Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel vragen voor babykamer?

+11
SDL
Charles
PiP
Clapperdie
Sun88
Mamsie
Pien
kwak
teletascha
Fortissimo
CCC
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel vragen voor babykamer? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel vragen voor babykamer?

Bericht  Charles do 28 maa 2013 - 9:16

Printje schreef:
Charles schreef:
PiP schreef:Ik zou ook zeker 200,- doen. Misschien zelfs nog wel meer Embarassed

Ik ook, 250 euro.

Serieus ja? Vandaar dat ik nooit rijk zal worden haha ik geef alles zo weg.

Nou ik vind dat best een mooie prijs. Goedkoper zal ze het niet krijgen en Zazou moet ook andere spullen kopen ervoor in de plaats he. Rijk word ook zij er echter niet van.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vragen voor babykamer? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel vragen voor babykamer?

Bericht  NoMercy do 28 maa 2013 - 9:16

Printje schreef:
NoMercy schreef:
Printje schreef:
Charles schreef:
PiP schreef:Ik zou ook zeker 200,- doen. Misschien zelfs nog wel meer Embarassed

Ik ook, 250 euro.

Haha, heeeel herkenbaar!

Ik denk altijd ach ja als ik er iemand blij mee kan maken. Vooral met kleertjes, ik geef alles weg. Vooral bij kleertjes voor die paar euro geef ik het liever gewoon weg.

Ja, dat heb ik ook heel erg. Als ik er iemand blij mee kan maken ben ik al meer dan tevreden!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Bericht  Charles do 28 maa 2013 - 9:16

Printje schreef:
NoMercy schreef:
Printje schreef:
Charles schreef:

Ik ook, 250 euro.

Haha, heeeel herkenbaar!

Ik denk altijd ach ja als ik er iemand blij mee kan maken. Vooral met kleertjes, ik geef alles weg. Vooral bij kleertjes voor die paar euro geef ik het liever gewoon weg.

Ik geef ook bergen weg, maar ik vind 250 euro geen paar euro. Ergens ligt een grens.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  NoMercy do 28 maa 2013 - 9:17

Charles schreef:
Printje schreef:
NoMercy schreef:
Printje schreef:
Charles schreef:

Ik ook, 250 euro.

Haha, heeeel herkenbaar!

Ik geef ook bergen weg, maar ik vind 250 euro geen paar euro. Ergens ligt een grens.

Nee, dat is zo, maar ik zou echt niet de volle mep aan een vriendin vragen.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:20

nerd
Charles schreef:
Printje schreef:
Charles schreef:

Ik ook, 250 euro.

Nou ik vind dat best een mooie prijs. Goedkoper zal ze het niet krijgen en Zazou moet ook andere spullen kopen ervoor in de plaats he. Rijk word ook zij er echter niet van.

Klopt maar ik zeg het meer als note naar mezelf, daarom word ik nooit rijk, ik zou het allemaal al snel prima vinden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 9:26

Ik zou dan eerder blij zijn dat we zelf niet met die zooi hoeven te gaan slepen, op marktplaats tig berichtjes krijgen, mensen die komen kijken en toch weer afhaken, dingen nameten, 300 vragen en uiteindelijk verkopen voor 150 euro. Dan doe ik 'm liever voor 100 euro aan goede vrienden weg die er blij mee zijn en ik er geen gedoe mee heb.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:31

Rejoy. schreef:Ik zou dan eerder blij zijn dat we zelf niet met die zooi hoeven te gaan slepen, op marktplaats tig berichtjes krijgen, mensen die komen kijken en toch weer afhaken, dingen nameten, 300 vragen en uiteindelijk verkopen voor 150 euro. Dan doe ik 'm liever voor 100 euro aan goede vrienden weg die er blij mee zijn en ik er geen gedoe mee heb.

Ook dat nog idd. Maar ik ben geen handelaar, ik vraag of niets of echt een prikkie ook om de redenen hierboven.

Als N strakjes uit de babykamer gegroeid is kijk ik eerst of ik er een bekende zo blij mee kan maken en anders via hier en als dat allemaal niet werk via Marktplaats.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: