Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

+13
Rush
Zora
Bazinga
Annie24
Niekske
Sanne
SDL
CCC
Fortissimo
TukTuk
Printje
Lejow
Monte
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Zora ma 1 apr 2013 - 18:07

Picturelife is een heeeeele fijne online opslag smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Lejow ma 1 apr 2013 - 21:27

Aan 25 GB heb ik niets..
B's foto's zijn alleen al 100 GB van het eerste jaar Embarassed

Google Docs is maar 5 gb..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Rush ma 1 apr 2013 - 21:34

Ik heb je een PM gestuurd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  _Femme ma 1 apr 2013 - 23:10

Picasa? Of zeg ik nu iets heel doms laughcry Ik weet er niks van maar dit staat me vaag bij van iemand die het daar deed!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Tania ma 1 apr 2013 - 23:21

Annie24 schreef:wij hebben een online album aangemaakt bij mijnalbum.nl Onze vorige laptop is ook kapot gegaan waardoor we alle foto's van onze hond als pup kwijt waren. Aangezien we dat niet wilden met foto's van Y. staan al zijn foto's dus ook online. Mocht er in het ergste geval brand uitbreken in ons huis of de laptop/externe harde schijf e.d. worden gestolen zijn we in ieder geval zijn foto's niet kwijt.

We hebben één of ander pakket waar ik € 30 geloof ik voor betaal per jaar en dan kan ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's kwijt.

Misschien ook iets voor jullie?

Worden de foto's dan eigenlijk in hetzelfde formaat opgeslagen? Of worden ze verkleind?
Ik moet ook nogsteeds ergens de foto's opslaan maar ik vergeet het steeds.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Rush ma 1 apr 2013 - 23:27

Ja de foto`s worden in het originele formaat opgeslagen. De fotobestanden worden wel enigszins gecomprimeerd wat geen invloed heeft op het bestandsformaat, maar wel op de bestandsgrootte (het aantal MB's). Voor het blote oog is dit dan ook niet zichtbaar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Tania ma 1 apr 2013 - 23:32

Dank je Rush, dan ga ik dat van de week even regelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Cato di 2 apr 2013 - 0:22

Wij hebben sinds kort een nas-hardeschijf , behoorlijk duur maar ideaal. Hardeschijf is draadloos gaat via de wifi, er zitten 2 hardeschijven in slaat automatisch de bestanden op allebei de schijven . Als er een schijf kapot is dan geeft hij dat aan en kan je hem vervangen , zodra hij vervangen is kopieert hij zelf weer de bestanden naar de nieuwe schijf.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Snoopy di 2 apr 2013 - 5:55

Bazinga schreef:Liedjow, ik brand meestal alles op cd's of dvd's! Kan je ook eenvoudig opbergen en markeren welk evenement, jaar etc 't is. En de kwaliteit blijft goed smile

Ik zou daar niet te al te overtuigd van zijn, de kwaliteit van dvd's is niet eeuwig.
Vroeger dachten we dat van floppy's, daarna van cd-roms, maar beide kan je nog vele bestanden niet meer ongeschonden afhalen.
Dierbare bestanden raad ik toch echt aan om op meerdere plekken op te slaan en regelmatig 'updaten' naar nieuwere manieren van data opslag.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot... - Pagina 3 Empty Re: Kut kut kuhuuuhuuutttt Losse harde schijf kapot...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum