Dagcafé 2013
+51
SoGood
Rose
Eris
SarahKey
Lejow
Blueschick
Suus
Pitufo
sawasdee
Evalynn
Ibbeltje
Ella
Mees
Kaninchen
Middleme
Arwyn
Exogenesis
VeryCherry
Peanut
Burn
Fortissimo
ExpressoB
Sanne
Bazinga
Anousch91
Cimic
Pommes
Tiana
silly-one
Mermaid
_Lacey_
Nyx
Zonneschijn
Marie
Kreeftje
FruttiTutti
Catwoman79
Sarah1985
Caroow
May
Green_Pepper
Sea of Trees
Vino
Japie
Kexter
Saga
Pompoen
Bimbam
Elliot
Reva
Rush
55 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Wat voor Smooothie? Ik vind dat zo'n leuk woord...
Ik wacht op mijn salarrrris. Er is vorige keer week iets mis gegaan (Uitzendbureau; wekelijks betaling) dus vorige week had ik niks Maar nu dus 't dubbele! Laaaaaatmaarkomen.... Alleen 't komt pas na 15:00
Ik wacht op mijn salarrrris. Er is vorige keer week iets mis gegaan (Uitzendbureau; wekelijks betaling) dus vorige week had ik niks Maar nu dus 't dubbele! Laaaaaatmaarkomen.... Alleen 't komt pas na 15:00
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Yoghurt, frambozen, aarbeien, banaan en een scheutje appelsap. Heel simpel eigenlijk, maar het was zo lekker. Ik hou van mijn blender!
Irritant is dat he, wachten op je geld! Wel lekker dat je dubbel krijgt deze week.
Irritant is dat he, wachten op je geld! Wel lekker dat je dubbel krijgt deze week.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik krijg pas over 4 weken vakantiegeld. De maand mei duurt maar lang!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vorig jaar had mijn man het rond 15 mei. Hoop nu op een weekje eerder, ik heb echt zomerkleding nodig. Vooral shirtjes etc.Rush schreef:Ik krijg pas over 4 weken vakantiegeld. De maand mei duurt maar lang!
Voor de kinderen en mijn man heb ik al gekocht, nu alleen mezelf nog...
Gast- Gast
Oh ik heb niks nodig of zo... Maar wil 't gewoon hebben
En ik hoop heel erg hard, snel iets te horen van euh 'mijn' arbeidsbemiddelaar! Ik wil weer aan 't werk :/
En ik hoop heel erg hard, snel iets te horen van euh 'mijn' arbeidsbemiddelaar! Ik wil weer aan 't werk :/
Bazinga- Ratel
Ik heb net een nieuwe fiets, dus ik stop met geld uitgeven.
Moet 'm eerst morgen nog betalen.
Moet 'm eerst morgen nog betalen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ohja de fiets! Leuk ding!
Bazinga- Ratel
Ik was zo blij dat ik eindelijk ook eens vakantiegeld krijgt, maar het is nu al 'op'.. Omdat we een nieuwe auto moeten kopen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Hier gaat het ook op aan APK, noodzakelijk onderhoud aan het huis etc, maar dat we dat kunnen doen ben ik al heel blij mee. Eindelijk een balkondeur op de slaapkamer ipv het gedrocht nu met een plank tegen het gebroken raam. En zo kan ik nog wel even doorgaan
Gast- Gast
Zuur is dat Stof. Alles komt ook altijd tegelijk he?!
Hier op het forum wordt ook wel eens gevraagd waarom sommige zoveel sparen. Maar ik ben blij dat ik zoveel spaar en niet hoef te wachten op vakantiegeld of extra`s wanneer de wasmachine of auto stuk is. Als je niet anders kan is het juist een uitkomst, heel fijn. Maar niet begrijpen dat iemand veel wil sparen, dat snap ik echt niet.
Hier op het forum wordt ook wel eens gevraagd waarom sommige zoveel sparen. Maar ik ben blij dat ik zoveel spaar en niet hoef te wachten op vakantiegeld of extra`s wanneer de wasmachine of auto stuk is. Als je niet anders kan is het juist een uitkomst, heel fijn. Maar niet begrijpen dat iemand veel wil sparen, dat snap ik echt niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Stof, zijn deuren zo duur of gaat 't 'm ook zitten in de kosten van een klusjesman?
Bazinga- Ratel
Nou ja persoonlijk begrijp ik niet dat je bv 50.000 euro zou sparen als je geen specifiek plan daarvoor hebt (of het toevallig met bakken binnenkomt) maar een paar duizend begrijp ik dan wel weer heel goed. Uiteindelijk moet iedereen natuurlijk zelf weten wat 'ie doet maar ik zou het zo zonde vinden om zoveel geld op de bank te hebben en morgen dood te gaan haha .
Hoe lekker is het weer hij staat hier op 20 graden maar de auto stond in de zon... Het is heerlijk!
Hoe lekker is het weer hij staat hier op 20 graden maar de auto stond in de zon... Het is heerlijk!
Gast- Gast
Ja iedereen moet het inderdaad zelf weten, maar ik wil het liefst zo veel mogelijk sparen nu het nog kan. Ik vind het zonde om het maar uit te geven en niet aan je toekomst te denken. Ik heb geen idee hoeveel we over 10 jaar (met kinderen, eigen huis) nog kunnen sparen. Ik vind het een fijn idee om nu een buffer op te bouwen nu het nog kan.
En als ik dood ga. Tsja, dan komt dat geld ook wel weer goed terecht.
Ik heb geen idee hoe warm het is. Zie wel dat het prachtig weer is! Nog 2 uurtjes en dan een uur pauze in de zon!
En als ik dood ga. Tsja, dan komt dat geld ook wel weer goed terecht.
Ik heb geen idee hoe warm het is. Zie wel dat het prachtig weer is! Nog 2 uurtjes en dan een uur pauze in de zon!
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn klusjesman klust vooral bij anderen En thuis heeft hij er geen zin meer in.Bazinga schreef:Stof, zijn deuren zo duur of gaat 't 'm ook zitten in de kosten van een klusjesman?
Gast- Gast
Handig...
Bazinga- Ratel
Oh handig Stof
Rush- Lady Post-a-lot
Goedemorgen allemaal!
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Vlg mij een bekend probleem bij timmermannen, loodgieters etc. Thuis hebben ze geen zin meer...
Gast- Gast
Hoi meiden!
Hier ook weer heerlijk weer, is binnen al 19.5 graden.
Vandaag lekker rommeldagje in en om het huis en straks nog even boodschappen doen. Denk ook nog even rondje fietsen.
Hier ook weer heerlijk weer, is binnen al 19.5 graden.
Vandaag lekker rommeldagje in en om het huis en straks nog even boodschappen doen. Denk ook nog even rondje fietsen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Binnen is het nog 18 graden, dat blijft heel lang zo. En als het echt weken achter elkaar warm weer is wordt het binnen niet warmer dan 23 graden
Ik ga zo even naar de stad met N om een broodje te eten en even rond te lopen.
Ik ga zo even naar de stad met N om een broodje te eten en even rond te lopen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Het was gisterenavond op onze slaapkamer 26,4 graden.
Rush- Lady Post-a-lot
Verschrikkelijk... in onze slaapkamer wordt het nooit warmer dan 20 graden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: