Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik vind zelfgemaakte appelmoes altijd lekkerder ruiken dan smaken. Ik heb een appelboom & in september emmers vol appels, maar bak er liever taarten van of geef ze weg.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:Appel in kleine stukjes snijden, klein beetje water, suiker/zoetstof & kaneel en dan 20/30 minuten laten pruttelen. Als het goed is moet het zo lekker worden, ik zal het nog wel laten weten
Tnx! en ja ben benieuwd! ik sla dit even op iig
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik vind zelfgemaakte appelmoes altijd lekkerder ruiken dan smaken. Ik heb een appelboom & in september emmers vol appels, maar bak er liever taarten van of geef ze weg.
Oooh dit klinkt geweldig
Gast- Gast
Moet je daar bepaald soort appels voor hebben? Ik kan niet tegen appels, maar wel als ze zijn verwarmd, dus wil ook appelmoes maken
Gast- Gast
Ik heb een Elstar boom. Officieel is de Goudreinet wel de beste appel voor appeltaart, appelmoes en al dat soort dingen, maar ik vind de Elstar ook prima kunnen. Ik zou het alleen niet doen met een Granny Smith.
Blond- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Dan moet je niet ook nog op het forum komen, Eline, want dan wordt het natuurlijk helemaal niets meer.
Ja dat weet ik, maar ik heb nu geen moeder meer in de buurt die mijn modem uitzet
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik heb goudrenetten zie ik net.
Dat zijn echt smerige appels om gewoon te eten. Good for you dat je daar appelmoes van maakt.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Isabella schreef:Ik heb goudrenetten zie ik net.
Dat zijn echt smerige appels om gewoon te eten. Good for you dat je daar appelmoes van maakt.
Vind ik ook, ik maak er alleen appeltaart mee.
Gast- Gast
Zijn jullie ook toe aan vakantie? Ik wel. Als ik denk aan komende week word ik al moe.
Theedoosje: sport ze!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Carola589 schreef:Op dit moment doe ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) en ik start in september met Pabo, dt.Elin schreef: Haha, sorry! Ik doe nu pedagogische wetenschappen, hiervoor pabo. En jij?
Beetje late reactie, maar: wat leuk dat je de pabo gaat doen! Kan je die ook verkort doen als je SPH al hebt afgerond? SPH lijkt me trouwens ook een hele leuke studie!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Lynn_ schreef:Zijn jullie ook toe aan vakantie? Ik wel. Als ik denk aan komende week word ik al moe.
Ik zou soms wel vakantie van mezelf willen. Verder heb ik momenteel voor een groot deel zelf in de hand hoe druk mijn weken zijn, dus ik heb niet echt vakantie nodig. Hoewel een weekje weg wel lekker zou zijn.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Elin schreef:Carola589 schreef:Op dit moment doe ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) en ik start in september met Pabo, dt.Elin schreef: Haha, sorry! Ik doe nu pedagogische wetenschappen, hiervoor pabo. En jij?
Beetje late reactie, maar: wat leuk dat je de pabo gaat doen! Kan je die ook verkort doen als je SPH al hebt afgerond? SPH lijkt me trouwens ook een hele leuke studie!
Grappig, heb ook pabo gedaan, en doe nu een master die volgt op Pedagogische Wetenschappen (geen ortho).
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb trouwens wel ongelofelijk zin om naar Curacao te gaan. Maar dat duurt nog 3½ maand. Maar die vliegen vast om, want in die maanden moet ik mijn scriptie afmaken, heb ik nog twee weekjes vakantie en genoeg leuke afspraken in de planning.
Blond- Lady Post-a-lot
Darcy schreef:_Chance schreef:Isabella schreef:Ik heb goudrenetten zie ik net.
Vind ik ook, ik maak er alleen appeltaart mee.
Daar had ik ze ook voor gekocht
Gast- Gast
Heerlijk zo'n vooruitzicht! De maanden zijn inderdaad voorbij voordat je het weet..._Chance schreef:Ik heb trouwens wel ongelofelijk zin om naar Curacao te gaan. Maar dat duurt nog 3½ maand. Maar die vliegen vast om, want in die maanden moet ik mijn scriptie afmaken, heb ik nog twee weekjes vakantie en genoeg leuke afspraken in de planning.
Lynn_- Kletskop
_Chance schreef:Elin schreef:Carola589 schreef:Op dit moment doe ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) en ik start in september met Pabo, dt.Elin schreef: Haha, sorry! Ik doe nu pedagogische wetenschappen, hiervoor pabo. En jij?
Grappig, heb ook pabo gedaan, en doe nu een master die volgt op Pedagogische Wetenschappen (geen ortho).
Wat leuk! Welke master doe je? Ik ben nu halverwege m'n bachelor, dus ik mag nog wel even .
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik ga zo koken, eten en dan naar mijn studentenhuis. Ik kom vanavond wel weer even kletsen, denk ik.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Elin schreef:_Chance schreef:Elin schreef:Carola589 schreef:Op dit moment doe ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) en ik start in september met Pabo, dt.Elin schreef: Haha, sorry! Ik doe nu pedagogische wetenschappen, hiervoor pabo. En jij?
Wat leuk! Welke master doe je? Ik ben nu halverwege m'n bachelor, dus ik mag nog wel even .
M.aatschappelijke O.pvoedingsv.raagstukken op de UU. De UU is ook de enige universiteit die deze master aanbiedt.
Blond- Lady Post-a-lot
Eet smakelijk!Lotus schreef:Ik ga zo koken, eten en dan naar mijn studentenhuis. Ik kom vanavond wel weer even kletsen, denk ik.
Lynn_- Kletskop
@ Elin: SPH vind ik ook leuk hoor, maar ik wil graag het speciaal onderwijs in en daar moet je pabo voor hebben. Ik ga pabo gewoon in 4 jaar doen, maar wel deeltijd. Het is mogelijk om pabo in 2 jaar te doen, maar dan kun je geen stage lopen in het speciaal onderwijs..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:@ Elin: SPH vind ik ook leuk hoor, maar ik wil graag het speciaal onderwijs in en daar moet je pabo voor hebben. Ik ga pabo gewoon in 4 jaar doen, maar wel deeltijd. Het is mogelijk om pabo in 2 jaar te doen, maar dan kun je geen stage lopen in het speciaal onderwijs..
Zoek wel heel goed naar welke Pabo je gaat dan. Ik heb stage moeten lopen op het speciaal onderwijs, maar dat was zo'n onzinnige stage. Vier weken maar, en we hoefden helemaal geen les te geven, alleen een opdracht over een "speciaal" kind. Heb zelf stage gelopen op een praktijkschool, maar heb er erg weinig van geleerd.
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: