Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk invullen voor UWV

4 plaatsers

Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Werk invullen voor UWV

Bericht  Puk di 14 feb 2012 - 6:58

Ik krijg op dit moment een uitkering, maar ik val wel in, zodat ik een aantal dagen heb gewerkt. Waar kan ik op de site het formulier vinden om mijn gewerkte dagen door te geven?



Groetjes!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  M@niek di 14 feb 2012 - 7:01

Zijn dat vaste uren? Want ik krijg ook een uitkering maar werk 8 uur per week en dat is doorgegeven dus ik wordt dan gewoon 8 uur gekort op mn uitkering.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  Puk di 14 feb 2012 - 7:04

M@niek schreef:Zijn dat vaste uren? Want ik krijg ook een uitkering maar werk 8 uur per week en dat is doorgegeven dus ik wordt dan gewoon 8 uur gekort op mn uitkering.

Nee dat zijn ongeplande invaluren
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  silly-one di 14 feb 2012 - 19:17

Het staat op de site, maar ik vroeg altijd om een papieren formulier die ik dan moest opsturen. Puur zodat ik gelijk iedere dag dat ik werkte het kon invullen.

-wijziging doorgeven
-wijzigings en inkomstenformulier

Dan inloggen met je Digid en je kan het invullen.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  Puk di 14 feb 2012 - 22:11

silly-one schreef:Het staat op de site, maar ik vroeg altijd om een papieren formulier die ik dan moest opsturen. Puur zodat ik gelijk iedere dag dat ik werkte het kon invullen.

-wijziging doorgeven
-wijzigings en inkomstenformulier

Dan inloggen met je Digid en je kan het invullen.



Thanks!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  Tsjip wo 15 feb 2012 - 1:45

Puk schreef:
silly-one schreef:Het staat op de site, maar ik vroeg altijd om een papieren formulier die ik dan moest opsturen. Puur zodat ik gelijk iedere dag dat ik werkte het kon invullen.

-wijziging doorgeven
-wijzigings en inkomstenformulier

Dan inloggen met je Digid en je kan het invullen.



Thanks!

Maar dan moet je die formulieren wel krijgen :S Ik heb voor de periode van 26 dec. t/m 22 jan. wel een formulier gekregen via de post en via het internet maar de periode ervoor dus niet. Net kreeg ik een brief dat ze mijn uitkering stop zouden zetten als ik het niet heel snel zou invullen. Nou sjonge zeg net meteen maar gebeld dat ik niets heb ontvangen en dat het via internet ook niet beschikbaar was. Nu krijg ik 'm dus alsnog als het goed is. Ook zou ik gekort worden omdat ik mij niet heb geregistreerd bij het werkbedrijf. Nou ook dat heb ik netjes gedaan. Dat was nu ook wel gebeurd zei de jongen aan de telefoon. Dus nu maar weer hopen dat het nu goed is!

Maar 1 tip (en dat weet je vast zelf al wel): Hou alles heel goed in de gaten want tsjongejonge wat een papierwerk en 'dreigementen' heb ik al gehad in die maand dat ik het heb aangevraagd...

En nog een vraagje: Weet iemand wanneer de uitbetaling is deze maand? Of lees ik daar op de site helemaal overheen Embarassed

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  M@niek wo 15 feb 2012 - 4:33

Tsjip schreef:
Puk schreef:
silly-one schreef:Het staat op de site, maar ik vroeg altijd om een papieren formulier die ik dan moest opsturen. Puur zodat ik gelijk iedere dag dat ik werkte het kon invullen.

-wijziging doorgeven
-wijzigings en inkomstenformulier

Dan inloggen met je Digid en je kan het invullen.



Thanks!

Maar dan moet je die formulieren wel krijgen :S Ik heb voor de periode van 26 dec. t/m 22 jan. wel een formulier gekregen via de post en via het internet maar de periode ervoor dus niet. Net kreeg ik een brief dat ze mijn uitkering stop zouden zetten als ik het niet heel snel zou invullen. Nou sjonge zeg net meteen maar gebeld dat ik niets heb ontvangen en dat het via internet ook niet beschikbaar was. Nu krijg ik 'm dus alsnog als het goed is. Ook zou ik gekort worden omdat ik mij niet heb geregistreerd bij het werkbedrijf. Nou ook dat heb ik netjes gedaan. Dat was nu ook wel gebeurd zei de jongen aan de telefoon. Dus nu maar weer hopen dat het nu goed is!

Maar 1 tip (en dat weet je vast zelf al wel): Hou alles heel goed in de gaten want tsjongejonge wat een papierwerk en 'dreigementen' heb ik al gehad in die maand dat ik het heb aangevraagd...

En nog een vraagje: Weet iemand wanneer de uitbetaling is deze maand? Of lees ik daar op de site helemaal overheen Embarassed

Gisteren heb ik gesporken met iemand van het uwv en die vertelende mij dat ze die dag geld ging overmaken (dus gisteren).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 5:52

Ligt aan de uitkering wanneer je het krijgt, bij de WW heb je volgens mij zelfs 3 of 4 verschillende betalingen data.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk invullen voor UWV Empty Re: Werk invullen voor UWV

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum