Goedemorgen!
+7
Blond
Chocolate Cookie
Suus
Sterre
Caresses
GeKKiE
Lotus
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
Theedoosje schreef:Goed voornemen Chance. Laat je humeur niet verder verpesten door "haar". Maak er een leuke zondag van. (al snap ik je gevoel wel hoor).
Lief van je
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb lekker aankomende week voorjaarsvakantie! Heerlijk.
Vandaag lekker niksen. Misschien nog een stukje fietsen. Hier sneeuwt het gelukkig niet!
Fijne dag iedereen!
Vandaag lekker niksen. Misschien nog een stukje fietsen. Hier sneeuwt het gelukkig niet!
Fijne dag iedereen!
Laatst aangepast door dolfijntje24 op za 19 feb 2011 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goede morgen! Ik heb heerlijk én lang geslapen. Vandaag van alles op de planning maar wel een leuke dag!
Fijne zondag allemaal.
Fijne zondag allemaal.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Theedoosje schreef:O lekker Dolfijntje Geniet er van!
Dank je! Gaat wel lukken denk ik!
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Gast- Gast
Goedemiddag inmiddels
Ik heb lekker uitgeslapen en heerlijk ontbeten!
Vervolgens is even flink schoongemaakt, gestoft, stofzuigen etc.
Nu lekker laptoppen en rustig aan doen.
Fijne dag
Ik heb lekker uitgeslapen en heerlijk ontbeten!
Vervolgens is even flink schoongemaakt, gestoft, stofzuigen etc.
Nu lekker laptoppen en rustig aan doen.
Fijne dag
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hier blijft het ook bij hoor Theedoosje!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Hier blijft het ook bij hoor Theedoosje!
Ik geef je groot gelijk
Gast- Gast
Caresses; Het was erg leuk! Ik was er al eens eerder geweest dus kende het al, maar ook dit jaar vond ik het weer leuk en gezellig. Wel druk, gelukkig waren wij er al voor 11 uur dus hadden we vroeg in de middag het meeste al gezien. Daarna werd het pas echt druk.
Theedoosje; Ik had zelf ook zo'n karretje dus ging zelf ook lekker vervelend doen Eén vrouw kon het niet goed hebben volgens mij, trapte mooi even tegen mijn karretje aan. Stomme vrouw
Theedoosje; Ik had zelf ook zo'n karretje dus ging zelf ook lekker vervelend doen Eén vrouw kon het niet goed hebben volgens mij, trapte mooi even tegen mijn karretje aan. Stomme vrouw
Gast- Gast
Auxo dat meen je niet, had jij ook zo'n karretje? Dat kan echt niet
Maar trapte die vrouw expres tegen je karretje? Want ik viel een paar keer bijna erover.
Maar trapte die vrouw expres tegen je karretje? Want ik viel een paar keer bijna erover.
Gast- Gast
Haha ja echt. Had er éen gekocht op de huishoudbeurs zelf, zo'n leuke oranje van Blokker. Niet heel fijn, maar beter dan al die tassen tillen. Sommige mensen liepen echt met hele vakantiekoffers daar
En ja ze trapte er echt tegenaan. Aan haar gezicht te zien iig.
En ja ze trapte er echt tegenaan. Aan haar gezicht te zien iig.
Gast- Gast
wat heb je allemaal gekocht dan joh? En ja idd hele koffers zag je voorbij komen
En expres trappen vind ik dan wel weer stom.
En expres trappen vind ik dan wel weer stom.
Gast- Gast
2 mooie tassen voor 10 euro, super goedkoop dus die kon ik niet laten liggen. Eten voor de kat, van verschillende merken. Tuc-koekjes. Nagelspulletjes (vijltje, vormpjes voor nail-art), haarspelden.
Gast- Gast
Auxo schreef:2 mooie tassen voor 10 euro, super goedkoop dus die kon ik niet laten liggen. Eten voor de kat, van verschillende merken. Tuc-koekjes. Nagelspulletjes (vijltje, vormpjes voor nail-art), haarspelden.
goed geslaagd dus
Gast- Gast
Auxo schreef:2 mooie tassen voor 10 euro, super goedkoop dus die kon ik niet laten liggen.
Dat vraagt om een foto.....?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Auxo schreef:2 mooie tassen voor 10 euro, super goedkoop dus die kon ik niet laten liggen. Eten voor de kat, van verschillende merken. Tuc-koekjes. Nagelspulletjes (vijltje, vormpjes voor nail-art), haarspelden.
goed geslaagd dus
Jazeker! Zit nu moe maar voldaan achter mijn laptop
Gast- Gast
Zal even foto's makenIk_zelf_87 schreef:Auxo schreef:2 mooie tassen voor 10 euro, super goedkoop dus die kon ik niet laten liggen.
Dat vraagt om een foto.....?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: