Hoofdsteun in de auto
+5
Caramba
silly-one
ExpressoB
Rush
Kexter
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoofdsteun in de auto
Heb jij je hoofdsteun in de auto goed staan voor je hoofd?
Ik zie zoveel mensen rijden waar het hoofd een stuk boven hoofdsteun uitkomt, maar dan heeft die hele hoofdsteun toch geen nut...?
Ik woon sinds kort aan een weg dus heb mooi uitzicht haha.
Ik zie zoveel mensen rijden waar het hoofd een stuk boven hoofdsteun uitkomt, maar dan heeft die hele hoofdsteun toch geen nut...?
Ik woon sinds kort aan een weg dus heb mooi uitzicht haha.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoofdsteun in de auto
Geen idee. M`n hoofdsteunen staan op de laagste stand en ik ben ook klein, dus het zal wel goed zijn.
Vind het ook echt lelijk als de hoofdsteun zover boven de stoel uit steekt.
Vind het ook echt lelijk als de hoofdsteun zover boven de stoel uit steekt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij moet op een bepaalde hoogte staan(recht achter je hoofd) ivm de klap als je een ongeluk maakt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik rij vaak in de auto van mijn ouders en eigenlijk zeg ik de steun nooit op de goede hoogte. Het gaat vaak om kleine stukken. Eigenlijk heel slecht, als ik een eigen auto heb ( ooit) zal ik het waarschijnlijk wel goed zetten. Maar dan doe je het één keer en dan hoeft het niet meer. Of andere moeten vaak in de auto rijden.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja mijn vriend is ook te lui om hem goed te zetten in mijn auto.. maar het is toch best belangrijk volgens mij. Ik leun altijd tegen mn hoofdsteun als we stil staan bij stoplicht.. maar dat doen weinig mensen haha.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
De hoofdsteunen van beide auto's staan wel goed. Zijn beiden niet zo heel lang, maar we rijden best vaak met het hoofd tegen de hoofsteun aan. Vooral als ik moe ben of een lang recht stuk moet rijden dan kan ik wel zo gaan rijden. (Beetje lui rijden noem ik dat vaak )
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja altijd. Keer niet gedaan toen auto ongeluk gehad en daardoor een whiplash gekregen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit echt nooit met mijn hoofd tegen de hoofdsteunen aan. Ik zet hem soms wel in mijn nek als mijn nek heel erg vermoeid is.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Rush schreef:Vind het ook echt lelijk als de hoofdsteun zover boven de stoel uit steekt.
Tja, dan maar lelijk. Ik ben nou eenmaal lang, dus de steun moet gewoon hoog staan. Ik heb een keer een botsing gehad, en dan ben je echt blij dat je hem goed hebt ingesteld (en een gordel om hebt, al had ik er een gekneusde schouder door).
Gast- Gast
Voor mij staat ie goed, maar dat is wel de hoogste stand. Dat betekent automatisch dat ie voor m'n vriend standaard te laag staat, dat vind ik maar niks.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Volgens mij staat hij wel goed. Ik vind het wel lekker om er tegenaan te hangen. Mijn stoel verder is ook fijn, ik heb van die opblaasbare flank stukken, dus kan mijzelf echt strak in mijn stoeltje zetten.
Maar mijn ouders hebben een Mazda en daar staan ze op zijn hoogst niet eens hoog genoeg. Net als dat de schouders van mijn pa zo'n 15 cm boven de stoel uitsteken haha.
Maar mijn ouders hebben een Mazda en daar staan ze op zijn hoogst niet eens hoog genoeg. Net als dat de schouders van mijn pa zo'n 15 cm boven de stoel uitsteken haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Hoofdsteun-houder voor tablet
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Italie met de auto
» Auto vraag
» Lease auto
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Italie met de auto