Poging 2: PICKNICK-en-wijndrinkmeeting @ Utrecht > 9/6 13:30
+24
Bliss
Serena
Caro
Japie
Mermaid
Merai
Taeda
Antibes
Poubelle
mzcharlotte
Pompoen
Blond
Reva
Suus
SuperGrover
Esperanza
Carra
June
Kowalski
Lonely Goatherd
Toet
JD
Tabbert
_Lacey_
28 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Poging 2: PICKNICK-en-wijndrinkmeeting @ Utrecht > 9/6 13:30
June schreef:Toet schreef:June ik ben de dag ervoor op Emporium dus ik ben dan ook Brak. Maakt niet uit, verse wijn erin en we zijn zo weer heel gezellig. En ik neem aan dat we niet super vroeg afspreken?
Oh top, ik ben liever samen brak! Ja onbeperkt sterke drank is zo slecht voor me. Elk jaar denk ik dat ik me in ga houden, maar het mislukt vaak.
Als je maar niks verkeerds 'eet' van te voren..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja dat is wel het risico. Ik kots niet 's nachts van drank, maar na mijn ontbijt. Ik ontbijt wel laat. En oesters eet ik nooit meer van mijn baas.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Donderdag 9 mei (Hemelvaart) Bliss, June (als ik vrij kan regelen), Koko ook als ik vrij kan regelen. Esperanza
Zondag 12 mei Bliss, Toet, Esperanza
Zaterdag 18 mei Bliss, Esperanza
Zondag 26 mei Kowalski, Bliss, June (ovb, ik heb de dag ervoor gala, dus als het vroeg is, ben ik te brak), Toet, Esperanza
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza
Zondag 12 mei Bliss, Toet, Esperanza
Zondag 26 mei Kowalski, Bliss, June (ovb, ik heb de dag ervoor gala, dus als het vroeg is, ben ik te brak), Toet, Esperanza
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Voor deze meeting is het denk ik wel leuk om gewoon begin vd middag af te spreken, kunnen we lekker lang in de zon zitten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk! Ik laat het afhangen van of het echt in Utrecht is, en wie er komen
Gast- Gast
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Leuk leuk!!
Donderdag 9 mei (Hemelvaart) Bliss, June (als ik vrij kan regelen), Koko ook als ik vrij kan regelen. Esperanza
Zondag 12 mei Bliss, Toet, Esperanza, Suus
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza, Suus
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Attentie, ik lust voortaan droge witte wijn. Ik herhaal: IK LUST VOORTAAN DROGE WITTE WIJN!
Mag ik nu eindelijk weer op een meeting komen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Attentie, ik lust voortaan droge witte wijn. Ik herhaal: IK LUST VOORTAAN DROGE WITTE WIJN!
Held!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Donderdag 9 mei (Hemelvaart) Bliss, June (als ik vrij kan regelen), Koko ook als ik vrij kan regelen. Esperanza, Blond
Zaterdag 18 mei Bliss, Esperanza, Blond
Zondag 26 mei Kowalski, Bliss, June (ovb, ik heb de dag ervoor gala, dus als het vroeg is, ben ik te brak), Toet, Esperanza, Blond
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus, Blond
Zaterdag 18 mei Bliss, Esperanza, Blond
Zondag 26 mei Kowalski, Bliss, June (ovb, ik heb de dag ervoor gala, dus als het vroeg is, ben ik te brak), Toet, Esperanza, Blond
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus, Blond
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Donderdag 9 mei (Hemelvaart) Bliss, June (als ik vrij kan regelen), Koko ook als ik vrij kan regelen. Esperanza, Blond
Zaterdag 18 mei Bliss, Esperanza, Blond, Lacey
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Lacey
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey
Zaterdag 18 mei Bliss, Esperanza, Blond, Lacey
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga kijken of ik mee kan! Zouden jullie het eventueel vervelend vinden als ik L. mee neem? Eerlijk zeggen hoor, ik wil gewoon even weten wat de opties zijn (dus kind kan wel mee of kind kan niet mee) en kijk dan tegen die tijd of ik mee zou kunnen met de geplande datum (ik weet nu gewoon echt niet hoe alles loopt nog).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik denk dat daar juist meer animo van komt Pompoen haha!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Vervelend is een groot woord, maar ik vind niet dat een kind op een meeting 'hoort'.
Ik probeer dit al een paar minuten anders te omschrijven maar het lukt me niet.
Wat betreft de data, ik wacht tot er een datum is geprikt!
Ik probeer dit al een paar minuten anders te omschrijven maar het lukt me niet.
Wat betreft de data, ik wacht tot er een datum is geprikt!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Als L. erbij is, ben ik ook van de partij! Ik vind dat dat met een picknick-meeting best kan, als L. het zelf ook leuk vindt en trekt, dat lijkt me het belangrijkste.
Gast- Gast
Ik vind het ook niet zo geweldig als er een kindje op een meeting mee gaat. Maar ik kan niet precies uitleggen waaróm. Dan is het misschien leuker een picknick met mama's en kindjes te organiseren. Er wordt ook veel gezopen op meetings. Tenminste bij deze groep wel
Gast- Gast
Eens met Poubelle en Carrie. Het is idd vooral wijn drinken (misschien moet ik de topictitel ff aanpassen) en lekker ouwehoeren en persoonlijk zit ik niet zo te wachten op kinderen bij meetings. (en denk ook niet dat daar meer animo door komt eigenlijk)
Bliss- Lady Post-a-lot
Hmmm, ik ben zelf meer van het picknicken, kletsen, lekker in de zon zitten er dat er een wijntje bijkomt kijken vind ik ook niet zo erg, maar het lijkt nu net alsof wijn de boventoon gaat voeren en dan is het ook niet echt wat voor mij. Sorry
Gast- Gast
Zondag 9 juni Kowalski, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey
Heb drie data weggehaald, waar de minste namen bij stonden! Zal ik van de week gewoon een knoop doorhakken qua datum? Even kijken of er nog meer namen bij komen.
Zondag 9 juni Kowalski, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey
Heb drie data weggehaald, waar de minste namen bij stonden! Zal ik van de week gewoon een knoop doorhakken qua datum? Even kijken of er nog meer namen bij komen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben erg pro 26 mei! Ik heb de avond ervoor een huisfeest, dus ik ben al gruwelijk brak, dus dan maakt het ook niet meer uit!
Over de babykwestie: Ik ben ook niet per se een voorstander daarvan. Maar voor even vind ik het niet erg, ik neem aan dat je met zo'n jonge baby toch niet lang kan blijven, omdat dat voor hem waarschijnlijk niet fijn is.
Over de babykwestie: Ik ben ook niet per se een voorstander daarvan. Maar voor even vind ik het niet erg, ik neem aan dat je met zo'n jonge baby toch niet lang kan blijven, omdat dat voor hem waarschijnlijk niet fijn is.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dat hangt er voornamelijk vanaf of L. aanstoot neemt van openbare dronkenschap. Dan hebben we wel een probleem namelijk..Pompoen schreef:Ik ga kijken of ik mee kan! Zouden jullie het eventueel vervelend vinden als ik L. mee neem? Eerlijk zeggen hoor, ik wil gewoon even weten wat de opties zijn (dus kind kan wel mee of kind kan niet mee) en kijk dan tegen die tijd of ik mee zou kunnen met de geplande datum (ik weet nu gewoon echt niet hoe alles loopt nog).
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Lacey, Antibes
Zondag 9 juni Kowalski, Biss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey, Antibes
Voor nu kan ik eigenlijk bijna alle opties wel, maar dat is voornamelijk omdat mijn agenda nog niet echt zo ver gaat. Eigenlijk alle dagen zijn wel misschiens voor barbecue jaarafsluiting, commissie-uitje, eindfeest etc. etc. Dus kan niet beloven dat ik over een maand nog steeds alle opties kan.
Laatst aangepast door Antibes op zo 14 apr 2013 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Het is duidelijk! Als ik kom dan kom ik zonder L.! Ik dacht al dat er meiden zouden zijn die het leuk zouden vinden en meiden die het niet leuk zouden vinden, of nou ja niet leuk, meer niet gepast. Ik zelf vind picknickmeetings met een wijntje, geouwehoer etc. prima mét kind (en dan bedoel ik baby die verder waarschijnlijk vooral slaapt hoor), maar ik kan me voorstellen dat andere meiden dat juist een remmende werking vinden hebben of zo (en ik snap ook dat je dat niet goed kunt uitleggen haha). Een meeting met allemaal mama's met kids vind ik weer totaal wat anders. Ik ben gewoon pompoen die toevallig een jonge baby heeft en daar hoeft verder niet de nadruk op te liggen want ik vind het ook gewoon leuk om eens over wat ánders te praten. Maarrr...anyway, ik vroeg het juist hier om, stel dat jullie állemaal hadden gezegd dat jullie het best vonden dan was het wat anders geweest en als 1 iemand het niks had gevonden ook denk ik. Maar dit lijkt me vrij duidelijk!
Overigens ben ik het wel een beetje met Lennox eens, ik ga om lekker in het zonnetje te zitten, te ouwehoeren en misschien lekkere hapjes te eten, wijn vind ik verder prima maar drink ik waarschijnlijk niet eens. Hoewel ik de zuipmeetings over het algemeen ook heel gezellig vind .
Overigens ben ik het wel een beetje met Lennox eens, ik ga om lekker in het zonnetje te zitten, te ouwehoeren en misschien lekkere hapjes te eten, wijn vind ik verder prima maar drink ik waarschijnlijk niet eens. Hoewel ik de zuipmeetings over het algemeen ook heel gezellig vind .
Pompoen- Lady Post-a-lot
I zuipmeetings.
Antibes, gelieve het laatste lijstje aan te houden, ik heb net drie data weggehaald
Antibes, gelieve het laatste lijstje aan te houden, ik heb net drie data weggehaald
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zondag 26 mei Kowalski, Bliss, June (ovb, ik heb de dag ervoor gala, dus als het vroeg is, ben ik te brak), Toet, Esperanza, Blond
Zaterdag 8 juni Lonely Goatherd, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Lacey, Sunprincess
Zondag 9 juni Kowalski, Bliss, Toet, Esperanza, Suus, Blond, Lacey, Sunprincess
Ik vind het geen probleem als er een kindje mee komt. Vandaag zijn we ook er de kinderen naar het park geweest met een groep. Wij waren de enige met kinderen, er werd behoorlijk gezopen, maar het was gewoon gezellig. Dan vragen mijn kinderen nog aandacht, van zo'n kleintje heb je helemaal geen last.
Gast- Gast
Bliss schreef:I zuipmeetings.
Zuipschuit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» 2e poging: meeting dordrecht
» stappen in utrecht
» Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» 2e poging: meeting dordrecht
» stappen in utrecht
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: