Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
+6
Minx
Marin
ChocoChip
TukTuk
Océane
Winegum
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Ja dat tikt echt enorm aan voor 3 weken. Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Ik geloof inderdaad niet dat je voor slechts een aantal dagen een tweede bestuurder kunt boeken. Hoewel ik laatst wel een verhaal heb gehoord van iemand in Europa wiens man ziek werd (en hij was de enige geregistreerde bestuurder) en zijn ze het ergens ter plekke bij een kantoor gaan regelen dat zij ook bestuurder werd. Dus je zou bijvoorbeeld halverwege je reis in een grote stad of waar ze dan ook een verhuur kantoor hebben, dat gaan regelen, zodat je maar de helft van de vakantie kan rijden en dus goedkoper. Maar dat zou je even moeten nagaan, of dat in Amerika ook zo kan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja precies, dat zijn bijzondere omstandigheden. Kan me voorstellen dat het dan wel te regelen valt. Er is immers niet echt een andere optie.
Ik ga het gewoon nog even rustig uitzoeken en kijken wat we ermee gaan doen. Eventuele andere tips over het vervoer zijn altijd welkom.
Ik ga het gewoon nog even rustig uitzoeken en kijken wat we ermee gaan doen. Eventuele andere tips over het vervoer zijn altijd welkom.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Je kan tussendoor gewoon veranderen van bestuurders.
Hebben wij ook gedaan bij Alamo.
1e dag hadden mijn vriend en ik de auto opgehaald, stond ie alleen op onze namen.
Na 4 dagen hebben we bij een andere Alamo en hebben we ook mijn vader toegevoegd.
Na 2 weken kwamen mijn broertje en zijn vriendin ook. die hebben we toen ook nog toegevoegd op de 1e auto en hebben we ook een 2e auto gehaald op dezelfde namen.
Prima te doen, en geen extra kosten ofzo.
8 jaar geleden heb ik ook met mijn moeder in LA een auto opgehaald, was ik nog 22.
Toen zijn we naar Las Vegas gereden (ik heb gereden, mijn moeder durfde niet).
In Las Vegas hebben we de auto op mijn vaders naam gezet (die was daar al) en werden de kosten dus weer een stuk minder.
Hebben wij ook gedaan bij Alamo.
1e dag hadden mijn vriend en ik de auto opgehaald, stond ie alleen op onze namen.
Na 4 dagen hebben we bij een andere Alamo en hebben we ook mijn vader toegevoegd.
Na 2 weken kwamen mijn broertje en zijn vriendin ook. die hebben we toen ook nog toegevoegd op de 1e auto en hebben we ook een 2e auto gehaald op dezelfde namen.
Prima te doen, en geen extra kosten ofzo.
8 jaar geleden heb ik ook met mijn moeder in LA een auto opgehaald, was ik nog 22.
Toen zijn we naar Las Vegas gereden (ik heb gereden, mijn moeder durfde niet).
In Las Vegas hebben we de auto op mijn vaders naam gezet (die was daar al) en werden de kosten dus weer een stuk minder.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je dat wel echt op een kantoortje gedaan, Gekkie? Dus niet telefonisch, bedoel ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Heb je dat wel echt op een kantoortje gedaan, Gekkie? Dus niet telefonisch, bedoel ik.
Op een kantoortje steeds en dan kreeg je weer een nieuw contract mee.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tip, Gekkie. Dat is misschien nog wel een optie dan!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Haha Marin, lees jij ook de blog van onze nederlandseamerikaan?
Mijn vriend en ik gaan ook in September naar de states, ook naar het zuid westen. We beginnen in SF, dan rijden we indd langs de kust richting LA met 2 tussenstoppen in Monterey en in Pismo beach. Vanuit LA door naar Kingman (route 66), daarna Page, Grand canyon, Bryce en Zion, en dan naar LV. Vanuit LV naar Deathvalley, Yosemite en dan weer naar SF.
Wij blijven ook 3 weken. Het rondje is dus goed te doen hoor. Als je veel wilt zien moet je keuzes maken, en dan wordt het soms even een stuk rijden op 1 dag, maar dan verblijven we wel vaak langer op die plek. Ik zou zelf niet voor de routes kiezen die hier voor aangegeven staan, omdat je dan gewoon minder van de natuur ziet. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk en als je overal langer wilt blijven is dat prima te doen.
Wij hebben overigens ook 780 voor de tickets betaald. We vertrekken 31 augustus en komen 19 sep. terug. Nog net geen 3 weken dus.
Mijn vriend en ik gaan ook in September naar de states, ook naar het zuid westen. We beginnen in SF, dan rijden we indd langs de kust richting LA met 2 tussenstoppen in Monterey en in Pismo beach. Vanuit LA door naar Kingman (route 66), daarna Page, Grand canyon, Bryce en Zion, en dan naar LV. Vanuit LV naar Deathvalley, Yosemite en dan weer naar SF.
Wij blijven ook 3 weken. Het rondje is dus goed te doen hoor. Als je veel wilt zien moet je keuzes maken, en dan wordt het soms even een stuk rijden op 1 dag, maar dan verblijven we wel vaak langer op die plek. Ik zou zelf niet voor de routes kiezen die hier voor aangegeven staan, omdat je dan gewoon minder van de natuur ziet. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk en als je overal langer wilt blijven is dat prima te doen.
Wij hebben overigens ook 780 voor de tickets betaald. We vertrekken 31 augustus en komen 19 sep. terug. Nog net geen 3 weken dus.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
NerdChic schreef:Haha Marin, lees jij ook de blog van onze nederlandseamerikaan? .
Haha Petra bedoel je? Ja das een best goede internet vriendin van me. Ik volg haar al jaren en heb haar wel eens ontmoet. Ze heeft me toen erg geholpen toen ik naar Amerika ging verhuizen. Siamsa is wel eens bij haar thuis geweest
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb de tweede route gereden, ik ben in 2008 geweest in september, wij hadden alleen de tickets, ams/sfo lax/ams.
Wij hadden geboekt bij klm/delta en je vliegt met delta, wij hadden gekozen voor vluchten met overstap, dat was goedkoper dan rechtstreeks. Let wel op, in september begint "college" en alle goedkope hotels zaten vol studenten. Uit eindelijk is het wel goedgekomen
Autohuur kan je beter via internet regelen, je weet dan wat je betaald. Nooit op het vliegveld huren! Dat is 3 keer zo duur. Wij hebben wel de auto op LAX afgeleverd. dat was geen enkel probleem.
Wij hadden geboekt bij klm/delta en je vliegt met delta, wij hadden gekozen voor vluchten met overstap, dat was goedkoper dan rechtstreeks. Let wel op, in september begint "college" en alle goedkope hotels zaten vol studenten. Uit eindelijk is het wel goedgekomen
Autohuur kan je beter via internet regelen, je weet dan wat je betaald. Nooit op het vliegveld huren! Dat is 3 keer zo duur. Wij hebben wel de auto op LAX afgeleverd. dat was geen enkel probleem.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:NerdChic schreef:Haha Marin, lees jij ook de blog van onze nederlandseamerikaan? .
Haha Petra bedoel je? Ja das een best goede internet vriendin van me. Ik volg haar al jaren en heb haar wel eens ontmoet. Ze heeft me toen erg geholpen toen ik naar Amerika ging verhuizen. Siamsa is wel eens bij haar thuis geweest
Ja, ze lijkt mij echt een leuke warme vrouw. Ik lees haar blog dagelijks. Ja dat dacht ik al dat zij daar was geweest, haar vorige forumnaam was van haar woonplaats toch?
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
NerdChic schreef:
Ja, ze lijkt mij echt een leuke warme vrouw. Ik lees haar blog dagelijks. Ja dat dacht ik al dat zij daar was geweest, haar vorige forumnaam was van haar woonplaats toch?
Klopt helemaal! Ik heb haar een keer in Nederland ontmoet, maar wil ook wel eens bij haar op bezoek. M'n vriend kent haar intussen ook, dus dan gaan we denk ik gewoon een keertje langs. Ik vind het zo bijzonder hoe ze blijkbaar zo veel mensen over de wereld kan inspireren met haar verhalen. Dat is toch wel bijzonder. Ze schrijft immers alleen maar over haar eigen leven, maar dat is toch best heel erg leuk om te lezen! Ik begin de dag ook altijd met haar blog en we hebben ook veel contact via FB
Lache, zo zie je hoe klein dat internet wereldje eigenlijk is.
Marin- Lady Post-a-lot
NerdChic schreef:Marin schreef:NerdChic schreef:Haha Marin, lees jij ook de blog van onze nederlandseamerikaan? .
Ik heb Petra inderdaad ook ontmoet ja, twee keer zelfs! De eerste keer was 5 jaar geleden toen ik met mijn broertje een rondreis maakte. We zijn toen met de metro vanuit Washington naar Vienna gegaan. Petra pikte ons daar op en toen hebben we een uurtje gezellig bij haar op het terras bij haar in de tuin gezeten. En 1,5 jaar geleden was ik met mijn ouders en broertje op rondreis, en toen hebben we een Washington-tour bij haar geboekt, dus we zijn een hele dag met haar op pad geweest. Daarna nog even met z'n allen bij haar wat wezen drinken thuis. Echt zo ontzettend leuk om in haar woonplaats rond te lopen en allerlei dingen uit haar verhalen te herkennen! Saskia's basisschool, het metrostation, het winkelcentrum, bepaalde restaurants, de cul de sac, het zwembad. Echt zo leuk!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Het busje! (Hoe heet ie ook alweer?)
Ik wil trouwens later net zo'n hond als Cosmo
Ik wil trouwens later net zo'n hond als Cosmo
Marin- Lady Post-a-lot
Ooh ja hoe heet de van ook alweer....het schiet me zometeen wel te binnen denk ik, het ligt op het puntje van mijn tong. En Cosmo is echt een super mooie hond inderdaad
Siamsa- Prater
Draakje? Was dat het niet?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Draakje? Was dat het niet?
Ja!
Siamsa- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vliegtickets ryan air
» vliegtickets boeken
» Vliegtickets Split
» goedkope vliegtickets waar?!?
» Iemand verstand van vliegtickets?