Welke multivitamine tablet?
+4
Maudy
Sazzle
Annemie
Kylie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke multivitamine tablet?
Omdat we over een maandje voor een kindje gaan, wil ik nu beginnen met een multivitamine te slikken. Ik heb nu er 2 liggen van davitamon compleet mama om te proberen, maar die vind ik een beetje groot. Nu vroeg ik me af welke jullie hebben gebruikt, en of iemand een kleinere weet als deze
Ik slik trouwens al maanden los foliumzuur en vitamine D, maar voel me prettiger erbij als ik nu toch alles in 1 ga slikken.
Ik slik trouwens al maanden los foliumzuur en vitamine D, maar voel me prettiger erbij als ik nu toch alles in 1 ga slikken.
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Welke multivitamine tablet?
Ik heb nu Davitamin mama compleet, geen idee of er kleinere zijn, ik heb er gelukkig geen moeite mee.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Die had ik ook. Ze vertelden mij in de drogist dat dit de beste is qua vitamines wat je kan slikken. Daar zit het meest in. Ik had geen moeite met de grootte, ze glijden best makkelijk hoor!Annemie schreef:Ik heb nu Davitamin mama compleet, geen idee of er kleinere zijn, ik heb er gelukkig geen moeite mee.
Omdat ik een kortingsbon had heb ik nu VSM mama (zoiets) die zijn iets kleiner, maar wat stroever vind ik.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ze van Etos eigen merk. Die gleden vrij makkelijk weg en dat was voor mij toch wel een vereiste.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Ik had die van davitamon met visolie, bevielen mij prima, maar ik heb dan ook nooit problemen gehad met tabletjes innemen.
Nog een kleine tip: de verkoopster van de Etos adviseerde mij het eigen merk. Deze was net zo goed, zaten er evenveel in en goedkoper... Toen las ik dus de verpakking en zag ik dat je van de Etos er 2 op een dag moet innemen en Davitamon 1!! Davitamon is dus goedkoper
Nog een kleine tip: de verkoopster van de Etos adviseerde mij het eigen merk. Deze was net zo goed, zaten er evenveel in en goedkoper... Toen las ik dus de verpakking en zag ik dat je van de Etos er 2 op een dag moet innemen en Davitamon 1!! Davitamon is dus goedkoper
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ze van de Hema. Waren niet duur en alle vitamines die ik bij wilde slikken, zitten erin. Ik slikte ze trouwens vooral in het begin van zwangerschap bij, ik krijg nu gewoon genoeg binnen uit mijn normale eten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tsjip schreef:Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.
Die hebben alleen maar foliumzuur toch? En niet met multivitamine's?
Ik gebruikte eerst Puur Mama van VSM maar die tabletten zijn echt flink en ik kreeg ze ineens wat moeilijker doorgeslikt. Ik ben nu over gegaan op Davitamon Compleet Mama.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
PiP schreef:Ik had die van davitamon met visolie, bevielen mij prima, maar ik heb dan ook nooit problemen gehad met tabletjes innemen.
Ja ze zijn uiteindelijk duurder inderdaad. Ik heb het echt puur voor het makkelijke slikken gedaan. Ik heb ook Gravitamon of zoiets gehad en die bleven in mijn keel hangen en waren echt vies. Stond er gewoon van te kokhalzen.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Razz_ schreef:Tsjip schreef:Ik heb ze van de Trekpleister. Mooi klein en dus makkelijk in te slikken! Oh en ze kosten maar een paar euro.
Die hebben alleen maar foliumzuur toch? En niet met multivitamine's?
Ik gebruikte eerst Puur Mama van VSM maar die tabletten zijn echt flink en ik kreeg ze ineens wat moeilijker doorgeslikt. Ik ben nu over gegaan op Davitamon Compleet Mama.
Ooooh inderdaad. Ik heb de openingspost niet goed gelezen.
Ik slik dus nu alleen nog maar foliumzuur. Zodra ik zwanger ben ga ik de multivitamines wel slikken.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Multivitamine voor kinderen
» tablet, wat er op?
» Netbook of tablet?
» intertoys tablet
» tablet en whatsapp
» tablet, wat er op?
» Netbook of tablet?