Bruiloft vriendin
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bruiloft vriendin
Een hele goede vriendin van mij, die ik al ken van de middelbare school, gaat over een paar weken trouwen. Helaas kan ik er om verschillende redenen niet bij zijn. Ze heeft er gelukkig begrip voor, maar ik vind het zelf echt heel jammer dat ik dit belangrijke moment niet met haar kan delen. Daarom wil ik graag zorgen voor een bijzonder cadeau dat ik die dag laat bezorgen of door haar ouders laat meenemen (haar ouders wonen bij mij in de buurt, zij woont 3 uur rijden hier vandaan).
Probleem is alleen dat ik nog steeds niets origineels heb weten te bedenken en de tijd begint te dringen. Wie helpt me aan wat inspiratie?
Probleem is alleen dat ik nog steeds niets origineels heb weten te bedenken en de tijd begint te dringen. Wie helpt me aan wat inspiratie?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Re: Bruiloft vriendin
Ik zou een masker/foto van mijn hoofd sturen zodat iemand die omhoog kan houden op groepsfoto's zodat ik er toch nog op sta
En dan gewoon een leuk cadeau er bij dat ze willen hebben.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Re: Bruiloft vriendin
Klinkt grappig en doe ik misschien ook wel als geintje, maar het is niet het dierbare cadeau dat ik voor ogen had Nog meer ideeën?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» Bruiloft in de VS
» bruiloft beste vriendin
» Cadeau bruiloft vriendin
» Positiejurkje voor bruiloft vriendin!!
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» bruiloft beste vriendin
» Cadeau bruiloft vriendin
» Positiejurkje voor bruiloft vriendin!!
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: