Reumatoloog
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reumatoloog
Vanmiddag bij de huisarts geweest.
Mijn gewrichten waren altijd al niet echt om over naar huis te schrijven, maar sinds de geboorte van B is het helemaal dramatisch.
Ik kan niets meer lang (en met lang bedoel ik langer dan een uur), niet zitten, niet staan, niet lopen, alleen liggen eigenlijk Alhoewel, dat hou ik ook niet in alle standen evengoed vol.
(om over iets anders in bed maar niet te spreken hehe).
De huisarts wist het eigenlijk niet zo goed (en wist het al helemaal niet meer toen ik opnoemde wat er allemaal in de familie voorkomt (en dan had ik alleen nog de ziektes van mijn moeder, oom, en opa benoemd).
Dus hij vond het wel eens tijd om me naar de reumatoloog te sturen en me dan van onder tot boven weer eens door de mangel te laten halen.
Ben benieuwd wat er uit komt, want ben het wel flink zat eigenlijk.
De term 'spieren sterker maken' zal ook wel weer gaan vallen, dus ga vanaf morgenavond beginnen met baantjes zwemmen!
Goed, ik ben benieuw, of er uberhaupt iets, en zo ja, wat dan, uitkomt..
Mijn gewrichten waren altijd al niet echt om over naar huis te schrijven, maar sinds de geboorte van B is het helemaal dramatisch.
Ik kan niets meer lang (en met lang bedoel ik langer dan een uur), niet zitten, niet staan, niet lopen, alleen liggen eigenlijk Alhoewel, dat hou ik ook niet in alle standen evengoed vol.
(om over iets anders in bed maar niet te spreken hehe).
De huisarts wist het eigenlijk niet zo goed (en wist het al helemaal niet meer toen ik opnoemde wat er allemaal in de familie voorkomt (en dan had ik alleen nog de ziektes van mijn moeder, oom, en opa benoemd).
Dus hij vond het wel eens tijd om me naar de reumatoloog te sturen en me dan van onder tot boven weer eens door de mangel te laten halen.
Ben benieuwd wat er uit komt, want ben het wel flink zat eigenlijk.
De term 'spieren sterker maken' zal ook wel weer gaan vallen, dus ga vanaf morgenavond beginnen met baantjes zwemmen!
Goed, ik ben benieuw, of er uberhaupt iets, en zo ja, wat dan, uitkomt..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Reumatoloog
Wel fijn dat je gewoon helemaal gecheckt gaat worden als je (zo)veel klachten hebt.
Gast- Gast
Ik hoop voor je dat het inderdaad gewoon met 'spieren sterker maken' verholpen kan worden. Liever dat dan een aandoening, lijkt me. In ieder fijn dat je serieus genomen wordt en helemaal onderzocht wordt. Er wordt tenminste iets gedaan met je lichamelijke klachten. Het lijkt me heel vervelend trouwens als je geen enkele houding lang kan volhouden. Heb je er op je werk geen problemen mee?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, daar kan ik redelijk afwisselen en heb ik een goede arbo verantwoordelijke blabla bureaustoel.
Ik merk het wel tijdens bijv een studiedag of vergadering, als we lang op de stoelen in de teamkamer zitten.
Nu ook, wordt wakker met hele dikke vingers, kan mijn ring niet verplaatsen en ze amper buigen
Ik merk het wel tijdens bijv een studiedag of vergadering, als we lang op de stoelen in de teamkamer zitten.
Nu ook, wordt wakker met hele dikke vingers, kan mijn ring niet verplaatsen en ze amper buigen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil het niet tussen je oren stoppen, maar kan het niet zo zijn dat de afgelopen anderhalf jaar zijn weerslag heeft gehad op je lichaam? Als ik flinke tegenslagen heb of rot in mijn vel zit, krijg ik ook heel veel last van spanning op mijn spieren en dat is dan spanning die niet vergelijkbaar is met die van jou. Maar spieren sterker maken, kan volgens mij nooit kwaad, dus goed dat je baantjes gaat zwemmen. Hopelijk heb je gauw een oplossing voor je probleem!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: