Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

+17
Pineco
Mamsie
Paper Crown
Parel
Zwerver
Filoria
Parisienne
luisa
Tania
June
Exogenesis
Siamsa
Alex
Slakje
Elliot
Sea of Trees
Fortissimo
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Fortissimo wo 10 apr 2013 - 1:05

Nou Pc, zo ligt het niet. Mijn vriend was er pissig om omdat ze dus weet dat het onwijs veel geld kost wat wij niet hebben, en dat ze dus het geld wat aan ze die bon heeft besteed, beter aan haar kids had kunnen besteden. Die lopen op slechte schoenen, hebben te kleine kleren etc. Het gaat mij echt niet om het cadeau, maar het voelt nu ook knullig om er niks mee te doen.
Bespreken met haar ligt héél gevoelig, de band tussen haar en mij is geen echt zussenband, helaas.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 1:32

Fortissimo schreef:Nou Pc, zo ligt het niet. Mijn vriend was er pissig om omdat ze dus weet dat het onwijs veel geld kost wat wij niet hebben, en dat ze dus het geld wat aan ze die bon heeft besteed, beter aan haar kids had kunnen besteden. Die lopen op slechte schoenen, hebben te kleine kleren etc. Het gaat mij echt niet om het cadeau, maar het voelt nu ook knullig om er niks mee te doen.
Bespreken met haar ligt héél gevoelig, de band tussen haar en mij is geen echt zussenband, helaas.

Maar dit zijn toch 2 aparte dingen? 1) om gebruik te maken van het cadeau, moeten jullie een aanzienlijk bedrag zelf bij gaan leggen en dat is er niet. 2) haar kinderen hebben geen goede schoenen en kleding meer. Om eerlijk te zijn vind ik het niet aan jou of jouw vriend om te oordelen over hoe jouw zus het beste haar geld kan besteden. Ik snap overigens zelf ook niet dat ze niet kon bedenken dat 300 euro bij moeten betalen -om van de bon gebruik te kunnen maken- te veel is, maar ik zou me er dan ook niet bezwaard onder voelen als ik er geen gebruik van zou maken en niet andere zaken erbij gaan halen (kleding van haar kinderen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Melis_je wo 10 apr 2013 - 1:48

Nou ja, zet hem op Marktplaats of geef hem weg. Als ze ernaar vraagt, zeg je dat je geen geld hebt en anders zeg je niks. Ik vind dat soort cadeautjes niet erg handig maar je krijgt ook weleens douchegel in een vieze geur of wijn die je niet lekker vindt. Daar zeg je ook niets van (en terecht).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:42

Ik had niet eens overwogen die bon te gebruiken, hem in de prullenbak gegooid en er niks meer van gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Slakje wo 10 apr 2013 - 3:46

Maar het is dus een bon om hotel te gaan, waarbij je dus nog eens zoveel euro moet bijleggen? Welke achterlijke mongool heeft dat nu weer uitgevonden? Kan je toch beter gewoon reserveren bij een hotel zelf?

EDIT: ik heb het eventjes opgezocht wat het nu exact was en ik vind het echt een suf ding.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Siem wo 10 apr 2013 - 4:50

Carrie schreef:Ik had niet eens overwogen die bon te gebruiken, hem in de prullenbak gegooid en er niks meer van gezegd.

Hier hetzelfde, daarnaast zou ik er niet teveel bij blijven stilstaan. Dat kost alleen maar energie en levert niks op behalve irritaties.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Muus wo 10 apr 2013 - 4:53

Ze zal het vast goed bedoeld hebben, maar ik zou hem dus ook weggooien.
Als ze er ooit naar je vraagt kan je het aangeven.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Urban Naked wo 10 apr 2013 - 7:44

Oh ik zou hem niet weggooien maar ergens in een doos leggen en dan over 5 jaar terugvinden en dan weggooien.

edit: misschien zou ik hem over een paar weken aan haar aanbieden en eerlijk zeggen 'joh ik kan hier voorlopig echt niets mee, heel jammer, maar het is niet anders.. misschien heb je er zelf iets aan!'
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  June do 11 apr 2013 - 2:39

Ik zou het geen leuk cadeau geven en zonde van het geld, maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om er iets van te zeggen hoor. Als ze zou vragen of ik hem nog gebruikt hebt, zou ik wel eerlijk zeggen dat ik nu geen driehonderd euro kan missen, maar verder geen woorden aan vuil maken.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedankt.. ben ik nu ondankbaar? - Pagina 2 Empty Re: Bedankt.. ben ik nu ondankbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum