Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
+80
Aoi
koNijntje
Shisha
Sazzle
Fortissimo
Shy
PapillonRose
Viva
Dikkie Dik
Manderijn
Elliot
Novalee
Sylvana
Willem
TukTuk
Schism
Limburg85
Filoria
Floor
eigenwijs
Pommes
Kalishi
*Lookie*
Tania
smooch
Parel
bolus26
kwak
peach
Liadan
Fiwen
Emmayes
holaagirl
Blue flower
Urban Naked
Laurientje
Parisienne
Happydobby
Clapperdie
Shopaholic
Jade
_Jet
Mrs. Jansen
Linda
Jezzie
mickey
Marin
slaatje
maiadebij
Amber-
Funk
Aimee
studiebol
Fearie
Alex
Sea of Trees
Paper Crown
Highway
Sun88
Printje
Suus
Kaboutertje
Star007
Steep
Caroow
tweeling
Puggle
Pien
Snoes
SarahKey
Laced
Zonneschijn
Muppetje
CCC
Monnie
Sanne
Charles
Lejow
_Lana_
Flower_L
84 plaatsers
Pagina 19 van 31
Pagina 19 van 31 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 31
Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
Paper Crown schreef:Om nog even terug te komen op de schoentjes, 9 van de 10x plaats ik hier een foto van Juultje vlák voor we weggaan. Dan trek ik hem inderdaad zijn schoentjes aan. Als dan een of andere muts hier komt verkondigen: 'Pc ik zie regelmatig dat je zoontje schoentjes draagt' dan denk ik al: please, ga alsjeblieft iets nuttigs doen met je tijd. En dan zegt ze ook nog vingerwijzend: weet je wel hoe slecht dat is. Dan word ik serieus giftig. Bek houden denk ik dan, je weet namelijk helemaal niet in wat hij loopt omdat julian 9 van de 10 keer niet eens sokjes aanheeft thuis omdat ik hem die 'vrijheid' gun. Dat iemand hier even wat komt zeggen terwijl ze helemaal niet weet wat en hoe, vind ik wel geneuzel en zie ik 't zeker niet als goede raad.
Gewoon naast je neer leggen en je niet druk maken om wat anderen denken. Tuktuk kan toch niet weten dat J zijn schoentjes alleen draagt als jullie weggaan?
En zoals je hierboven kunt lezen hebben andere moeders weer wel wat aan de opmerking van Tuktuk.
Gast- Gast
Limburg, leuke kleren heeft hij aan!
Parel, ze zit er idd lekker relax bij!
Kalishi, wat een leuk broekje! En wat een vrolijke meid!
Parel, ze zit er idd lekker relax bij!
Kalishi, wat een leuk broekje! En wat een vrolijke meid!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
TukTuk schreef:Sea of Trees schreef:TukTuk schreef:Paper Crown schreef:Om nog even terug te komen op de schoentjes, 9 van de 10x plaats ik hier een foto van Juultje vlák voor we weggaan. Dan trek ik hem inderdaad zijn schoentjes aan. Als dan een of andere muts hier komt verkondigen: 'Pc ik zie regelmatig dat je zoontje schoentjes draagt' dan denk ik al: please, ga alsjeblieft iets nuttigs doen met je tijd. En dan zegt ze ook nog vingerwijzend: weet je wel hoe slecht dat is. Dan word ik serieus giftig. Bek houden denk ik dan, je weet namelijk helemaal niet in wat hij loopt omdat julian 9 van de 10 keer niet eens sokjes aanheeft thuis omdat ik hem die 'vrijheid' gun. Dat iemand hier even wat komt zeggen terwijl ze helemaal niet weet wat en hoe, vind ik wel geneuzel en zie ik 't zeker niet als goede raad.
Het zit je wel hoog he?
Jou anders ook.
Nee hoor, ik heb gewoon een tip gegeven en het daarbij gelaten. PC daar in tegen meent dat ze gelijk zo opgefokt en asociaal moet doen.
ja ontzettend. Je moet gewoon je klep houden, echt dat zogenaamde goedbedoeld advies heb ik serieus niet nodig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Even voor mezelf sprekende, ik heb ook wel eerder discussies gevoerd met bovenstaande over onze schoenkeuze bijv, ik vind het totaal niet erg als ik naar advies vraag of een topic open, maar van ongevraagd advies word ik ook niet vrolijk.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Eens met Lejow. Ook al kun je de opmerking van TukTuk niet waarderen dan vind ik het nogal overdreven iemand meteen een muts te noemen en met termen als betweterig geneuzel en bek & klep houden te gaan strooien
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Huh, maar als iemand zegt 'he, ken je die ene webwinkel al, dat lijkt me echt iets voor jou', dan vind je dat toch niet vervelend? Ik denk dat ongevraagd advies niet zozeer irritant is, maar de manier waarop het wordt verwoord.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Huh, maar als iemand zegt 'he, ken je die ene webwinkel al, dat lijkt me echt iets voor jou', dan vind je dat toch niet vervelend? Ik denk dat ongevraagd advies niet zozeer irritant is, maar de manier waarop het wordt verwoord.
Maar ze zegt het toch gewoon op een normale manier? Tis niet dat ze zegt: 'Hoe dom kun je zijn om je kind schoentjes aan te doen op die leeftijd' oid
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vind ik dan meer een aanrader, dat is anders dan iemand bekritiseren, maar dat is mijn opinie hè, valt bij mij niet onder dezelfde noemer. De bewoording is idd ook heel belangrijk.
Parel- Ratel
Parel schreef:Dat vind ik dan meer een aanrader, dat is anders dan iemand bekritiseren, maar dat is mijn opinie hè, valt bij mij niet onder dezelfde noemer. De bewoording is idd ook heel belangrijk.
En op welke manier heb ik PC met mijn opmerking bekritiseerd?? Ik gaf gewoon een tip, en de uitleg er bij waarom, omdat ik niet wist of ze hiervan op de hoogte was.
Over schoentjes bij pas lopende kindjes zou je mij echt niets meer horen zeggen hoor, maar dit is op het forum eigenlijk nooit echt aan bod gekomen dus wat is er dan mis mee om het even te benoemen? Als ze haar kind schoentjes aan wilt trekken moet ze dat helemaal zelf weten, het zou alleen zo zonde zijn als ze totaal onbewust was van het feit dat het beter was om het niet te doen bij zulke jonge kindjes. En nu blijkt dat ze die schoentjes alleen aan doet als ze weggaan, nouja dat had ze ook op een gewone toon kunnen zeggen. Ik heb ook wel eens gelezen dat haar schoonmoeder standaard de schoentjes (en andere kleding) uittrok en dat ze zich daar aan irriteerde. Ik kon dus niet weten dat ze die schoentjes alleen aan deed als ze weggingen.
Ik oordeel verder totaal niet over het feit dat ze schoentjes aantrekt bij d'r kind, nogmaals, dat moet ze zelf weten.
Stel jij geeft je kind een bepaald iets te eten wat een kind van die leeftijd nog niet mag, of je eet tijdens je zwangerschap iets wat je eigenlijk niet mag, zonder dat je je daar bewust van bent, en iemand zegt daar iets over in de zin van "dat kan je beter niet doen", dan is dat toch precies hetzelfde? Of zou je daar ook zo geïrriteerd over worden? Dat is toch alleen maar goed bedoelt?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb nergens ook maar over die opmerking tegen pc gezegd dat jij haar bekritiseerd.
Ik heb alleen maar gezegd dat ik aan je manier van schrijven gelijk door had wie je voorheen was, mede omdat wij in het verleden wel eens gediscussieerd hebben.
Ik heb alleen maar gezegd dat ik aan je manier van schrijven gelijk door had wie je voorheen was, mede omdat wij in het verleden wel eens gediscussieerd hebben.
Parel- Ratel
Over die laatste alinea, daar zou ik ook niet blij van worden, ik ben niet gek, ik weet heus wel wat wel en niet 'kan', ook al zou ik mijn 3 weken oude kind slagroom geven dan nog is dat mijn keuze, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien, daar kom ik desnoods zelf wel achter.
Parel- Ratel
Parel schreef:Over die laatste alinea, daar zou ik ook niet blij van worden, ik ben niet gek, ik weet heus wel wat wel en niet 'kan', ook al zou ik mijn 3 weken oude kind slagroom geven dan nog is dat mijn keuze, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien, daar kom ik desnoods zelf wel achter.
En toch gebeurd dat hier vaker op het forum.
En daar is ook niets mis mee lijkt me, mits je het gewoon op een fatsoenlijke manier brengt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Parel schreef:Over die laatste alinea, daar zou ik ook niet blij van worden, ik ben niet gek, ik weet heus wel wat wel en niet 'kan', ook al zou ik mijn 3 weken oude kind slagroom geven dan nog is dat mijn keuze, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien, daar kom ik desnoods zelf wel achter.
Nee ik doelde op gewoon iets geven in de veronderstelling dat het wel al mocht (bepaalde fruit bijv, wat met een jaar pas gegeven mag worden). Ik heb het niet over dingen die "standaard" niet goed zijn voor kinderen.
Dus als jij met de beste bedoelingen jouw kind fruit geeft, en iemand jou waarschuwt dat ze dat nog niet mogen. Of bijvoorbeeld honing in de thee. Er kunnen altijd dingen zijn die je niet weet.
TukTuk- Ratel
Lejow schreef:Parel schreef:Over die laatste alinea, daar zou ik ook niet blij van worden, ik ben niet gek, ik weet heus wel wat wel en niet 'kan', ook al zou ik mijn 3 weken oude kind slagroom geven dan nog is dat mijn keuze, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien, daar kom ik desnoods zelf wel achter.
En daar is ook niets mis mee lijkt me, mits je het gewoon op een fatsoenlijke manier brengt.
Inderdaad.. En ik weet ook dat ik in het verleden dingen op een hele vervelende manier gebracht heb en dat was fout en heb ik ook spijt van.
Maar ik mijn berichtje hier naar PC, was toch juist zonder oordelen, betweterigheid etc? Ik heb echt geprobeerd het zo open mogelijk te houden, juist omdat ik al zo'n reactie van PC verwacht had en weet dat mensen eerder vallen over mijn reacties.
Ik heb echt wel geleerd van de laatste heftige discussie. En je zou me ook nooit meer iets ongevraagds horen zeggen over kinderschoenen. Alleen omdat dit volgens mij nog nooit echt benoemd was, wilde ik het voor de zekerheid toch even zeggen tegen PC.
TukTuk- Ratel
Ja dat is zo, maar dan moet het niet als moeten overgebracht worden, en veel mensen slaan daarin de plank toch mis (jij ook in het verleden).
En het is natuurlijk persoonsafhankelijk, ik denk ook heel vaak 'laat maar, ik ga er niet eens op reageren' als ik iets echt totaal niet zou doen of zou zien zitten. Iedereen is oud en wijs genoeg lijkt me.
En het is natuurlijk persoonsafhankelijk, ik denk ook heel vaak 'laat maar, ik ga er niet eens op reageren' als ik iets echt totaal niet zou doen of zou zien zitten. Iedereen is oud en wijs genoeg lijkt me.
Parel- Ratel
Parel schreef:Ja dat is zo, maar dan moet het niet als moeten overgebracht worden, en veel mensen slaan daarin de plank toch mis (jij ook in het verleden).
Ja in het verleden inderdaad en daar heb ik nu echt wel van geleerd hoor :)Daarom baalde ik nu ook zo enorm dat mensen er weer zo overdreven over vielen terwijl ik nu gewoon iets open bracht als tip: kijk er mee wat je doet, ik geef je alleen wat achtergrond informatie.
TukTuk- Ratel
Je moet serieus kappen. Echt, ik meen het. Iedereen kent je en weet hoe je erin staat. Ik vind ook vanalles van jou maar ik hou dat gewoon voor me. Je hoeft niet alles wat JIJ als complete marteling vindt bij kinderen keer op keer te benoemen. Je bent gewoon een betweter en FYI niemand hier is compleet achterlijk, zeker ik niet, dus hou gewoon je mond next time. Als mensen advies van jou willen weten ze je wel te vinden.TukTuk schreef:Lejow schreef:Parel schreef:Over die laatste alinea, daar zou ik ook niet blij van worden, ik ben niet gek, ik weet heus wel wat wel en niet 'kan', ook al zou ik mijn 3 weken oude kind slagroom geven dan nog is dat mijn keuze, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien, daar kom ik desnoods zelf wel achter.
Inderdaad.. En ik weet ook dat ik in het verleden dingen op een hele vervelende manier gebracht heb en dat was fout en heb ik ook spijt van.
Maar ik mijn berichtje hier naar PC, was toch juist zonder oordelen, betweterigheid etc? Ik heb echt geprobeerd het zo open mogelijk te houden, juist omdat ik al zo'n reactie van PC verwacht had en weet dat mensen eerder vallen over mijn reacties.
Ik heb echt wel geleerd van de laatste heftige discussie. En je zou me ook nooit meer iets ongevraagds horen zeggen over kinderschoenen. Alleen omdat dit volgens mij nog nooit echt benoemd was, wilde ik het voor de zekerheid toch even zeggen tegen PC.
Nou, PC, je reageert nu wel een beetje overdreven hoor. Ik kan me voorstellen dat je niet persé op ongevraagd advies zit te wachten, maar je hoeft niet zo fel te worden meteen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dude, PC, chill meis!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Goedbedoeld advies is ook ongevraagd advies. Je wijst meteen. Vraag in 't vervolg: goh heeft hij het vaker aan? Je zegt namelijk: ik zie t vaak. Ik heb net to be sure mijn photobucket gecheckt op foto's van Julian, nou chick, deze en nog een waarin hij adidas gympjes draagt.TukTuk schreef:Parel schreef:Ja dat is zo, maar dan moet het niet als moeten overgebracht worden, en veel mensen slaan daarin de plank toch mis (jij ook in het verleden).
Ja in het verleden inderdaad en daar heb ik nu echt wel van geleerd hoor :)Daarom baalde ik nu ook zo enorm dat mensen er weer zo overdreven over vielen terwijl ik nu gewoon iets open bracht als tip: kijk er mee wat je doet, ik geef je alleen wat achtergrond informatie.
Och, nou. Bepaal jij even op wat ik wel en niet fel mag reageren. Doehoei!Elliot schreef:Nou, PC, je reageert nu wel een beetje overdreven hoor. Ik kan me voorstellen dat je niet persé op ongevraagd advies zit te wachten, maar je hoeft niet zo fel te worden meteen.
Ik moest serieus even dubbelchecken of ik je niet per ongeluk verwarde met CBL... Doe even rustig joh!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik lach me kapot. CBL? Hahaha. Dacht het niet.Elliot schreef:Ik moest serieus even dubbelchecken of ik je niet per ongeluk verwarde met CBL... Doe even rustig joh!
Even serieus Paper Crown, je draaft echt door nu.
Je maakt van een mug echt een belachelijk grote olifant nu.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pulease.Lejow schreef:Even serieus Paper Crown, je draaft echt door nu.
Pagina 19 van 31 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
Pagina 19 van 31
Permissies van dit forum: