Welke kiezen?
+22
Floor
TukTuk
SarahKey
Jade
Ilovethe90s
PapillonRose
_Lana_
PiP
MissBitchy
Annemie
Linda
Sanne
Tania
Parel
CCC
Marin
Highway
M@niek
Taeda
Liadan
ekjir@M
Lejow
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke kiezen?
Wij hebben zo'n stang, dat moet ook kunnen met kunststof kozijnen toch? (minneke gaf ooit deze tip en die schommel is een groot succes, wij hebben 'm tussen de deur naar de keuken en als ik aan het koken ben is mijn zoon vaak aan het schommelen).Lejow schreef:Liadan schreef:Je kan ook nog kiezen voor een schommel met stand die je tussen de deurpost kan hangen.
Dat gaat hier niet
Kunststof kozijnen en geen schuurtje verder ofzo
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk!Jade schreef:Liadan schreef:Dan zou ik ook eerder voor zoiets gaan en dan met een leuke babyschommel (wij hebben een houten paard als schommel).Jade schreef:is zoiets dan niet leuker?
https://www.buitenspeeltoestellen.com/schommels/houten-enkele-schommel-analies
Met een baby-zitje natuurlijk!
Daar heeft ze in ieder geval een stuk langer plezier van.
Ik vind deze leuk:
http://www.speel-shop.nl/Webwinkel-Product-14226606/Gepetto-baby-schommelzitje-Eend.html
Wij hebben deze (via marktplaats gekocht)
Liadan- Ratel
Liadan waar heb je die stang gekocht?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook voor een echte schommel gaan, daar heeft ze dan nog echt jaren plezier van. En dan een glijbaan er bij, of zo iets, is wel gelijk een stuk duurder:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=3K4&ArtikelNummer=703849&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=schommel&Nao=6&Prijsmin=5&Prijsmax=300&Ns=&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=3K4&ArtikelNummer=703849&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=schommel&Nao=6&Prijsmin=5&Prijsmax=300&Ns=&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bij baby-walz.nl en daar hebben we toen ook karabijnhaken en een kunststof schommel besteld. Was 25 of 30 euro bij elkaar.Tania schreef:Liadan waar heb je die stang gekocht?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Bij baby-walz.nl en daar hebben we toen ook karabijnhaken en een kunststof schommel besteld. Was 25 of 30 euro bij elkaar.Tania schreef:Liadan waar heb je die stang gekocht?
Leuk zeg! Die ga ik voor dochter ook bestellen!
http://www.baby-walz.nl/Deurstang-116521.html?group=2990562&pgpkl=6dbd2fe68d24cb5e53c3e9a016044335
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
vrienden hebben de bovenste schommel. Erg leuke schommel, hun zoontje vind het geweldig en onze zoon zit er ook wel eens in.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Linda schreef:Liadan schreef:Bij baby-walz.nl en daar hebben we toen ook karabijnhaken en een kunststof schommel besteld. Was 25 of 30 euro bij elkaar.Tania schreef:Liadan waar heb je die stang gekocht?
Leuk zeg! Die ga ik voor dochter ook bestellen!
http://www.baby-walz.nl/Deurstang-116521.html?group=2990562&pgpkl=6dbd2fe68d24cb5e53c3e9a016044335
Cool! Hoe werkt dat dan precies? Hoe word dat "vast gemaakt" en kan je er ook een gewone schommel aanhangen? (dus geen baby schommel?) ben erg benieuwd!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Die stang klem je tussen de deurpost en draai je heel strak aan (het zit dan goed vast, voor de zekerheid ga ik er altijd eerst nog even zelf aan hangen om te kijken of ie goed zit). Je kan er ook een gewone schommel tussen hangen, heb ik nog nooit gedaan maar die haak je gewoon aan de karabijnhaken net als dat je er een babyschommel aan hangt.
Liadan- Ratel
Ok, super, bedankt voor de info!
Edit: Die babyschommel staat dat ie tot max 25 kilo gaat, maar ook maar tot max 3 jaar, dus denk dat ik dan toch even kijk voor een "grote" schommel.
Edit: Die babyschommel staat dat ie tot max 25 kilo gaat, maar ook maar tot max 3 jaar, dus denk dat ik dan toch even kijk voor een "grote" schommel.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ja, die snap ik ook niet helemaal, want volgens mij zijn maar weinig 3 jarigen 25 kilo. Mijn dochter van ruim 4 past in ieder geval nog makkelijk in de babyschommel, maar zij weegt nog geen 15 kilo.
Liadan- Ratel
Wij hebben de onderste! De bouwmarkt hier ging verhuizen en dus zat op alles korting. Mijn man heeft ook nog wat van de prijs af gepraat en toen bleef er 50 euro over. Die hebben we met alle liefde betaald natuurlijk
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
Die onderste niet pakken. Mijn zusje wilde deze ook cadeau doen voor F zijn eerste verjaardag tot ze 'm hadden opgezet in de winkel (ze werkt bij de k. Arwei) hij is superklein/laag en in de winkel ging een kindje erop spelen en toen viel het bouwwerk bijna om (is erg gammel) mede hierdoor besloten om het niet te doen.
En qua grootte is hij zo klein dat een kind vanaf 2 jaar er eigenlijk al te groot voor is. Maar misschien hebben ze deze bij een winkel bij jullie in de buurt ook wel opgezet.
En qua grootte is hij zo klein dat een kind vanaf 2 jaar er eigenlijk al te groot voor is. Maar misschien hebben ze deze bij een winkel bij jullie in de buurt ook wel opgezet.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes schreef:Die onderste niet pakken. Mijn zusje wilde deze ook cadeau doen voor F zijn eerste verjaardag tot ze 'm hadden opgezet in de winkel (ze werkt bij de k. Arwei) hij is superklein/laag en in de winkel ging een kindje erop spelen en toen viel het bouwwerk bijna om (is erg gammel) mede hierdoor besloten om het niet te doen.
Wij hebben hem ook opgezet in de winkel gezien, maar ik vond hem helemaal niet gammel.
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
Die middelste glijbaan die je laat zien die hebben wij ook sinds gisteren. Was een aanbieding bij de intertoys. Ze vinden het serieus geweldig, maar hij is best laag. En wat me tegen valt is de trap, die staat zo ver naar achter dat het bijna onmogelijk is voor ze om zelf op de trap te klimmen terwijl ze gewoon trap kunnen lopen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij hebben die middelste ook gekregen, en wat jij zegt is waar stuud, ze moeten echt als grote mensen erop klimmen, rechtop en vasthoudend aan de bovenkant.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke namen zou jij nu kiezen..
» Welke zouden jullie kiezen?
» Welke fiets zou jij kiezen?
» Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3
» Telefooncrisis! Welke zal ik kiezen?
» Welke zouden jullie kiezen?