Tattoo's en Piercings!
+51
Mermaid
SoGood
Jelin
ExpressoB
Moezie
Oasis
Chocolate Cookie
M_as
Wennebellah
SoezieQ
TukTuk
Vanilla Queen
Kreeftje
JD
Merai
Toet
Yzma
Verona
pitbullgup
Belle1985
Highway
Lientje
Tyrael
claudiaveronique
Prosecco
Zora
Zwerver
Poeke
pinklady85
Bliss
sonly
Mamsie
Blond
SnowWhite
Mysterious
Joli86
tayce
bonita87
nina
Primrose
Kabouter
Fiwen
mo-lola
_Inge_
JustMeDaan
Cherique
moeke
VeryCherry
Beachgirl
smooch
_DoI
55 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Tattoo's en Piercings!
Mijn dermals waren ook ontstoken, eentje zover zelfs dat er nog een dun vliesje over het omhoog gekomen plaatje lag. Terug gedrukt, toen kwam er een hoop etter uit, dat scheelde al. Aan de gang gegaan met betadinezalfgaas, en afplakken. 2 weken lang, en droog gehouden. Nu zijn ze perfect!
Lijkt erop dat een ontsteking, of vervelen er wat bij hoort. Kan er ook aan zien wanneer mijn weerstand zakt, dan worden ze weer wat rood rondom
Lijkt erop dat een ontsteking, of vervelen er wat bij hoort. Kan er ook aan zien wanneer mijn weerstand zakt, dan worden ze weer wat rood rondom
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Chloorwater of buitenwater is gewoon een bron van bacteriën en kraakbeenpiercings zijn nou eenmaal een bitch met genezen..Fauve schreef:
Gast- Gast
Ik wilde vandaag ook een tragus laten zetten, beetje een impulsieve actie. Maar we waren te laat, de piercingshop was al dicht.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het helpt heel goed om je piercinggat geregeld te laten luchten, dus je piercing een paar uur eruit, dan heelt 't veel sneller.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Chloorwater of buitenwater is gewoon een bron van bacteriën en kraakbeenpiercings zijn nou eenmaal een bitch met genezen..Fauve schreef:
Ik zwem er gewoon mee hoor Nergens last van! Mocht ook gewoon van de piercingshop, als ik het daarna maar goed schoonmaak.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat (okee ik ben echt totaal niet sportief, en een vriendin en ik deden vooral mee voor de lol) op wedstrijdzwemmen toen ik mijn navelpiercing liet zetten en de dag erna moest ik gaan zwemmen .. Gelukkig heb ik er nooit last van gehad, maar als ik ook een tragus laat zetten dan raak ik geen chloor aan, want als het bij mijn oor lelijk wordt zou ik echt erg vinden!
Ik weet nog niet eens of ik het wel durf. Ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen die doof werden enzo.. (haha ik zoek altijd weer gruwel verhalen op)
Ik weet nog niet eens of ik het wel durf. Ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen die doof werden enzo.. (haha ik zoek altijd weer gruwel verhalen op)
Gast- Gast
Die kans is echt heel klein hoor Punk'd, en als ie blijft ontsteken moet je 'm er gewoon uithalen. Dan kan er weinig gebeuren.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Chloorwater of buitenwater is gewoon een bron van bacteriën en kraakbeenpiercings zijn nou eenmaal een bitch met genezen..Fauve schreef:
Ik zwem er gewoon mee hoor Nergens last van! Mocht ook gewoon van de piercingshop, als ik het daarna maar goed schoonmaak.
I know Donnaa, maar ik wist niet dat t de hele periode eigenlijk moest!
Gast- Gast
Als je ervaring hebt met piercings, doen.. Zo niet, dan never nooit doen..Dijn82 schreef:Het helpt heel goed om je piercinggat geregeld te laten luchten, dus je piercing een paar uur eruit, dan heelt 't veel sneller.
Het schroefdraad van een staafje kan zoveel beschadigen aan de fistula..
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 9 mei 2011 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Officieel wel.. Ik doe het ook niet, want dan kan ik nooit zwemmenFauve schreef:Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Chloorwater of buitenwater is gewoon een bron van bacteriën en kraakbeenpiercings zijn nou eenmaal een bitch met genezen..Fauve schreef:
I know Donnaa, maar ik wist niet dat t de hele periode eigenlijk moest!
Helaas 'verzint' iedere shop z`n eigen regels en die kunnen dus ook van elkaar verschillen..
Gast- Gast
Mijn tattoo die zaterdag is gezet. De foto is niet geweldig omdat ik hem, heel onhandig, zelf heb gemaakt.
Ik ben er helemaal blij mee..
Ik ben er helemaal blij mee..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dank jullie..en dat voor een eigen ontwerp. Was heel bang dat ze hem thuis niet mooi zouden vinden. Dat is natuurlijk ook niet het belangrijkste, maar doordat ik de tattoo heb laten zetten als nagedachtenis aan mijn moeder wilde ik wel dat ze hem mooi zouden vinden. Gelukkig vinden ze hem heel mooi..al hadden ze hem liever niet gezien, maar dat komt omdat ze gewoon niet van tattoo's en piercings houden.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Gelukkig maar Kabouter! Mijn ouders houden ook niet van tattoos, maar ze vinden mijne gelukkig wel mooi, daar ben ik ook echt blij mee hoor :-)
Gast- Gast
Kabouter: ik vind hem mooi En vooral de gedachte die er achter zit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw, Kabouter.. echt een hele mooie tattoo! Vooral ook met die betekenis.. wauw!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Tepelpiercings? Is dat zo erg om te laten zetten ja?_Donnaa schreef:Nou good luck.. Al kreeg ik er geld op toe, die dingen zet ik never nooit weer!
Leek mij wel leuk om het als verrassing voor mijn vriend te laten zetten, maar als het echt heel erg pijnlijk is moet hij mee om mijn handje vast te houden
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben bijna out gegaan..SoezieQ schreef:Tepelpiercings? Is dat zo erg om te laten zetten ja?_Donnaa schreef:Nou good luck.. Al kreeg ik er geld op toe, die dingen zet ik never nooit weer!
Regelrechte hell..
Gast- Gast
Ja Donnaa? Ik vond de pijn echt heel erg meevallen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Verschrikkelijk! Ik wil alles wel x10 opnieuw zetten, maar niemand komt ooit weer aan m`n tepels.. Wat een hell..
Gast- Gast
Wow Kaboutertje wat een hele mooie tattoo!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
De enige die echt pijn deed was mijn septum, brrr.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat vind ik ook niet gek VC
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Pagina 11 van 14