Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

+2
Printje
Mamsie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 8:36

Ze beginnen echt een pesthekel te krijgen aan die voetenzakken en afgelopen week met het zonnetje hadden ze het ook vrij warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 8:42

Tja dat zal jij het beste kunnen bepalen voor jou kindjes. De ene heeft het snel koud/ warm en de andere niet. Het is nu weer flink koud. Maar als het mooier weer is en je denkt dat het wel zonder kan dan doe je dat toch. Of je geeft ze een maillot onder hun broekjes aan en lekkere sloffen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Printje zo 20 feb 2011 - 9:20

Ik heb niet eens een voetenzak. In de winter had mijn mannetje gewoon zijn skipak aan of een dik dekentje over hem heen. Nu kijk ik het per dag maar over het algemeen alleen maar wat langere sokken, schoentjes en dat was het. Ik neem voor de zekerheid wel het dekentje mee maar heb het eigenlijk tot nu toe niet meer nodig gehad. Hij heeft het trouwens niet snel koud.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  meisjesmama zo 20 feb 2011 - 9:23

Maar kan je de bovenkant van de voetenzak er niet afritsen dan? Dat is wat ik doe als het te warm word.
En weet niet of je het weer van komende week al gelezen hebt maar het gaat weer heel koud worden.

Ik had zaterdag de oudste 3,5 ook nog in een voetenzak in de buggy. Stilzittend is het snel koud.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 9:28

De bovenkant kan er niet af, maar wel open. Die doe ik alleen dicht als het hard waait of echt koud is.
Had het weer idd gezien, bah.
Ga de zakken er nu ook nog niet uithalen, maar als er weer volop zon is en een graden of 12/15 moet dat best kunnen volgens mij. Gooi ik ze wel onder de kinderwagen, voor het geval dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 9:37

Als het een graad of 15 is doe haar ook niet in de voetenzak maar net als vandaag met 3 graden echt wel.
Ze zit maar stil in de wagen dus dan is het een stuk frisser dan wij als we lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  bella zo 20 feb 2011 - 21:32

Jeetje, ik gebruik nooit de voetenzak! Enkel in de maxicosie als het flink onder nul is.
Voor de rest gaat ie lekker zo mee, met een dekentje over. Verder niet.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Susan zo 20 feb 2011 - 21:41

meisjesmama schreef:
En weet niet of je het weer van komende week al gelezen hebt maar het gaat weer heel koud worden.

Valt volgens mij wel mee. 's Nachts misschien, maar 's middags niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Darius zo 20 feb 2011 - 22:02

Ja, maar die wind maakt het wel flink koud, kracht 4 uit het oosten, bleh! Maar wel lekker een zonnetje, dat vind ik beter dan het grauwe miezerweer.

wij hebben een lodger bunker, en nu heb ik ook die binnenkant erin zitten. Als het strakjes weer een graad of 8-10 is dan doe ik de binnenkant eruit, dan kan hij nog even in de buitenste voetenzak zitten. De voetenzak kan ook goed open, dus hij heeft het niet snel te warm.

Ik weet nog goed dat ik vorig jaar april, toen het heel mooi weer was, met Laurens in romper in de wandelwagen liep, en een jongetje die drie maand jonger is dan L zat nog in de voetenzak met een dikke jas en een sjaal om...Toen dacht ik wel even 'heb ik nu alweer de zomer in mijn bol?'

Trouwens, heb nu een lodger shelter via MP voor 20 euro gekocht, voor de baby straks. Toen we met L (6 mei) uit het ziekenhuis kwamen, vroeg de verpleegster nog: 'hebben jullie ook een dekentje/voetenzak voor de maxicosi mee?' (hij had een dik jasje en een muts op) Toen voelde ik me wel een slechte moeder, omdat ik voor die 6 stappen buiten geen dekentje had voor mijn kind....dus, ik heb de shelter aangeschaft, kan ie daar meteen in!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak? Empty Re: Tot welke temperatuur gebruik je een voetenzak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum