Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound? Empty Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound?

Bericht  Star007 ma 8 apr 2013 - 22:13

Vanaf wanneer konden jullie het hartje vinden met de angelsound of vergelijkbaar iets?
Bij D. kon ik hem vinden rond de 11 weken. Nu kan ik hem nog niet vinden en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik het geprobeert heb. Word er alleen maar onzeker van Neutral
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound? Empty Re: Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound?

Bericht  Knillis ma 8 apr 2013 - 22:17

Beide keren rond de 10/11 weken dacht ik, maar volgens mij wordt het aangeraden om rond deze termijn nog niet te luisteren. Herkenbaar dat je het wel gedaan hebt maar maak jezelf niet gek!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound? Empty Re: Vanaf wanneer het hartje horen met Angelsound?

Bericht  Charles ma 8 apr 2013 - 22:37

Ik heb er met dat ding nooit eentje gehoord, en ik had nog wel twee hartjes in mijn buik! Verder schijnt het ook niet echt gezond te zijn.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  loesje ma 8 apr 2013 - 23:39

Charles schreef:Ik heb er met dat ding nooit eentje gehoord, en ik had nog wel twee hartjes in mijn buik! Verder schijnt het ook niet echt gezond te zijn.

ik hoorde het pas na 18 weken dus ik zou me niet te druk maken hoor Wink
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  liesje di 9 apr 2013 - 0:50

Hier beide rond de 12 weken en heb 2 gezonde kids. Ik ben vrij slank en schijn je het vaker sneller te vinden. maar als het je onzeker maakt moet je het maar niet doen en wachten tot de vk hem duidelijk kan laten horen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: