OK.. Ik sta nog te shaken..
+32
Luce
xxjojootjexx
Liadan
Sarah1985
Jilke
SDL
Pompoen
JustMeDaan
Jade
Floor
Catwoman79
Nyx
SoGood
Clapperdie
Cimic
Tiara
Chocoholic
Kowalski
Siamsa
Pink!
Punk'd
Alex
Taeda
Rush
Zwerver
Minx
liesje
Bimbam
Snoopy
Coco
Marin
Paper Crown
36 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: OK.. Ik sta nog te shaken..
wat eng pc. Hopelijk worden ze snel gepakt. En hoop dat je vannacht kan slapen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Oh bah wat eng zeg en wat goed dat je zo hebt gereageerd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Gatver zeg! Wat een schik!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ieh! Wat zul jij geschrokken zijn.
Mijn moeder heeft vroeger oog in oog gestaan met een inbreker op het balkon. Ze hoorde wat, dacht dat het een kat was, deed het gordijn open, en keek recht in de ogen van de inbreker
Mijn moeder heeft vroeger oog in oog gestaan met een inbreker op het balkon. Ze hoorde wat, dacht dat het een kat was, deed het gordijn open, en keek recht in de ogen van de inbreker
Gast- Gast
Wat heftig PC! En wat heb je goed gehandeld. Hoe is het nu met je, beetje van de schrik bekomen?
Gast- Gast
Oh my..dat lijkt me zó eng!
Hier hebben ze in de straat nog niet zo lang geleden ook ingebroken. Zijn toen ook bij ons huis geweest denk ik, want de honden sloegen aan 's nachts toen wij al in bed lagen. Toen hebben ze een paar huizen verderop ingebroken. Op zulke momenten ben ik zo blij dat we honden hebben! Die van ons gaan ook nog eens als 2 idioten tekeer (zijn heel lief hoor), dus ik denk dat ze bij ons niet naar binnen durven.
Hier hebben ze in de straat nog niet zo lang geleden ook ingebroken. Zijn toen ook bij ons huis geweest denk ik, want de honden sloegen aan 's nachts toen wij al in bed lagen. Toen hebben ze een paar huizen verderop ingebroken. Op zulke momenten ben ik zo blij dat we honden hebben! Die van ons gaan ook nog eens als 2 idioten tekeer (zijn heel lief hoor), dus ik denk dat ze bij ons niet naar binnen durven.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Oh jeetje zeg, wat vreselijk eng. Je hebt goed gehandeld hoor!
Lijkt me ook wel een héél eng idee dat er gewoon iemand heeft gewacht tot jullie de deur uitgingen, bah, ik zou me echt niet meer op mijn gemak voelen
Lijkt me ook wel een héél eng idee dat er gewoon iemand heeft gewacht tot jullie de deur uitgingen, bah, ik zou me echt niet meer op mijn gemak voelen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wow schrikken zeg ! Hopelijk word je er niet angstiger van richting je zoon, die inbreker kwam gewoon voor jullie spullen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Getver, creepy!! Snap dat je zo geschrokken bent.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Kan gewoon niet slapen terwijl mijn man gewoon naast me ligt en Julian in zijn wieg naast me. Doodeng. Ik hoor telkens wat. Bleeeh
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ow bah, wat vreselijk naar. Kan mij niet voorstellen hoe dat moet voelen. Dat lijkt me één van de ergste dingen... Het gevoel hebben dat je continue je kind moet beschermen (niet dat ik het erg vind om mijn kind te moeten beschermen, begrijp me niet verkeerd... Ik bedoel dat ze gewoon zo ineens voor het raam staan.... Brrr.... bah, vooral als je net het gevoel hebt dat je hem veilig in zijn eigen bedje kunt leggen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: