Muizen!!! (part 374931)
+16
SoGood
Lady4
Aimee
Ooh La La!
Linnie1985
Sterrin_
Verde
Reva
Kiekeboe
Lady Starstruck
Cow
Bazinga
BlackPoint
Shisha
Nyx
Bliss
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Muizen!!! (part 374931)
Oh brrr ik had van de week ook een muis in mijn kamer. En ik, áltijd een grote mond dat ik muizen niet eng vind en alleen bang ben voor spinnen, zat kei hard te janken op bed haha. Ik vond het ZO eng! (ik had ook veel wijn op, misschien dat dat meespeelt) ik zag hem gewoon lopen en dacht daarna ook nog dat hij in m'n bed zat. Het was wel een leuk avontuur daarna, beneden van alles gehaald om hem te kunnen vangen en toen heel voorzichtig alles van mijn bed gehaald (want ik was er van overtuigd dat ie onder m'n kussen zat ) maar toen was ie natuurlijk al lang nergens meer te vinden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Brrrrrr altijd eng muizen.
Ik heb echt een trauma overgehouden aan mijn oude bijbaantje in de supermarkt vroeger. Daar lagen van die muizenplankjes (super dieronvriendelijk, een stuk karton met dikke lijm erop waar ze dus aan vast plakken echt walgelijk). Die dingen zijn volgens mij ook verboden.
Maar het ergste komt nog..
Ik ben dus ooit op zo'n plankje gaan staan met die lijm, terwijl er dus ook nog een muis aan vast gekleefd zat. Je had toen dus plankje - muis - schoen.
Ik hoorde zelfs nog een piep toen ik dat beest plette met mijn schoen .. omg dit was echt zooo ranzig, echt overal bloed ook aan mn schoenen en ik stond daar dus met dat ding aan mijn schoen vast in het magazijn terwijl niemand in de buurt was.
Ik heb echt een trauma overgehouden aan mijn oude bijbaantje in de supermarkt vroeger. Daar lagen van die muizenplankjes (super dieronvriendelijk, een stuk karton met dikke lijm erop waar ze dus aan vast plakken echt walgelijk). Die dingen zijn volgens mij ook verboden.
Maar het ergste komt nog..
Ik ben dus ooit op zo'n plankje gaan staan met die lijm, terwijl er dus ook nog een muis aan vast gekleefd zat. Je had toen dus plankje - muis - schoen.
Ik hoorde zelfs nog een piep toen ik dat beest plette met mijn schoen .. omg dit was echt zooo ranzig, echt overal bloed ook aan mn schoenen en ik stond daar dus met dat ding aan mijn schoen vast in het magazijn terwijl niemand in de buurt was.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat naar AM, daar zou ik ook van gruwelen. Lijmplankjes zijn inderdaad verboden in NL. Gek genoeg zijn ze nog wel volo te koop als ik sommige klanten mag geloven (1 kocht ze in een dierenwinkel?!?)...
Gast- Gast
Zus schreef:Enig idee waar hij binnen is gekomen Toet?
Mijn kamer zit vol gaten ben ik achter. Kan ik die gewoon dichtstoppen allemaal? Bijvoorbeeld bij de verwarmingsbuizen, daar is het gat veel groter dan de buis zelf.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja alles dichtstoppen met staalsponsjes, daar knagen ze niet doorheen. Check ook even onder je keukenblok en je meterkast.
Gast- Gast
Wij hoorden laatst ook een hele kolonie van links naar rechts rennen tussen de vloeren in. Mijn man heeft een val geplaatst en er zat binnen een paar minuten een muis in . Diervriendelijke vallen gaat toch niet werken, die muizen komen toch zo weer terug? We zijn nu bezig om in ieder geval alle kieren te dichten en tot die tijd laten we de vallen toch maar staan.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Wij hoorden laatst ook een hele kolonie van links naar rechts rennen tussen de vloeren in. Mijn man heeft een val geplaatst en er zat binnen een paar minuten een muis in . Diervriendelijke vallen gaat toch niet werken, die muizen komen toch zo weer terug? We zijn nu bezig om in ieder geval alle kieren te dichten en tot die tijd laten we de vallen toch maar staan.
Tuurlijk helpen die wel. Maar dan moet je zorgen dat ze niet meer in je spouwmuren kunnen komen en vanuit daar je huis...
Gast- Gast
Mijn muizen hebben in ieder geval de koekjes opgegeten haha. (Ik had koekjes verstopt om te kijken of er écht muizen zaten en die zijn allemaal weg inmiddels)
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Mijn muizen hebben in ieder geval de koekjes opgegeten haha. (Ik had koekjes verstopt om te kijken of er écht muizen zaten en die zijn allemaal weg inmiddels)
Sukkeltje, ga je ze nog voeren ook... Dat kan ook juist aantrekken natuurlijk he? Gaatjes al dichtgemaakt?
Gast- Gast
Zus schreef:Nog wat gezien of gehoord van de muizen?
Hier is het vooralsnog stil op muizengebied! De val check ik ook elke dag, zonder resultaat (gelukkig). Hopelijk blijven ze weg!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zus schreef:Toet schreef:Mijn muizen hebben in ieder geval de koekjes opgegeten haha. (Ik had koekjes verstopt om te kijken of er écht muizen zaten en die zijn allemaal weg inmiddels)
Sukkeltje, ga je ze nog voeren ook... Dat kan ook juist aantrekken natuurlijk he? Gaatjes al dichtgemaakt?
Haha ja dat was achteraf niet zo slim, nu gaat onze huismuis waarschijnlijk al zijn muizenvriendjes roepen dat we hier koekjes hebben. Maar hey, ik had de koekjes wel op de gang gelegd en niet in mijn kamer haha.
Ik ben bezig met de gaten, maar het is nog best een lastig klusje en ik wil het daarna ook dichtmaken met pur dus moet er binnenkort even goed de tijd voor nemen.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja dat dichtmaken met pur staat bij mij ook op de planning!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Toet schreef:Zus schreef:Toet schreef:Mijn muizen hebben in ieder geval de koekjes opgegeten haha. (Ik had koekjes verstopt om te kijken of er écht muizen zaten en die zijn allemaal weg inmiddels)
Haha ja dat was achteraf niet zo slim, nu gaat onze huismuis waarschijnlijk al zijn muizenvriendjes roepen dat we hier koekjes hebben. Maar hey, ik had de koekjes wel op de gang gelegd en niet in mijn kamer haha.
Ik ben bezig met de gaten, maar het is nog best een lastig klusje en ik wil het daarna ook dichtmaken met pur dus moet er binnenkort even goed de tijd voor nemen.
Ok let wel dat het staalspons belangrijker is dan de pur. Pur kunnen ze nl doorheen knagen. Zit er een kier onder je deur waar een pen tussen past? Dan zou er nl ook een muis onder door kunnen en kun je er het beste een borstelstrip onder plaatsen.
Bliss fijn om te horen!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Muizen.
» Muizen of ratten?
» Kaasknabbelende muizen
» Muizen in de keuken...
» BAHHHHH?! Muizen?!
» Muizen of ratten?
» Kaasknabbelende muizen
» Muizen in de keuken...