Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

muziekmobiel woezel en pip van Prenatal

+8
Juutjepetuutje
Jasmine
Annemie
Zonneschijn
Caroow
Jelin
MADDIE
slaatje
12 plaatsers

Ga naar beneden

muziekmobiel woezel en pip van Prenatal Empty muziekmobiel woezel en pip van Prenatal

Bericht  slaatje di 2 apr 2013 - 2:25

Wie heeft er ook de blauwe muziekmobiel van Woezel en Pip van Prenatal, die opwindbare zeg maar?
Gaat ie bij jullie ook wel eens af zonder dat je m aandraait? Gister stond ik in de keuken en mijn man zat met zijn rug naar de box en dus de muziekmobiel die daarboven hing. En opeens ging hij af, terwijl wij die dus niet aangedraaid hadden. En niet even een tingeltje, maar echt bijna helemaal. Ik dacht nog dat ik me even omgedraaid had en dat mijn man een 1 april grap uithaalde door zich snel om te draaien en dan te zeggen dat hij dat niet deed. Maar.....gisteravond lagen wij om een uur of 23 in bed. Man en zoon sliepen al. Ik ook, maar ik werd wakker......van de muziekmobiel die ineens afging. Nu vroeg ik me dus af of jullie dit "probleem" ook hebben met die muziekmobiel of een andere opwindbare....
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziekmobiel woezel en pip van Prenatal Empty Re: muziekmobiel woezel en pip van Prenatal

Bericht  MADDIE di 2 apr 2013 - 2:27

Ik heb wel een woezel en pip mobiel, maar een groene opwindbare. Geen last van gehad. wat raar!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

muziekmobiel woezel en pip van Prenatal Empty Re: muziekmobiel woezel en pip van Prenatal

Bericht  Jelin di 2 apr 2013 - 2:46

Wat raar Slaatje.. Heb weleens gehad dat het laatste stukje nog ff midden in de nacht afging.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow di 2 apr 2013 - 2:50

Ik heb een groene van Woezel en Pip, maar die doet niks als ik er niet aan zit. Ik heb wel een beer van Vtech die soms uit het niets "jij bent mijn vriendje" zegt Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonneschijn di 2 apr 2013 - 2:54

Heb ook de blauwe van Woezel en Pip maar die heeft nog nooit uit zichzelf geluid gemaakt.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  slaatje di 2 apr 2013 - 3:43

Ik geloof wel dat er iets is tussen hemel en aarde. Misschien dat zijn opa of oom willen laten weten dat ze over ons waken. Beide keren gingen ze best wel lang af...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Annemie di 2 apr 2013 - 3:55

slaatje schreef:Ik geloof wel dat er iets is tussen hemel en aarde. Misschien dat zijn opa of oom willen laten weten dat ze over ons waken. Beide keren gingen ze best wel lang af...

Dat is ook het eerste wat ik dacht,misschien iemand uit het hiernamaals...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Jasmine di 2 apr 2013 - 5:20

Caroow schreef:Ik heb een groene van Woezel en Pip, maar die doet niks als ik er niet aan zit. Ik heb wel een beer van Vtech die soms uit het niets "jij bent mijn vriendje" zegt Rolling Eyes

Daarbij zou ik toch een bepaald Chucky-gevoel krijgen :S
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Juutjepetuutje di 2 apr 2013 - 5:59

Caroow schreef:Ik heb een groene van Woezel en Pip, maar die doet niks als ik er niet aan zit. Ik heb wel een beer van Vtech die soms uit het niets "jij bent mijn vriendje" zegt Rolling Eyes

Hahaha +1!

Wij hebben een projector met muziek, zoon lag in bed en lag te brullen, maar was even druk met de oudste, hoor ik ineens door de babyfoon die projector.. had ik ook wel even zoiets van wie heeft dat ding aan gedaan?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Blue flower di 2 apr 2013 - 6:08

Juutjepetuutje schreef:Wij hebben een projector met muziek, zoon lag in bed en lag te brullen, maar was even druk met de oudste, hoor ik ineens door de babyfoon die projector.. had ik ook wel even zoiets van wie heeft dat ding aan gedaan?

Wij hebben ook een projector die aangaat als er veel geluid in de ruimte is, gewwon een soort van sensor voor geluid. Misschien is dat ook bij die van jou?

Wat betreft de woezel en pip mobiel geen ervaring, maar zou het toch een beetje eng vinden haha
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Caroow di 2 apr 2013 - 6:10

Juutjepetuutje schreef:

Hahaha +1!

Wij hebben een projector met muziek, zoon lag in bed en lag te brullen, maar was even druk met de oudste, hoor ik ineens door de babyfoon die projector.. had ik ook wel even zoiets van wie heeft dat ding aan gedaan?

Onze badkamerdeur zit met enige regelmaat op slot zonder dat er iemand binnen is. Stiekem woont hier gewoon nog iemand pale
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  MADDIE di 2 apr 2013 - 6:40

Die beer heb ik ook en die flipte laatst zo erg, dat we de batterijen er maar hebben uitgehaald! hij bleef maar door gaan met liedjes confused
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PapillonRose di 2 apr 2013 - 6:54

Ik had het een hele tijd terug met een loopstoeltje van A. waar ook geluid op zat. Ging ineens midden in de nacht dat ding aan :O Ik schrok me rot!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  LMCurious di 2 apr 2013 - 7:31

Wij hadden die groene woezel en pip ook. En die deed dat op en gegeven moment ook vanzelf. Maar kwam erachter dat dat schuifje waarmee je hem aan/uit kunt zetten (als hij al opgewonden is) dan verschoof. Dus als je hem tussendoor met het schuifje uitzet, en dat dan later dat schuifje zakt zeg maar en het muziekje verder gaat.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Novalee di 2 apr 2013 - 9:00

Jasmine schreef:

Daarbij zou ik toch een bepaald Chucky-gevoel krijgen :S
N. heeft zo'n opwindtvtje. Ik zat afgelopen zomer een keer 's avonds op de bank met de laptop. N. lag op bed en mijn vriend was niet thuis. Het was al donker geworden maar ik was nog te lui om de lampjes aan te doen. Opeens begon dat ding te spelen met zo'n heel langzaam tingelmuziekje alsof het een evil clown was of zo :shock: Mijn hart zat echt in mijn keel, heb toen héél snel alle lampen aangedaan, haha!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: