Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke multivitamine tablet?

+4
Maudy
Sazzle
Annemie
Kylie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Welke multivitamine tablet? Empty Welke multivitamine tablet?

Bericht  Kylie do 28 maa 2013 - 23:36

Omdat we over een maandje voor een kindje gaan, wil ik nu beginnen met een multivitamine te slikken. Ik heb nu er 2 liggen van davitamon compleet mama om te proberen, maar die vind ik een beetje groot. Nu vroeg ik me af welke jullie hebben gebruikt, en of iemand een kleinere weet als deze Wink

Ik slik trouwens al maanden los foliumzuur en vitamine D, maar voel me prettiger erbij als ik nu toch alles in 1 ga slikken.
Kylie
Kylie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke multivitamine tablet? Empty Re: Welke multivitamine tablet?

Bericht  Annemie vr 29 maa 2013 - 1:22

Ik heb nu Davitamin mama compleet, geen idee of er kleinere zijn, ik heb er gelukkig geen moeite mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sazzle vr 29 maa 2013 - 1:27

Annemie schreef:Ik heb nu Davitamin mama compleet, geen idee of er kleinere zijn, ik heb er gelukkig geen moeite mee.
Die had ik ook. Ze vertelden mij in de drogist dat dit de beste is qua vitamines wat je kan slikken. Daar zit het meest in. Ik had geen moeite met de grootte, ze glijden best makkelijk hoor!
Omdat ik een kortingsbon had heb ik nu VSM mama (zoiets) die zijn iets kleiner, maar wat stroever vind ik.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tsjip za 30 maa 2013 - 23:19

Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Maudy za 30 maa 2013 - 23:35

Ik had ze van Etos eigen merk. Die gleden vrij makkelijk weg en dat was voor mij toch wel een vereiste.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  PiP za 30 maa 2013 - 23:49

Ik had die van davitamon met visolie, bevielen mij prima, maar ik heb dan ook nooit problemen gehad met tabletjes innemen.

Nog een kleine tip: de verkoopster van de Etos adviseerde mij het eigen merk. Deze was net zo goed, zaten er evenveel in en goedkoper... Toen las ik dus de verpakking en zag ik dat je van de Etos er 2 op een dag moet innemen en Davitamon 1!! Davitamon is dus goedkoper smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Twellie za 30 maa 2013 - 23:55

Ik heb ze van de Hema. Waren niet duur en alle vitamines die ik bij wilde slikken, zitten erin. Ik slikte ze trouwens vooral in het begin van zwangerschap bij, ik krijg nu gewoon genoeg binnen uit mijn normale eten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Razz zo 31 maa 2013 - 0:33

Tsjip schreef:Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.

Die hebben alleen maar foliumzuur toch? En niet met multivitamine's?

Ik gebruikte eerst Puur Mama van VSM maar die tabletten zijn echt flink en ik kreeg ze ineens wat moeilijker doorgeslikt. Ik ben nu over gegaan op Davitamon Compleet Mama.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Maudy zo 31 maa 2013 - 0:52

PiP schreef:Ik had die van davitamon met visolie, bevielen mij prima, maar ik heb dan ook nooit problemen gehad met tabletjes innemen.

Nog een kleine tip: de verkoopster van de Etos adviseerde mij het eigen merk. Deze was net zo goed, zaten er evenveel in en goedkoper... Toen las ik dus de verpakking en zag ik dat je van de Etos er 2 op een dag moet innemen en Davitamon 1!! Davitamon is dus goedkoper smile

Ja ze zijn uiteindelijk duurder inderdaad. Ik heb het echt puur voor het makkelijke slikken gedaan. Ik heb ook Gravitamon of zoiets gehad en die bleven in mijn keel hangen en waren echt vies. Stond er gewoon van te kokhalzen. silent
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Tsjip zo 31 maa 2013 - 5:10

Razz_ schreef:
Tsjip schreef:Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.

Die hebben alleen maar foliumzuur toch? En niet met multivitamine's?

Ik gebruikte eerst Puur Mama van VSM maar die tabletten zijn echt flink en ik kreeg ze ineens wat moeilijker doorgeslikt. Ik ben nu over gegaan op Davitamon Compleet Mama.

Ooooh inderdaad. Ik heb de openingspost niet goed gelezen. angel

Ik slik dus nu alleen nog maar foliumzuur. Zodra ik zwanger ben ga ik de multivitamines wel slikken.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: