Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het moet verboden worden dat...

+20
Jeanette
Capt'n Zero
sterremaan
Middleme
Kowalski
Carra
SoGood
Burn
June
Lady4
Sissi
Slakje
Sea of Trees
Shisha
silly-one
Tsjip
Fortissimo
nina
Siem
Rush
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het moet verboden worden dat... - Pagina 2 Empty Re: Het moet verboden worden dat...

Bericht  Capt'n Zero ma 1 apr 2013 - 12:27

Vieze dikke spinnen in je bed kruipen. Ik wil niet meer slapen nu Sad

Ik ben niet echt heel bang voor spinnen, maar die vieze dikke... en dan nog in mijn bed ook... dit doet mijn campagne om een bezoekje aantrekkelijk te maken voor leuke mannen ook niet bepaald ten goede...
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moet verboden worden dat... - Pagina 2 Empty Re: Het moet verboden worden dat...

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 20:17

Zomer en wintertijd.. Ik kan er echt niet tegen, ik ben weken van de leg.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 20:23

Zazou schreef:Zomer en wintertijd.. Ik kan er echt niet tegen, ik ben weken van de leg.
Eens.

En vlg mij is het niet eens bewezen dat het minder energie kost Mad

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 1 apr 2013 - 21:21

Ieh gatver Capt'n Zero! Zou ook niet meer kunnen slapen.. :O
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Cimic ma 1 apr 2013 - 22:24

Sea of Trees schreef:Witte leggings mogen van mij verboden worden smile gelukkig zie ik ze in de winter amper.

Een witte skinny jeans kan dat wel? Wink Zit erover na te denken een te kopen? Heb een mooie van Levi's gezien. smile

Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Minx ma 1 apr 2013 - 22:29

Ja witte skinny is mooi in de zomer, die kun je tenminste normaal stylen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij di 2 apr 2013 - 9:05

Iew ja zo'n witte, iets te krappe, licht doorschijnende legging tot halverwege de kuiten brrrr

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 9:13

Cimic schreef:
Sea of Trees schreef:Witte leggings mogen van mij verboden worden smile gelukkig zie ik ze in de winter amper.

Een witte skinny jeans kan dat wel? Wink Zit erover na te denken een te kopen? Heb een mooie van Levi's gezien. smile

Ik snap het nog steeds niet, wat er mis is met een witte legging, ech, oprecht, gewoon niet.
Ja, een te dunne, te kleine, foute witte legging onder het verkeerde jurkje is lelijk ja, maar dan is een zwarte, rode, groene of gele legging net zo lelijk.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees di 2 apr 2013 - 9:20

Ik vind het echt vreselijk Artemis, gewoon een kwestie van smaak. Vind het gewoon geen gezicht.

Cimic, een witte jeans vind ik wel kunnen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  FruttiTutti di 2 apr 2013 - 9:23

Het zou verboden moeten worden dat de lucht zooo droog is, dat mn huid ook helemaal uitdroogt en ik helemaal gek word van de jeuk......
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 9:28

Volgens mij is het gewoon hip om te roepen dat je dat lelijk vindt, daarmee kun je al jaren 'bewijzen' dat je zelf wel goede smaak hebt ofzo. Ik snap het niet, geen enkel kledingstuk wordt zo massaal afgekraakt, terwijl er echt wel veel lelijkere dingen te vinden zijn.

(En nee, ik heb geen witte legging)

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees di 2 apr 2013 - 9:32

Je voelt je wel aangevallen, of niet? Dat hoeft niet hoor, zoals ik al zei, het is gewoon een kwestie van smaak, zoals jij bijv. studs of andere dingen lelijk kan vinden.

En ja, ik vind dat ik een goede kledingsmaak heb, maar dat ter zijde Het moet verboden worden dat... - Pagina 2 985951499
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: