hiervoor was het weer alleen huilen en ik vrees over 10 minuten weer ofzo :-(

Hoe gaat het met jou manneke?

Ah wat vervelend zeg. Niet moeilijk natuurlijk dat hij zo humeurig is als hij niet goed slaapt Sad.

Mijn zoontje is nu bij mijn moeder, ik ben op mijn werk. Ik heb hem om 5u30 al weggebracht dus heb hem daar gewoon in zijn bedje gelegd. Dinsdag ging het niet goed, woensdag wel weer en gisteren op het KDV was hij heel afwezig. Ik stop vanmiddag al op mijn werk en als hij dan weer niet goed is/niet alert etc bel ik toch even naar de huisarts om advies te vragen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Limburg85 do 13 jun 2013 - 21:02

Manderijn schreef:Gave broek Limburg? Waar heb je die gekocht? Ik moet voor mijn jongste ook nodig nieuwe broeken hebben.
Hij is van Name it, gekocht bij Kleertjes.com
http://www.kleertjes.com/name-it-spijkerbroek-1009444908.html
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Dikkie Dik do 13 jun 2013 - 21:25

Een roze Lief! pakje mt 68 en dat is bijna te klein.

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 20130614_102218_zps7dbd74cb
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 21:36

Dikkie Dik, bijna te klein? Is ze zo groot al of valt het pakje heel klein?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Dikkie Dik do 13 jun 2013 - 22:48

Snoes schreef:Dikkie Dik, bijna te klein? Is ze zo groot al of valt het pakje heel klein?

Ze is wel aan de grote kant, maar ook dit pakje valt echt extreem klein. L. draagt ook nog gewoon rompers en broekjes in maatje 56 terwijl ze echt al 63.5 cm is en ruim 6 kilo weegt
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  smooch vr 14 jun 2013 - 0:44

Beetje wazig maar ze werkte vandaag niet echt mee. smile 
*weg*


Laatst aangepast door smooch op zo 16 jun 2013 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Sylvana vr 14 jun 2013 - 0:51

Leuk smooch! J. heeft ook zo'n shirtje, wit met fluor alleen dan met Katrien Duck ipv Hello Kitty. Ik geloof dat er zelfs ook glitters op zitten Laughing. Heerlijk die kitsch voor een meid af en toe!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  smooch vr 14 jun 2013 - 1:17

Bedankt Sylvana! 
Klopt zitten ook glitters op. Ik houd er wel van.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Viva vr 14 jun 2013 - 2:04

Dikkie dik, heeft jullie meisje nu al zo'n bos met haar of lijkt dat nu maar zo?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Parel vr 14 jun 2013 - 8:01

Viva schreef:Dikkie dik, heeft jullie meisje nu al zo'n bos met haar of lijkt dat nu maar zo?

Ja dat heeft ze! Prachtig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Linda vr 14 jun 2013 - 8:11

Limburg, wat een stoere broek zeg!

Dikke dik en smooch, mooie dames!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Linda vr 14 jun 2013 - 8:14

Mijn dochter wilde perse haar regenjas aan, haha. 


Laatst aangepast door Linda op za 15 jun 2013 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Parel za 15 jun 2013 - 5:19

Leuk Linda, dat regenpak hebben wij ook! 

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Null_zpscd14c882
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Floor za 15 jun 2013 - 5:21

kan ze echt al zo op de driewieler fietsen met de trappers? Welke driewieler heb je?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Parel za 15 jun 2013 - 5:22

Nee hoor ze fietst niet zelf, ze kan wel de voeten op de trappers en sturen, maar mijn vriend heeft haar erheen geduwd met de stang. We hebben een merkloze van de kruidvat.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 20 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 31 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum