Wie heeft hier geen smartphone?
+12
Silke
Mizz_S
Bacio
Kaat
mezzoforte
Isis
Liadan
rapa nui
Char1
girli
Tania
Pineco
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Wie heeft hier geen smartphone?
Ik, maar ik hoop dat dat niet lang meer gaat duren. Ik zit eigenlijk het grootste deel van de tijd gewoon thuis met de pc aan, dus dan mis ik het niet. En als ik onderweg ben, vind ik het eigenlijk altijd wel lekker om geen internet te hebben. Ik ben al zoveel aan het werk, dat ik dan mijn aandacht liever op andere dingen richt.
De reden dat ik er nu wel heel graag een wil, is dat ik zie hoeveel mijn man met zijn iPhone kan, zo'n mooie foto's maken en altijd en overal alles kunnen opzoeken. Dus nu mijn oude Samsung (waar ik zelfs geen foto's mee kan maken...) het bijna heeft begeven, ben ik van mijn ouderwetse principe afgestapt en wil ik maar wat graag een iPhone
De reden dat ik er nu wel heel graag een wil, is dat ik zie hoeveel mijn man met zijn iPhone kan, zo'n mooie foto's maken en altijd en overal alles kunnen opzoeken. Dus nu mijn oude Samsung (waar ik zelfs geen foto's mee kan maken...) het bijna heeft begeven, ben ik van mijn ouderwetse principe afgestapt en wil ik maar wat graag een iPhone
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ga me nou niet vertellen dat ik de enige hier ben, want dan wil ik nóg liever een smartphone
Pineco- Prater
Ik heb er tot vier weken geleden geen gehad. Uit vaste overtuiging ook, ik wilde niet opgeslokt worden door zo'n ding. Toen m'n oude telefoon kapot ging ben ik toch overstag gegaan.
Gast- Gast
Uiteindelijk kan volgens mij niemand achterblijven, maar ik heb het toch best lang volgehouden. Ik denk zelf trouwens dat ik me er niet door zal laten opslokken, mijn huidige telefoon vergeet ik ook heel regelmatig of hij ligt zo ver onder in mijn tas dat ik hem niet hoor. Ik ben niet van plan om met een smartphone ineens de hele dag niets anders te doen dan met dat ding spelen. Hoe gaat dat bij jou Rood, geen spijt dat je overstag bent gegaan?
Pineco- Prater
Ik heb er sinds een maand of twee ook een. Maar eigenlijk gebruik ik nu alleen whatsapp ipv smsjes, voor de rest doe ik er vrij weinig mee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde er ook nooit eentje, vond het de grootste onzin, maar twee jaar terug ben ik toch ook overstag gegaan. Als je het verschil bekijkt tussen nu en twee jaar terug, vind ik het toch ook allemaal erg hard gegaan qua telefoons. Toen werden er nog niet-smartphones op de markt gebracht, nu heb je volgens mij alleen nog maar de keuze uit smartphones, oude modellen zonder internet/apps, goedkope semi-smartphones of seniorentelefoons.
Gast- Gast
Ik ben een tijdje terug overstag gegaan toen mijn oude mobiel praktisch overleed en ik er één gratis kreeg.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb er geen en mis het nu ook nog niet. Heb wel een iPad. Ik vind het nu vooral erg duur voor wat het me oplevert. Ben nu hooguit €20 per jaar kwijt aan mijn mobiel en dat wordt dat zeker een veelvoud daarvan. Maar ik zal waarschijnlijk ook wel overgaan, want ik merk dat sommige mensen gewoon niet meer willen sms'en en dan wordt het wel onhandig.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er geen. Ik heb nog een antiek mobieltje waar ik per jaar 20 euro aan beltegoed op zet en dat alleen voor vakanties en dagjes weg. Ik mis het verder niet, kan best zijn dat ik over een jaar wel overstag ga maar op dat moment zie ik voor mezelf de voordelen nog niet. Ik hoef niet overal en altijd bereikbaar te zijn en overal alles te kunnen vinden. Ik vind de uitgave daarom nu te groot ook al zou ik het best wel kunnen betalen maar zie de meerwaarde voor mezelf niet. Eerlijk gezegd sms ik zelfs niet
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er geen en mis het ook helemaal niet. De telefoon die ik nu heb ik een oude van mijn man, doe ik al een paar jaar mee. Ik heb mijn telefoon om te bellen/smsen, verder niet nodig. Ik vergeet 'm ook vaak mee te nemen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb er ook geen. Gewoon omdat de gsm die ik heb het nog goed doet en ik heb bijna geen kosten omdat ik weinig bel of sms. Nu hebben we het tijdelijk ook niet breed qua financiën, eens we het weer wat beter gaat, ga ik wel overstag. Ik denk dat ik een smartphone niet meer zou willen missen eens ik er 1 heb maar voor nu is mijn gewone gsm wel ok. Al voel ik me wel soms een oude taart omdat ik naar mijn gevoel 'achter blijf'
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Ik heb via mijn werkgever een smartphone, die ik ook privé mag gebruiken. Daarnaast privé nog een gsm die niet tot de categorie smartphones behoort. Als ik niet langer via mijn werk een smartphone zou kunnen gebruiken, dan zou ik er privé nu wel een aanschaffen. Ben wat dat betreft ook om sinds ik de voordelen ervan heb leren kennen in de praktijk.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb er ook geen. Mijn huidige telefoon doet het nog goed en een internet abonnement (heb je naar mijn idee toch wel echt nodig bij een smartphone) vind ik belachelijk duur.
Daarnaast gaat de batterij van m'n huidige mobiel zo een week mee en als ik op m'n werk elke keer het drama van mijn collega's zie, opzoek naar iemand met een oplader, ben ik blij dat ik er geen heb.
Daarnaast gaat de batterij van m'n huidige mobiel zo een week mee en als ik op m'n werk elke keer het drama van mijn collega's zie, opzoek naar iemand met een oplader, ben ik blij dat ik er geen heb.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ik moet daar altijd een beetje om lachen op werk. Ik heb 1 oplader thuis liggen en 1 altijd in mn tas. Zo heb ik dus altijd een oplader bij me. Het zijn altijd dezelfde mensen die een lege batterij hebben en geen oplader bij zich hebben.Kaat schreef:Ik heb er ook geen. Mijn huidige telefoon doet het nog goed en een internet abonnement (heb je naar mijn idee toch wel echt nodig bij een smartphone) vind ik belachelijk duur.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik heb er vrij bewust geen. Ik heb er overigen wel heel kort 1 gehad, toen nog zonder internetabonnement overigens, die werd toen gestolen, en toen heb ik bewust een 'gewone' teruggekocht. Mijn abonnement is inmiddels wel afgelopen, dus ik zou een andere telefoon uit kunnen zoeken, maar ik vind de telefoon die ik nu heb zo fijn dat ik dat niet doe. Mn batterij gaat ruim een week mee en ik kan met deze telefoon hele mooie foto's maken. Als ik een smartphone zou hebben zou ik er de hele dag door geprikkeld worden en dat wil ik dus bewust niet. Ik heb overigens wel een tablet met alle leuke apps dus het is niet zo dat ik helemaal in het stenen tijdperk blijf hangen Het enige dat ik 'mis' is dat ik het handig zou vinden dat ik, als ik met het ov reis, altijd actuele reisinformatie bij de hand zou hebben met een smartphone, voor de rest mis ik er echt niets aan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er sindskort één. Daarvoor gebruikte ik mijn mobiele telefoon amper, ik zag soms smsjes of gemiste oproepen pas dagen later . Mijn telefoon ging kapot en ik heb nu een smartphone, die ik echt heel veel gebruik. Vooral whatsapp en de spelletjes vind ik leuk.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik had tot een paar maanden geleden ook geen smartphone. Bellen en sms'en had ik voldoende aan. Maar sinds een paar maanden dus toch ook overstag. Gebruik voornamelijk whatsapp en check af en toe m'n facebook, verder doe ik er niet eens zo heel veel mee. Maar kon een gunstig abonnement krijgen dus toen toch maar gedaan.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een gewone mobiele telefoon zonder (internet) abonnement. Ik gebruik hem alleen om te bellen/smsen.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb er wel 1, maar zonder internetabonnement. En ik denk dat ik daar vrij uniek in ben. Ik word door collega's en vrienden al voor gek verklaard wat ik in hemelsnaam met een smartphone doe zonder internetabo.. Nou, ik zit thuis (en op andere plaatsen waar dat kan) op de wifi, en dat vind ik prima.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
@Ragazza: ik kan ook alleen maar internetten via de wifi (maarja, dat is tegenwoordig ook bijna overal) en ken nog wel een heleboel meer mensen die dat ook hebben
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom hebben wij hier nog geen...
» Wie heeft hier van vtech...
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» Heeft hier iemand een iPad?
» Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?
» Wie heeft hier van vtech...
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» Heeft hier iemand een iPad?
» Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: