Muziekmobiel
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Muziekmobiel
Bij de aankoop van de box hebben we een muziekmobiel (van woezel en pip) erbij gekregen.
Nu wil ik nog een muziekmobiel voor aan de kinderwagen, maar die kan ik aan kraambezoek vragen.
Ben alleen wel aan het kijken voor op het kamertje . Hadden julie daar ook een 'echte' muziekmobiel aan het bedje, of iets anders. Ik zelf zat te denken aan zo'n trekding, die je dan bijv aan de commode kan hangen
Nu wil ik nog een muziekmobiel voor aan de kinderwagen, maar die kan ik aan kraambezoek vragen.
Ben alleen wel aan het kijken voor op het kamertje . Hadden julie daar ook een 'echte' muziekmobiel aan het bedje, of iets anders. Ik zelf zat te denken aan zo'n trekding, die je dan bijv aan de commode kan hangen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Muziekmobiel
Wij hadden een trekdier met muziekje aan het bedje bevestigd, verder geen speelgoed/muziekmobiel op zijn kamer, omdat wij vinden dat de kamer is om op te slapen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
D. heeft een trek ding, een koe. Die lag eerst in d'r ledikantje en nu hangt hij nog aan d'r peuterbedje maar hij word bijna niet meer gebruikt.
De baby heeft een nijntje die je moet opdraaien en dan maakt hij een muziekje en draait rondjes.
Nijntje staat op de commode.
De baby heeft een nijntje die je moet opdraaien en dan maakt hij een muziekje en draait rondjes.
Nijntje staat op de commode.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben in de box een muziekmobiel, voor in de maxicosi en wagenbak ook een soort van mobiel en op de kamer een trekding. Ik wil graag onderscheid maken tussen slapen en spelen, vandaar geen mobiel boven zijn bedje, maar wel een muziekje in de vorm van een knuffel.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dan zat ik dus niet zo gek te denken haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: