Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeschikte simkaart?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ongeschikte simkaart? Empty Ongeschikte simkaart?

Bericht  Elliot ma 1 apr 2013 - 22:38

Ik heb al enkele weken problemen met mijn mobiele netwerk. Er staat wel gewoon 3g in mijn scherm, en mails/whatsapps krijg ik ook wel binnen, maar verder kan ik geen gebruik maken van internet. Ik heb zojuist mijn provider gebeld, en die vertelde mij dat het ligt aan mijn simkaart. Toen ik mijn iPhone kocht, kreeg ik daar een nieuwe sim bij (zo'n micro-sim). Nu blijkt dat deze simkaart niet geschikt is voor smartphones.. Dat kan toch niet? Het lijkt mij zo gek, ik heb een beetje het gevoel dat ik in de zeik genomen ben, haha! Ongeschikte simkaart? 827601
Iemand die hetzelfde heeft gehad?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeschikte simkaart? Empty Re: Ongeschikte simkaart?

Bericht  JustMeDaan di 2 apr 2013 - 0:14

Mijn eigen simkaart bestond al uit een hele simkaart met een microsim erin die je eruit kon drukken. Dus ik heb de nieuwe laten vervallen en mijn eigen microsim gebruikt. Ik heb dan ook geen problemen met internet enz. Heb ook een Iphone.
Kan je niet terug naar de winkel gaan waar je je telefoon hebt gehaald?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Elliot di 2 apr 2013 - 0:23

Mijn huidige simkaart was ook zo'n normale sim met een microsim erin. En die heb ik gewoon gekregen bij het toestel, dus dan lijkt het mij dat het gewoon een geschikte sim zou moeten zijn. Ik krijg nu van mijn provider een nieuwe toegestuurd, dus opzich is het geen probleem, maar ik kan me niet voorstellen dat het probleem daar ligt. Volgens mij is mijn snelheid teruggezet, net als wanneer je over je 'onbeperkte bundel' heen zit (bij T-mobile). Maar ik zit nog niet eens op de helft van mijn internetbundel. Ik ga nog maar eens bellen, haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  JustMeDaan di 2 apr 2013 - 0:58

Ik weet wel dat er oude simkaarten bestaan die niet zo goed meer werken. En dat je dan inderdaad een nieuw model toegezonden krijgt. Ikzelf zit bij T-mobile, die hebben een app met een forum waar je dat kunt lezen. Daar kun je ook vinden op welke nummers die kaarten eindigen die niet goed meer werken.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Annemie di 2 apr 2013 - 1:35

Ik had hetzelfde probleem, heb toen ook een nieuwe simkaart erin gedaan en toen deed internet het weer, ik zit ook bij tmobile.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: