Autocorrect
+10
Lady Starstruck
SuperGrover
Toet
Chocoholic
Fortissimo
Elliot
Minx
Caroow
Rush
Steep
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Autocorrect
Rush schreef:Samsung Galaxy S3 mini.
Ik heb er al heel vaak naar gezocht, maar ik kijk verkeerd denk ik.
Bij mij: Je gaat naar whatsapp en opent een gesprek, dan zit er links onderin op je toetsenbord een tandwieltje (toetsenbord instellingen) daar heb je het kopje XT9 geavanceerde instellingen, en daarna kun je precies aanvinken wat je wel en niet wil. Spellingcorrectie, volgende woord voorspellen, automatisch toevoegen (die moet jij dus uitvinken) etc. etc.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik kom tot het tandwieltje en daarna staat er alleen geavanceerde instellingen, maar niets op XT9 en al die andere opties ook niet. Stom!Toet schreef:Rush schreef:Samsung Galaxy S3 mini.
Ik heb er al heel vaak naar gezocht, maar ik kijk verkeerd denk ik.
Bij mij: Je gaat naar whatsapp en opent een gesprek, dan zit er links onderin op je toetsenbord een tandwieltje (toetsenbord instellingen) daar heb je het kopje XT9 geavanceerde instellingen, en daarna kun je precies aanvinken wat je wel en niet wil. Spellingcorrectie, volgende woord voorspellen, automatisch toevoegen (die moet jij dus uitvinken) etc. etc.
Nog even zoeken. Misschien vind ik ergens anders dat XT9.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb dat tandwieltje niet eens. Ik heb mijn WA ge-update en toen is hij helemaal veranderd.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Carrie schreef:Guattari schreef:Heb vanwege haast niet hele topic gelezen, maar het is überhaupt. Kan me herinneren dat je het graag verbeterd wil worden, indien nodig. Bij deze!
De puntjes (die wist ik) en de b? Ah dus niet uberhaubt, maar uberhaupt. Staat genoteerd
Gast- Gast
Oh maar Swype en autocorrect maken mijn leven zoveel leuker. Ik eet witte buren in tomatensaus, mijn vriendinnen vragen hoe of ik al gezoend heb met mijn saté (date), etc. Kleine fouten, groot plezier
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Hahaha! Die zijn ook heel grappig SG. Maar op het forum zie ik het zoveel, en da's irritant. Misschien moeten we gewoon afspreken met z'n allen dat de tekst even wordt doorgelezen ipv het zo te plaatsen. Zoals net, Princess typt een heel verhaal over Jerry. Wie is Jerry? Totaal onbegrijpelijk
Gast- Gast
Ik heb geen autocorrect. Dat scheelt een hoop
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind autocorrect wel handig over het algemeen. Soms gaat het wel eens fout. Zo vroeg mijn zus zich laatst af wie Pedro was toen ik stuurde dat ik pasta met Pedro pesto ging eten.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik vind het wel makkelijk, als je verkeerd typt hoef je niet meteen helemaal te backspacen en maakt hij er vaak toch nog wel het goede woord van. En stiekem vind ik sommige autocorrects ook leuk
Moet wel zeggen dat ik, sinds ik op de iPad forum, m'n reacties altijd even na lees voor ik ze post, op de laptop deed ik dat nooit. Dan tikte ik ook altijd ene ipv een enzo.
Moet wel zeggen dat ik, sinds ik op de iPad forum, m'n reacties altijd even na lees voor ik ze post, op de laptop deed ik dat nooit. Dan tikte ik ook altijd ene ipv een enzo.
Gast- Gast
Ik vind het soms ook wel heel irritant, al komt er soms ook wel wat grappigs uit. Maar zou echt niet weten hoe ik de autocorrect uitzet eigenlijk.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk altijd goed naar mijn schermpje wat er moet komen te staan. Ik lees mijn tekst altijd over. Dat heb ik zelfs wanneer ik internet bankier, ik controleer altijd of ik de juiste code heb ingetoetst.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Tsja, ik moet ook bekennen dat ik dolgelukkig word van autocorrect. Het levert zoveel hilarische momenten op
Als ik whatsapp dan verstuur ik het altijd zonder te checken, maar als ik een bericht hier typ (of een meer formeel bericht) dan check ik het altijd wel even op grote of irritante fouten hoor
Als ik whatsapp dan verstuur ik het altijd zonder te checken, maar als ik een bericht hier typ (of een meer formeel bericht) dan check ik het altijd wel even op grote of irritante fouten hoor
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: