Euroshopper-rel
+13
Verde
girli
Esperanza
_Inge_
Mida4you
Caroow
Blond
Guusje
Parisienne
Rush
Marin
Lonely Goatherd
Elliot
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Euroshopper-rel
Ik koop ook best veel euroshopper. De meeste dingen zijn precies hetzelfde als de duurdere dingen, maar betaal je niet voor de marketing erachter. Onlangs wilde ik margarine hebben. Naar mijn weten mag je die naam alleen maar voeren als het ook echt margarine is. Viel me op dat al die merken er een andere naam voor hebben. Dan wordt het toch Euroshopper.
Ben er niet heel erg aan gehecht en de verpakkingen zijn ook nog maar een paar jaar oud. Prijsstijgingen voeren ze toch wel door, ook zonder nieuw merk. Ik ken veel prijzen uit mijn hoofd en zie wel vaker dingen ineens stijgen. Onlangs het kattenvoer nog, binnen 2 weken tijd van 22 naar 28 cent, met een tussenstapje van 25.
Ben er niet heel erg aan gehecht en de verpakkingen zijn ook nog maar een paar jaar oud. Prijsstijgingen voeren ze toch wel door, ook zonder nieuw merk. Ik ken veel prijzen uit mijn hoofd en zie wel vaker dingen ineens stijgen. Onlangs het kattenvoer nog, binnen 2 weken tijd van 22 naar 28 cent, met een tussenstapje van 25.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Euroshopper-rel
Ik ben bang dat ze de prijzen nu ook gaan verhogen en dat zou wel jammer zijn.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: